Nainen kysyy p***ksestä
Hei,
tarkoitukseni on kysyä asiallisesti: kuinka paljon miehen kalun koko voi muuttua kun se rupeaa seisomaan? Siis löysään verrattuna?
Satuin näkemään yhden miehen (josta olen kiinnostunut) peniksen saunaillassa lauantaina ja yllätyin miten pieni se oli. Exälläni oli aika suuri ja haluaisin kysyä vaan mielenkiinnosta että kuinka paljon tuollainen kalu voi loppujen lopuksi kasvaa kun se seisoo?
Kommentit (26)
Huvittaa naisten jatkuva spekulaatio penisten koosta.. Täällä oli vähän aika sitten toinen ketju missä nainen kirjoitti "pelottaa että treffikumppanillani on pieni penis"
Lepotilassa pienemmät kasvaa suhteessa huomattavasti enemmä kuin isot. Yhdellä frendilläni on lepotilassa aika iso lerssi, eikä se täyteen erektioon noustessa kasva kokoa juurikaan, kovettuu vain. Itselläni on lepotilassa aika pieni, n. 6 cm ja erektiossa se on 16 cm ja 15,5 cm ympärysmitaltaan.
Noh, en osaa sanoa mitään tyhjentävää, mutta minulla on lepotilassa todella pieni penis. Ehkä noin 3 senttiä, siis todella pieni. Hyvä että karvojen seasta näkyy. Kuin lapsella konsanaan. Mutta sitten seisokissa n. 17 senttiä ja paksuus ehkä joku n.13 senttiä tai vähän alle siis ympärysmitaltaan. Että kyllä se voi todella paljonkin kasvaa, mutta en tiedä olenko ennemmin joku poikkeus kuin normi. Ainoa sääntö mikä on varma on se, että ei se seisokkiin mennessään ainakaan kutistu.
Kyllä se vaan miehellä pitää olla kunnon penis! Nainen on niin upea luontokappale että ansaitseea parasta, komeaa ja isoa kalua!
Vierailija kirjoitti:
Lepotilassa pienemmät kasvaa suhteessa huomattavasti enemmä kuin isot. Yhdellä frendilläni on lepotilassa aika iso lerssi, eikä se täyteen erektioon noustessa kasva kokoa juurikaan, kovettuu vain. Itselläni on lepotilassa aika pieni, n. 6 cm ja erektiossa se on 16 cm ja 15,5 cm ympärysmitaltaan.
Noilla mitoilla käytät varmasti XXL kokoisia kondomeita!
No miehet voisi laittaa tänne kuvia omasta peniksestä roikkuvana ja erektiossa rinnakkain niin siitä saisi havainnollistusta.
Ihan huumorilla tätä vastausta varten piti mitata, ja saa tekosyyn itsensä kosketteluun. :D
Löysänä: n. 10cm pituus ja n. 11cm paksuus.
Kovana: n. 17cm ja n. 13cm.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huumorilla tätä vastausta varten piti mitata, ja saa tekosyyn itsensä kosketteluun. :D
Hyvät on mitat sulla!
N40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on mitat sulla!
N40+
No, kiitos kiitos. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi kumit menee, kyllähän nuo nyt sen verran venyy. En nyt todellakaan koe, että minulla mikään jättilerssi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi kumit menee, kyllähän nuo nyt sen verran venyy. En nyt todellakaan koe, että minulla mikään jättilerssi olisi.
Jos normikumi menee 15,5cm ympärysmitaltaan slerssiin niin olet mitannut väärin. Taatusti sattuu ja puristaa..mittaapa uudestaan
Halkaisija ja ympärysmitta ovat eri asioita. Halkaisijan voi mitata viivottimella ja ympärysmitan taipuisalla mittanauhalla. Joillain saattavat mennä sekaisin.
Itse asiaan. Minulla on iän myötä koko levossa kasvanut, mutta käyttökunnossa jotakuinkin alkuperäisessä mitassa. Eli nuorena erektio oli suhteessa suurempi kun katkarapu kasvoi grillimakkaraksi. Nyt joku voi sauna- yms tilaisuuksissa voi ajatella, että onpa ukolla mahtava mela. No eihän se pieni ole, mutta se on just sen kokoinen sitten kovanakin. Onneksi sentään vielä osoittaa eri suuntaan.
Normikumi menee tarvittaessa ihan hienosti vielä 20 cm pitkän ja 15,5 ympärykseltään olevan kalun päälle. Satoja kertoja olen tämän todennut. Sitä kumia ei vaan voi rullata, vaan se pitää kaksin käsin venyttää ja sitten ujuttaa kalun päälle. Ihan helppo juttu ja toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on mitat sulla!
N40+No, kiitos kiitos. :D
Ohut on pituuteen nähden, kunnon puikko. Tuollaisella pistellään naisia, ei tyydytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos normikumi menee 15,5cm ympärysmitaltaan slerssiin niin olet mitannut väärin. Taatusti sattuu ja puristaa..mittaapa uudestaan
Sotketko sä nyt halkaisijaan? 15,5 cm on ympärysmitaltaan, vaikka kuinka mittaisi ja hyvin menee ihan normikumit, mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?
Itselläni mielestäni myös tosi pieni levossa n. 7cm .. kovana 18cm.. mielestäni kasvaa ihan kivasti
Normaalikumi on 53mm leveä eli ympärysmitta 10,6 cm. Se puristaa aivan satavarmasti 15,5 cm ymp mittaisessa
Vierailija kirjoitti:
Normikumi menee tarvittaessa ihan hienosti vielä 20 cm pitkän ja 15,5 ympärykseltään olevan kalun päälle. Satoja kertoja olen tämän todennut. Sitä kumia ei vaan voi rullata, vaan se pitää kaksin käsin venyttää ja sitten ujuttaa kalun päälle. Ihan helppo juttu ja toimii hyvin.
No Kyllähän xl kokoinen mies voi pukea xs kokoisen verkkatakin päälleen mutta on siinä työ pukea se ja vähän vaikea juosta 100m aidat
Kokeile