Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ovat kasvoistaan huomattavan rumia?

Vierailija
26.09.2016 |

Onko teilläkin niin että tunnette kateutta jopa ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kohtaan? Itse en voi olla huomaamatta sitä että aina siinä porukassa missä olen, olen aina se oudoimman näköinen ja jotenkin yllättäen, joudunkin usein ihmisten silmätikuksi. Tämä on ihan perseestä, tekisin mitä vain ollakseni edes normaalin näköinen. Jakakaa omia kokemuksianne tästä aiheesta.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot kyllä tosi ruma" yms. kommentit tuttua huttua.

Näissä tilanteissa, jos vain saa suutaan auki, aggressiivinen verbaalinen alistaminen toimii. Vastapuoli hiljenee ja päivän väri on seuraavat hetket tulipunainen hällä... :D

Vierailija
42/61 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Lienen maailman ainoa mies, joka ei ole saanut yhtään naista, vaikka on työskennellyt päällikkönä ja parhaana vuonna tienannut 100k.

Olen niin ruma, että työmatkalla yksin hotellin baarissa illalla edes maksulliset naiset eivät ole lyöttäytyneet seuraan. Tämä on käsittääkseni jo suorastaan harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömät pahoitteluni asiasta kärsiville :( Vastaavia juttuja luettuani ja kuultuani olen monesti ehdottanut että jos on yhtään kiinnostusta, niin yksi mahdollisuus itsetunnon kohottamiseen voisi olla johonkin muuttumisleikkiin osallistuminen. Niissä ammattilaiset voivat tehdä ihmisestä todella erinäköisen ja osaavat korostaa niitä parhaita puolia. Joissakin lehdissä on välillä muuttumisleikkejä ja käsittääkseni myös joissakin tavarataloissa tms. voi saada kokonaisvaltaista pukeutumis- ja ehostamisneuvontaa. Ja jollekin ylemmistä kirjoittajista; itselläni kasvot olivat aina tosi pulleat, myös laihtumisen jälkeen. Vasta kunnolla hoidettu kilpirauhasen vajaatoiminta vähensi kasvojen taikinamaista (lääkärin kommentti) ihoa ja toi silmät paremmin näkyviin.

Ja kumppanin etsimisessä voi joskus auttaa kun laajentaa hakualuetta, eli yksi ulkomaanmatkakin voi muuttaa asioita paljonkin.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää

Nimim. kaukana missistä itsekin

Vierailija
44/61 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä. Kaverin kanssa oltiin baareilemassa ja ihmettelin, kun murtaen suomea puhunut huoliteltu kaunotar lähestyi kaveriani. Pian kävi selväksi, mikä tämä daami oli naisiaan... Perheellinen kaverini kuitenkin kohteliaasti kieltäytyi, jonka jälkeen maksullinen katsoi minua hetken nenänvartta pitkin ja käveli nopeasti pois. Todennäköisesti olin liian ruma ja kenties lisäksi köyhän näköinenkin vielä. :D

Hyvät naurut saatiin!

T. myöskin perheellinen mies

Vierailija
45/61 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/61 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/61 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/61 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää kokemuksia...?

Vierailija
49/61 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä miehenä toivoisin olevani paremman tai edes normaalin näköinen. Onneksi se ei meillä miehillä vaikuta niin paljon ystävyyssuhteisiin mutta parisuhteista on turha haaveilla.

Vierailija
50/61 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä ne kuvat rumista naisista on? Tässä ketjussa ei niitävielä ole ollut.

Vierailija
51/61 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teille ihmiset pitäisi sanoa, jotta uskoisitte, ettette ole rumia! En ole rehellisesti sanoen elämäni aikana oikeasti nähnyt koskaan ketään "huomattavan rumaa" ihmistä. Joskus näkee tietenkin epäsiistejä ihmisiä, tai tyyppejä, joilla ei ole minkäänlaista tyylitajua tai käsitystä siitä, mikä omille kasvoille tai vartalolle sopisi, tai vain ihmisiä, joista näkee, että he eivät pidä itsestään huolta, mutta sillekin olisi aivan helposti tehtävissä jotain, jos asia häiritsee. 

On aivan kamalaa kuulla, kuinka monet ovat täällä tuominneet itsensä aivan toivottomiksi, vain koska huono itsetunto on saanut vakuuttumaan omasta hirveydestä. 

Jos oma ulkonäkö ei miellytä, kannattaa aloittaa päivittämällä elämäntavat terveellisiksi ja hankkiutumalla esimerkiksi mahdollisesta ylipainosta eroon. Siitä ei ole haittaa varmasti kenellekään. Uusi kampaus ammattilaisen tekemänä ja raikas meikki saavat paljon aikaan. Meikillä saa taitava käyttäjä oikeasti valtavia muutoksia aikaan, kaikkia kasvojen muotoja on mahdollista kaventaa tai korostaa tarpeen mukaan jne. 

Tärkeintä olisi kuitenkin oppia hyväksymään itsensä.

Vierailija
52/61 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä...

Vierailija
53/61 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teille ihmiset pitäisi sanoa, jotta uskoisitte, ettette ole rumia! En ole rehellisesti sanoen elämäni aikana oikeasti nähnyt koskaan ketään "huomattavan rumaa" ihmistä. Joskus näkee tietenkin epäsiistejä ihmisiä, tai tyyppejä, joilla ei ole minkäänlaista tyylitajua tai käsitystä siitä, mikä omille kasvoille tai vartalolle sopisi, tai vain ihmisiä, joista näkee, että he eivät pidä itsestään huolta, mutta sillekin olisi aivan helposti tehtävissä jotain, jos asia häiritsee. 

On aivan kamalaa kuulla, kuinka monet ovat täällä tuominneet itsensä aivan toivottomiksi, vain koska huono itsetunto on saanut vakuuttumaan omasta hirveydestä. 

Jos oma ulkonäkö ei miellytä, kannattaa aloittaa päivittämällä elämäntavat terveellisiksi ja hankkiutumalla esimerkiksi mahdollisesta ylipainosta eroon. Siitä ei ole haittaa varmasti kenellekään. Uusi kampaus ammattilaisen tekemänä ja raikas meikki saavat paljon aikaan. Meikillä saa taitava käyttäjä oikeasti valtavia muutoksia aikaan, kaikkia kasvojen muotoja on mahdollista kaventaa tai korostaa tarpeen mukaan jne. 

Kerropa mistä se huono itsetunto olisi seurausta? Ettei vaan sosiaalisesta kanssakäymisestä, eli muiden reaktioista itseen? Jep jep, tämän jokainen ruma tietää miten tämä kuvio on muodostunut.

Ja entä kun on jo hoikka, pukeutuu siististi, terveelliset elämäntavat ja tyyli kunnossa JA totuus omasta rumuudesta alkoi paljastua hiljalleen vasta myöhäisessä teini-iässä ja siitä aikuisuuteen miesten pahojen kommenttien takia? Olen kirjoittanut monessa rumuus-keskustelussa ja steretypiana edelleen on, että jos on ruma nainen on epähygieeninen, lihava ja ei osaa meikata. Minä olen kasvonpiirteiltäni ruma ja käytän tunteja päivässä siihen, että näyttäisin edes siedettävältä (siinä onnistumatta).

En itse edelleenkään kykene peilistä katsoessa näkemään itseäni rumana, mutta pakko  se on uskoa kun miehet niin sanovat tai vaihtoehtoisesti ole näkymätön (mikä on tosin on paljon mukavampaa kuin haukut ulkonäöstä).

