Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ovat kasvoistaan huomattavan rumia?

Vierailija
26.09.2016 |

Onko teilläkin niin että tunnette kateutta jopa ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kohtaan? Itse en voi olla huomaamatta sitä että aina siinä porukassa missä olen, olen aina se oudoimman näköinen ja jotenkin yllättäen, joudunkin usein ihmisten silmätikuksi. Tämä on ihan perseestä, tekisin mitä vain ollakseni edes normaalin näköinen. Jakakaa omia kokemuksianne tästä aiheesta.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi kuvittelette että joku vaihtaisi pöytää koska olette "rumia"? Olisiko ennemmin vaikka että pöytään tulija erehtyi henkilöstä, luuli teitä tutuksi? Mun mielestä on muutenkin kummallista miten monet pitää itseään rumana, minusta kaikki näyttävät normaaleilta mitä ulkona kävellessä näen, toki jotkut mielenkiintoisemman näköisiä kuin toiset mutta että rumia...? Haluaisiko joku antaa kuvan rumasta ihmisestä, siis joku piirteiltään teidän mielestänne ruma eikä joku hapolla syövytetty/palanut/muuten äärimmäisellä tavalla "vääristynyt", en usko että palstalaisilla sellaisesta kyse.

Ei kukaan kirjoita itsestään rumana :D Nää on trolleja, kun salaisuudet paljastuu :D

Ei, vaan sinä olet sairas ihmisperse. Olet vallannut koko palstan noilla "siannaama"-ketjuillasi, joita olet maanisessa pakkomielteisyydessäsi tehtaillut palstalle jo useita kymmeniä tämän päivän aikana. Olet ihan äärimmäisen rasittava ja puuduttava jankuttaja, jolla ei ole mitään oikeaa asiaa. Sinä vain hoet tuota samaa paskaa ketjutolkulla, niissä viesteissäsi ei ole mitään sisältöä. Painu helvettiin täältä saatanan trolli.

Vierailija
22/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi kuvittelette että joku vaihtaisi pöytää koska olette "rumia"? Olisiko ennemmin vaikka että pöytään tulija erehtyi henkilöstä, luuli teitä tutuksi? Mun mielestä on muutenkin kummallista miten monet pitää itseään rumana, minusta kaikki näyttävät normaaleilta mitä ulkona kävellessä näen, toki jotkut mielenkiintoisemman näköisiä kuin toiset mutta että rumia...? Haluaisiko joku antaa kuvan rumasta ihmisestä, siis joku piirteiltään teidän mielestänne ruma eikä joku hapolla syövytetty/palanut/muuten äärimmäisellä tavalla "vääristynyt", en usko että palstalaisilla sellaisesta kyse.

Ei kukaan kirjoita itsestään rumana :D Nää on trolleja, kun salaisuudet paljastuu :D

Ei, vaan sinä olet sairas ihmisperse. Olet vallannut koko palstan noilla "siannaama"-ketjuillasi, joita olet maanisessa pakkomielteisyydessäsi tehtaillut palstalle jo useita kymmeniä tämän päivän aikana. Olet ihan äärimmäisen rasittava ja puuduttava jankuttaja, jolla ei ole mitään oikeaa asiaa. Sinä vain hoet tuota samaa paskaa ketjutolkulla, niissä viesteissäsi ei ole mitään sisältöä. Painu helvettiin täältä saatanan trolli.

No minä en sentään esiinny toisina ihmisinä "uskottavia" nyyhkykertomuksia :D Sanon vain totuuksia. Taitaa sika olla röhkimässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nää nyyhkykertomukset on todella sairaan trollin kirjoittamia, kuten aina.

Vierailija
24/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en sentään esiinny toisina ihmisinä "uskottavia" nyyhkykertomuksia :D Sanon vain totuuksia. Taitaa sika olla röhkimässä

What? Oletko ihan sekaisin? Kuka esittää ja ketä? XD Ei täällä kenenkään anonymiteetti tule ilmi, olemme kaikki täällä kasvottomasti ja nimettömästi kommentoimassa, rekisteröityneet käyttäjät mukaan lukien. Onkohan sinulla jäänyt iltalääkkeet ottamatta? Ei tuo touhusi ihan tervettä ole. Olet se trolli joka tekee useita ketjuja hokien suu vaahdossa jostakin siannaamasta. Ei terve...

Vierailija
25/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuo sikanaama idiootti tähänkin ketjuun jauhamaan tuota sontaa. Mene jo pois, olet todella tyhmä ihminen. Ei sinua täällä kaivata, kuten olet jo varmaankin huomannut.

Vierailija
26/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa jotain kuvia tänne linkiksi, että minkä tyyliset kasvot teillä suunilleen on, niin saisi paremmin käsitystä?

Minkälainen on taikinanaama? Minkälaiset ovat kasvot, joista luusto ei erotu? Onko se sellanen pelkkä pyöreä pallo? Ja miksi tälläiset ominaisuudet olisivat automaattisesti rumia?

Itsellä on pyöreä naama, pienet silmät ja pienet huulet. Nenä normaali. Olen vissiin myös taikinanaama :( Mun naaman pyöreys johtuu ylipainosta, jos laihtuisin, kasvot kapenisivat (tiedän kokemuksesta).

Onko esim. tämä taikinanaama? http://www.hairstylestars.com/wp-content/uploads/2012/11/how-to-style-s…

Vierailija
27/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no esim tälläinen ei ole kovinkaan kaunis. siinä taikinanaama ja kaikki muutkin rumuuden piirteet yhdistettynä.

http://img04.imgsinemalar.com/images/artist_buyuk/232783/Katja-Kukkola-…

Vierailija
28/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pakkotoisto.com/attachments/iida3-jpg.108422/

Siinä pyöreäkasvoinen, olematta kuitenkaan mikään pullanaama. Tuossa siis ihan suht koht kauniilla tavalla pyöreät kasvot.

Vierailija
29/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://im.mtv.fi/image/572838/landscape16_9/1024/576/bb20d59b78f8a5ae74…

siinäkin olemattomat, mitäänsanomattomat kasvot. ei minkäänlaisia piirteitä, ei mitään särmää kasvoissa. kyse siis tuosta tytöstä :D

Vierailija
30/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pakkotoisto.com/attachments/iida3-jpg.108422/

Siinä pyöreäkasvoinen, olematta kuitenkaan mikään pullanaama. Tuossa siis ihan suht koht kauniilla tavalla pyöreät kasvot.

Pyöreät kasvot ovat useinkin kauniit, kunhan eivät ole suomalaisella tavalla pyöreät.

Vierailija
31/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tappaa itseni sillä olen todella epäviehättävä nainen, enkä halua kuulla mitään "kaikki on omalla tavallaan kauniita" schaissea sillä tiedän itse etten ole realistisilla määreillä edes normaali/keskiverto.

Naamani on muodoton, taikinamainen ja epäsymmetrinen levy, jossa on ruman muotoiset pienet silmät syvällä päässä, pottunenä ja pieni suu. Minulla ei myöskään ole laisinkaan selkeästi erottuvaa kasvojenluustoa, eli poskipäät uupuvat kokonaan ja profiilini on leuaton.

Siis tämä naama on ihan järkyttävä ja joka kerta kun näen edes pienen pienen heijastuksen kasvoistani, tunnen ihan silmitöntä vihaa ja samaan aikaa syvää surullisuutta siitä, että olen tämän näköinen. Tulen jäämään ilman puolisoa, se on varma. Nuorena tyttönäkin minuun kiinnitti huomiota lähinnä umpijurrissa olevat puliukot ja hekin käänsivät päänsä pois kasvoistani, omanikäiset pojat nauroivat ja pilkkasivat ulkonäköäni. Eli mahdollisuudet siihen että saisin ketään, ovat suorastaan olemattomat, se on totuus.

En tiedä mitä tässä on enää tehtävissä, ulos meneminen pelottaa ja masentaa, ne ihmisten katseet jotka oikein porautuvat lävitseni, ahdistaa ihan helvetin paljon. Sosiaalisten tilanteiden pelkoni vain intensifioituu entisestään, pelko ivan kohteeksi joutumisesta saa oksennuksen nousemaan kurkkuuni.

Ei minulla ole yhtäkään ystävää, elämäni on masentavaa ja tyhjää räpiköimistä yhdestä tylsästä ja tuskallisen monotonisesta päivästä toiseen. Toivoisin että sairastuisin vakavasti johokin tappavaan tautiin ja kuolisin mahdollisimman nopeasti pois, en uskalla tehdä itsemurhaa sillä pelko pysyvästä debiliteetistä tai liikuntakyvyttömyydestä on kammottava jo ajatuksenakin.

Hei. Ulkonäöllä ei mitata ihmisen arvoa. Eivätkä kaikki todellakaan ajattele niin. Tosi kurjaa, että olet kohdannut sellaista porukkaa; heidän käytöksensä kertoo enemmän heistä itsestään kuin sinusta tai ulkonäöstäsi.

Tekstisi kuulostaa tosi hälyttävältä.

Sinä olet ihan tarpeeksi hyvä. Jos alkaisit vaikka hoitaa ihoasi paremmin, kävisit kosmetologilla ja/tai kampaajalla sekä huolehtisit itsestäsi entistä rakastavammin. Osta eteerinen kasvoseerumi, korkealaatuinen ihovoide, hiusöljyä ja -puuteria, jokin kiiltävä kynsilakka ja uusi huulipuna. Lisäksi jokin kaunis, tyköistuva pusero, uudet rintaliivit ja mukavat kengät pienellä korolla. Satsaa itseesi, vaikket vielä usko sitä ansaitsevasi. Kävele ryhdikkäästi, syö paljon kasviksia ja hedelmiä ja herkuttele tummalla suklaalla. Juo paljon jäävettä.

Sinä olet ensimmäinen henkilö, joka sinua voi rakastaa kaikista hoitavimmin, parhaiten ja eniten. Minä en usko että olet ruma, vaan paha olosi heijastuu peilikuvastasi erityisen kipeällä tavalla. Sen voi kuitenkin vielä eheyttää.

Vierailija
32/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa jotain kuvia tänne linkiksi, että minkä tyyliset kasvot teillä suunilleen on, niin saisi paremmin käsitystä?

Minkälainen on taikinanaama? Minkälaiset ovat kasvot, joista luusto ei erotu? Onko se sellanen pelkkä pyöreä pallo? Ja miksi tälläiset ominaisuudet olisivat automaattisesti rumia?

Itsellä on pyöreä naama, pienet silmät ja pienet huulet. Nenä normaali. Olen vissiin myös taikinanaama :( Mun naaman pyöreys johtuu ylipainosta, jos laihtuisin, kasvot kapenisivat (tiedän kokemuksesta).

Onko esim. tämä taikinanaama? http://www.hairstylestars.com/wp-content/uploads/2012/11/how-to-style-s…

No ei todellakaan ole taikinanaama! Kaunis nuori tyttö/naisenalku. Jos itse muistutat tuon kuvan henkilöä, niin olet todella pahasti hakoteillä, jos pidät itseäsi rumana!

Vierailija
33/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://im.mtv.fi/image/3183914/landscape16_9/1024/576/80e57945e01bcae47…

Diandra on kaunis kasvoinen, vaikka pyöreät kasvot ovatkin. Ei pyöreät kasvot tarkoita rumaa :)

Vierailija
34/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi kuvittelette että joku vaihtaisi pöytää koska olette "rumia"? Olisiko ennemmin vaikka että pöytään tulija erehtyi henkilöstä, luuli teitä tutuksi? Mun mielestä on muutenkin kummallista miten monet pitää itseään rumana, minusta kaikki näyttävät normaaleilta mitä ulkona kävellessä näen, toki jotkut mielenkiintoisemman näköisiä kuin toiset mutta että rumia...? Haluaiasiko joku antaa kuvan rumasta ihmisestä, siis joku piirteiltään teidän mielestänne ruma eikä joku hapolla syövytetty/palanut/muuten äärimmäisellä tavalla "vääristynyt", en usko että palstalaisilla sellaisesta kyse.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b0/c4/34/b0c434ea62a27587427d…

Itse en näytä ihan täsmälleen tuolta, mutta meissä on samoja piirteitä. Minulla on tuollaiset pyöreät kasvot luonnostaan ja todella suuri nenä. Lisäksi minullakin on pienet silmät. Näiden lisäksi ohuet alaspäin kääntyvät huulet ja punoittava iho. 

Laihduta. Kenelläkään ei ole "luonnostaan" lähellekkään tuollaisia pulleita kasvoja. Tuostakin saisi ihan perusnätin naisen kun laihduttaisi ja opettelisi meikkaamaan ja laittamaan hiukset. Mutta helpompi uhriutua. 

Vierailija
35/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tappaa itseni sillä olen todella epäviehättävä nainen, enkä halua kuulla mitään "kaikki on omalla tavallaan kauniita" schaissea sillä tiedän itse etten ole realistisilla määreillä edes normaali/keskiverto.

Naamani on muodoton, taikinamainen ja epäsymmetrinen levy, jossa on ruman muotoiset pienet silmät syvällä päässä, pottunenä ja pieni suu. Minulla ei myöskään ole laisinkaan selkeästi erottuvaa kasvojenluustoa, eli poskipäät uupuvat kokonaan ja profiilini on leuaton.

Siis tämä naama on ihan järkyttävä ja joka kerta kun näen edes pienen pienen heijastuksen kasvoistani, tunnen ihan silmitöntä vihaa ja samaan aikaa syvää surullisuutta siitä, että olen tämän näköinen. Tulen jäämään ilman puolisoa, se on varma. Nuorena tyttönäkin minuun kiinnitti huomiota lähinnä umpijurrissa olevat puliukot ja hekin käänsivät päänsä pois kasvoistani, omanikäiset pojat nauroivat ja pilkkasivat ulkonäköäni. Eli mahdollisuudet siihen että saisin ketään, ovat suorastaan olemattomat, se on totuus.

En tiedä mitä tässä on enää tehtävissä, ulos meneminen pelottaa ja masentaa, ne ihmisten katseet jotka oikein porautuvat lävitseni, ahdistaa ihan helvetin paljon. Sosiaalisten tilanteiden pelkoni vain intensifioituu entisestään, pelko ivan kohteeksi joutumisesta saa oksennuksen nousemaan kurkkuuni.

Ei minulla ole yhtäkään ystävää, elämäni on masentavaa ja tyhjää räpiköimistä yhdestä tylsästä ja tuskallisen monotonisesta päivästä toiseen. Toivoisin että sairastuisin vakavasti johokin tappavaan tautiin ja kuolisin mahdollisimman nopeasti pois, en uskalla tehdä itsemurhaa sillä pelko pysyvästä debiliteetistä tai liikuntakyvyttömyydestä on kammottava jo ajatuksenakin.

Oletko masentunut? Siis eiväthän nuo kertomasi asiat ehkä yleisesti kuvasta sitä, mitä kauneuteen liitetään, mutta aika iso osa suomalaisista näyttää juuri tuolta. Aivan julkisella tasolla ja korkeassa asemassakin on tuon näköisiä ihmisiä. Aivan varmasti löydät samanhenkisen ihmisen. Eiväthän kaikki miehetkään ole komeudella siunattuja, eikä sen kuulukaan olla pääasia.

Vierailija
36/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikissa tähän ketjuun linkatuissa kuvissa todella nättejä naisia! Ehkä tuo Katja Kukkola on vähän "taikinanaamainen", mutta ei missään nimessä ruma.

Itse olen kai ihan tavallisen näköinen, en kaunis mutten erityisen rumakaan. Tiedän kuitenkin töiden/koulun kautta kaksi kasvoiltaan todella rumaa naista. Toinen jotenkin häijyn näköinen ja vääristyneet kasvot, toisella todella erikoiset piirteet, iho ja kasvojen luusto. Uskon siis kyllä tämän ketjun tarinoihin rumuudesta. :/

Vierailija
37/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vittikö jotain salkkari-Iidaa verrata rumaan! Naurettavaa.

Vierailija
38/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että laihtuminen(!), hiusten värjäys ja hiukset korkealle itsevarmalle ponnarille eikä alas löysaälle, uusia meikkejä ja niiden opettelua, kulmakarvojen nypintää, kosmetologi, ihotautilääkäri, kampaaja, liikuntaa ja endorfiinejä, naiselliset vaatteet, korvakorut... Mutta jos valitsee sipsit eikä yhtään edes yritä niin luovuttaminen vasta rumaa onkin. Olen eläessäni nähnyt vain yhden aidosti ruman naisen, joten en usko tällaiseen. Kyllä kauneus säteilee myös sisältä päin, jos on itsensä kanssa kaikki hyvin.

Vierailija
40/61 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua juttua, minä olen koko elämäni ajan toivonut olevani tavallisen näköinen. Olen kasvoiltani huomattavan ruma. Ja se vaikuttaa elämääni ihan hirveästi. En tykkää käydä oikeastaan missään ihmisten ilmoilla eikä mulla ole mitään harrastuksia. Ei ole kyllä oikein kavereitakaan, en tykkää ihmisistä kun suurimman osan pitää jossakin vaiheessa vinoilla ulkonäöstäni. Muistan vieläkin kun lukiossa eräs ystävä piirsi kesken matikantunnin pilakuvan musta, tuntui todella pahalta. Uusia ihmissuhteita kohdatessa pelkään alinomaa, koska se ensimmäinen ikävä kommentti tulee. On siis helpompi kun ei luokaan niitä ihmissuhteita, eipä tarvitse pettyä. Elämäni olisi varmasti hyvin erilaista jos olisin ihan tavallisen näköinen.