Nainen, harrastatko irtoseksiä matalammalla kynnyksellä kun olet ulkomaanlomalla?
Kommentit (23)
En harrasta seksiä kynnyksellä. On aika epämukavaa meinaan.
Siksi juuri sinne mennään, panemaan!
Toki, sillä kiinnijäämisen riski on paljon pienempi ja onhan ne tummat miehet namuja ;)
Tietenkin kun kerrankin saa oikeasti kiihottavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä kynnyksellä. On aika epämukavaa meinaan.
Harmi, jos sulle seksi on epämukavaa.
Joo, mieheni on töissä toisessa maassa ja tapaamme tällä hetkellä ainoastaan ulkomailla.
Mä en uskalla missään Suomen ulkopuolella harrastaa mitään yhden yön säätöjä. Ja ukothan ne tässä niitä helppoja lutkia on, kun jakavat munaansa kelle vaan, mua ei mun pelinaisen maineeni haittaa. ;)
Jäi tuo irto-sana lukematta...en harrasta irtoseksiä.
En ole koskaan harrastanut seksiä ulkomaanreissulla. Ainoastaan kotimaassa. Nautin matkustelussa ihan muista asioista. Seksiä saa kotimaassakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla missään Suomen ulkopuolella harrastaa mitään yhden yön säätöjä. Ja ukothan ne tässä niitä helppoja lutkia on, kun jakavat munaansa kelle vaan, mua ei mun pelinaisen maineeni haittaa. ;)
Tarkoittaako "pelinainen" samaa kuin jakorasia?
Kyllä. Reissussa kun saa kunnolla niin jaksaa taas hetken katsella näitä kotimaan vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mitä eroa noilla termeillä on?
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla missään Suomen ulkopuolella harrastaa mitään yhden yön säätöjä.
Sama. Toisaalta jos samassa lomakohteessa olisi joku aivan herkullinen suomalainen mies, niin hänen kanssaan saattaisin sänkyyn päätyäkin. Tämäkin kyllä vaatisi enemmän tai vähemmän heilastelua ennen seksiä ja jos seksi ei olisi aivan ala-arvoista toivoisin sen todennäköisesti loman aikana vielä toistuvan. Paikallista miestä en kelpuuttaisi. En Suomessakaan huolisi ulkomaista partneria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mitä eroa noilla termeillä on?
Pelinainen pelaa miesten tunteilla. Jakorasia on muuten vaan antelias.
Kyllä. Käyn paljon Kreikan saarilla. Siellä on paljon englantilaisia kivoja miehiä, norjalaisia, ruotsalaisia, miksei kreikkalaisiakin. Kerranhan täällä vaan ollaan. Ei, enkä ole ryhävalas.
Vieno Huttunen kirjoitti:
Minä annan aina ulkomaan matkalla neeekereille ja mokkakikkeleille!
Kukapa ei.
Tottakai, rakas atm.