Vierailija
54/61 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ruma naama. Varsinkin sivuprofiili on karsea. En pysty korjaamaan edes hymyllä, koska hymyni vasta ruma onkin. Iho on punakka ja välillä tosi huonossa kunnossa. Lisäks mulla on silmälasit. Oon lihava. Ja sitäkin vielä rumalla tavalla, hyllyvä ja selluliittinen. 

MUTTA, enpä ole sen antanut olla esteenä elämääni. Miehiä on ollut ja mennyt ja yksi on rinnalla pitempäänkin tallannut. Ei pidä katsoa peiliin liian usein.

Vierailija
55/61 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleface, rumempaa ei voi olla, sisäisesti vieläkin rumempi!

Vierailija
56/61 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mistä se huono itsetunto olisi seurausta? Ettei vaan sosiaalisesta kanssakäymisestä, eli muiden reaktioista itseen? Jep jep, tämän jokainen ruma tietää miten tämä kuvio on muodostunut.

Ja entä kun on jo hoikka, pukeutuu siististi, terveelliset elämäntavat ja tyyli kunnossa JA totuus omasta rumuudesta alkoi paljastua hiljalleen vasta myöhäisessä teini-iässä ja siitä aikuisuuteen miesten pahojen kommenttien takia? Olen kirjoittanut monessa rumuus-keskustelussa ja steretypiana edelleen on, että jos on ruma nainen on epähygieeninen, lihava ja ei osaa meikata. Minä olen kasvonpiirteiltäni ruma ja käytän tunteja päivässä siihen, että näyttäisin edes siedettävältä (siinä onnistumatta).

En itse edelleenkään kykene peilistä katsoessa näkemään itseäni rumana, mutta pakko  se on uskoa kun miehet niin sanovat tai vaihtoehtoisesti ole näkymätön (mikä on tosin on paljon mukavampaa kuin haukut ulkonäöstä).

Haloo, miksen saa mitään vastauksia kysymyksiini?

Jopa lähin ystäväni on myöntänyt, että en voi saada miestä koska kasvoni eivät vaan riitä. 

Vierailija
57/61 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja itse asiassa juuri äsken pohdiskelin, että missäköhän iässä sitä saavuttaisi sen kohdan, ettei enää joutuisi ns. seksuaalisen pilkan kohteeksi. En nyt oikein osaa selittää, mutta tarkoitan sellaista "hehehe toi on sun muijas" -tyyppistä läppää ja vitsillä iskemistä ym. naurettavan lapsellista, jota aikuisetkin miehet saattavat harrastaa. Miehet saattavat suhtautua yllättävänkin aggressiivisesti siihen, etten ole "pantava". Minä en halua harrastaa seksiä sun kanssasi, joten vittuako minua kiinnostaa panisitko vai et.

Vierailija
58/61 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkokuori ei merkitse mitään"

Eiku....

Vierailija
59/61 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ketju. Tänne linkattu ihan kauniita naisia muka rumina taikinanaamoina! Musta tuntuu että olette liian itsekriittisiä. Ei kaikki voi olla mitään missejä ja muutenkin sen tason kaunottaria on ehkä 5% väestöstä. Ei se tarkoita että loput olisivat rumia.. Muutenkin listaatte hyvin suomalaisia ja tavallisia piirteitä rumina. Huoh.

Vierailija
60/61 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja itse asiassa juuri äsken pohdiskelin, että missäköhän iässä sitä saavuttaisi sen kohdan, ettei enää joutuisi ns. seksuaalisen pilkan kohteeksi. En nyt oikein osaa selittää, mutta tarkoitan sellaista "hehehe toi on sun muijas" -tyyppistä läppää ja vitsillä iskemistä ym. naurettavan lapsellista, jota aikuisetkin miehet saattavat harrastaa. Miehet saattavat suhtautua yllättävänkin aggressiivisesti siihen, etten ole "pantava". Minä en halua harrastaa seksiä sun kanssasi, joten vittuako minua kiinnostaa panisitko vai et.

Silläkin kuitenkin on poikaystävä eli asiat voisivat olla huonomminkin...