Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näkisit rakastasi alkuhuumassa?

Vierailija
26.09.2016 |

Olemme seurustelleet noin puoli vuotta, kummallakin on lapset, ja elämme omaa talouttamme ja omaa elämäämme. Minua häiritsee, kun toiselle riittää nähdä kerran viikossa, itse kaipaisin enemmän. Toki itsekin olen hurjan kiireinen ihminen, lapset harrastaa, itse harrastan ja näen ihmisiä, eli eihän sitä aikaa ole.
Silti mulla on hirmuinen ikävä kun nähdään vain keskimäärin kerran viikossa, ja se tuntuu olevan toiselle riittävä.
Onko tää normaalia? Olen tottunut siihen että rakkauden huumassa haluaa olla koko ajan toisen kanssa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Olenko liian "vaativa" kun en millään haluaisi olla erossa?

Toisella ei tunnu olevan samanlaista paloa.

Vierailija
2/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin haluaisin nähdä useammin kuin kerran viikossa. Miesystävänikin sanoo samaa, mutta aikataulujen sovittaminen on aika vaikeaa, vaikka hänellä ei lapsia olekaan. Tuntuu kuitenkin, että minä saisin paremmin sovitettua tapaamiset lapsen kiireisen harrastusarjen lomaan kuin hän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös tunteneet/olleet yhdessä noin puoli vuotta. Nähdään viikonloppuisin, asutaan eri kaupungeissa. Minulla on lapset aina, hänellä ei ole lapsia. Itse tykkään tästä, että arkisin on sitä omaa aikaa ja aikaa lasten kanssa/heidän harrastukset ja omat työt. Yleensä viikonlopun jälkeen torstaina tulee kova ikävä toista, onneksi yleensä jo sitten perjantaina nähdään.

Vierailija
4/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin tykkään, että on myös omaa aikaa. Ja sitä onkin.

Mutta tuntuu jotenkin kurjalta, että minä kyllä järjestäisin aikaa enemmän, olen niin rakastunut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi