Vahva mies baarissa käski minut pois naisen luota
Olin eilen baarissa ja onnistuin illan aikana lähestymään ihan mukavan tuntuista naista. Tunnelma välillämme oli lupaavasti lämpiämässä, kunnes viereemme ilmaantui bodattu ja tuimalta näyttävä mies. Näin heti naisen katseesta, että hän ei tunnistanut miestä. Mies tuijotti minua aggressiivisesti ja käski poistumaan. Omiin tapoihini ei kuulu haastaa riitaa tai ryhtyä tappeluihin, joten tilanteesta hiukan hämilleni menneenä siirryin kauemmas. Tilannetta matkan päästä tarkkaillessani näin, kuinka mies aloitti keskustelemaan naisen kanssa ja myöhemmin illalla näin heidän poistuvan yhdessä. Vituttaa ajatellakin, että tämä nainen olisi voinut olla minun valloitukseni, jos tämä vahvempi mies ei olisi ilmaantunut paikalle.
Kommentit (25)
Ärsyttäviä öykkäreitä nämä punttispellet, yleensä sujautan ulostuslääkkeitä näiden tyhjäpäiden lasiin ja korjaan myöhemmin hedelmät.
Mie veikkaan, et oli kyse poikaystävästä.
Alfa-setä kirjoitti:
Viidakon laki.
Hei ruipelo oletko koskaan uskaltanut ravintolaan klo 18 jälkeen .
Vierailija kirjoitti:
Jota nainen pelkää, siksi tuo ap:n mainitsema katse.
Olisit Hulk Hoganimaisesti repinyt kauluspaitasi päältäsi niin että napit olisivat sinkoilleet ja ottanut kantturan kainaloosi ja puristanut perseestä omistavaan sävyyn. Bodaripelle olisi varmasti poistunut kiltisti taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä öykkäreitä nämä punttispellet, yleensä sujautan ulostuslääkkeitä näiden tyhjäpäiden lasiin ja korjaan myöhemmin hedelmät.
Korjailetko myös hampaasi kun alfa täräyttää ne kurkkuusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jota nainen pelkää, siksi tuo ap:n mainitsema katse.
Mietihän itse. olet siinä vieraan miehen kanssa ja sit ilmaantuu poikaystävä paikalle. Voi siinä vähän hätääntyny katse olla tilanteesta johtuen. Tällasta porukkaa vaan on niin paljon liikenteessä.
AP. Totuttele nyt vain siihen, että luuserit runkkaa.
Jos tämä on totta, niin et sinä noin heikkoa naista haluaisi, antaa jonkun öykkärin tehdä vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin et sinä noin heikkoa naista haluaisi, antaa jonkun öykkärin tehdä vaikutuksen.
Jaa. Kyllä sellaistakin kerran kairaa.
Palstamamman viimeöinen, alitajuinen ja miesvihainen uni. Ei muuta.
Vaikka se ei ole se elokuvista tuttu miehekäs toimintatapa, niin olisit voinut sanoa portsarille että sinua uhkaillaan. Tuollainen tilanne ei tosiaan ole tappelun arvoinen, vaikka se olisi jonkun mielestä miehekästä ja tämä on ihan riippumatonta omista voimista ja taidoista. Väkivalta on viimeinen ratkaisu.
Ei tuo tarina ole totta. Ap on kirjoittanut tänne paljon ja tyyli on selkeä.
Kalastelit alfojen vesillä. Ole onnellinen, että et saanut nenääsi kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjailetko myös hampaasi kun alfa täräyttää ne kurkkuusi?
Jaa siltä pytyltä uhittelee katkis paskassa:D
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen baarissa ja onnistuin illan aikana lähestymään ihan mukavan tuntuista naista. Tunnelma välillämme oli lupaavasti lämpiämässä, kunnes viereemme ilmaantui bodattu ja tuimalta näyttävä mies. Näin heti naisen katseesta, että hän ei tunnistanut miestä. Mies tuijotti minua aggressiivisesti ja käski poistumaan. Omiin tapoihini ei kuulu haastaa riitaa tai ryhtyä tappeluihin, joten tilanteesta hiukan hämilleni menneenä siirryin kauemmas. Tilannetta matkan päästä tarkkaillessani näin, kuinka mies aloitti keskustelemaan naisen kanssa ja myöhemmin illalla näin heidän poistuvan yhdessä. Vituttaa ajatellakin, että tämä nainen olisi voinut olla minun valloitukseni, jos tämä vahvempi mies ei olisi ilmaantunut paikalle.
Ehkä sun pitäs sit kasvattaa vähän palleja, että pystyt ees peilistä katsomaan itseäsi takaisin? Tuolilla päähän, kylmästi koukku leukaan (jos osaat lyödä niin isompi kaveri tippuu yhdestä), tuoppi päähän.
Voit myös verbaalisesti pelotella isompaa ihmistä jos osaat puhua vakuuttavasti, eli olla huutamatta ja katsot silmiin ''Oletko varma, että haluat, että nussin elämäsi ylös alaisin 10 sekunnissa''.
Eikä näitä puolustuksia tehdä jonkun tussun takia vaan oman mielenterveyden takia.
Next time get em! Uraaaa!
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa paljon menetetty jos nainen antoi tuollaisen miehen itsensä vietellä.
Ihmetyttää kyllä sellaiset naiset, jotka ottavat katsekontaktia ja flirttailevat miesten ympäröimänä, mutta eivät kuinkaan lähesty. Pitäisikö minun muka mennä hakemaan hänet tuolta miesten keskeltä, joista joku saattaa hyvinkin olla hänen poikaystävänsä? Vai kalastellaanko tällä ylipäänsä vain huomiota ja ehkä ollaankin varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hintelä mies mutta kun bodarigorillat ovat tulleet baarissa öykkäröimään, olen nykäissyt pippelini esiin ja heilauttanut 22-senttisellä liaanillani puolikaaren. Yleensä ovat luikkineet häpeissään sivummalle kun naiset ovat kirjoitelleet puhelunnumeroitaan vaatteisiini.
Joku kateellinen tyhjäpuntti ei ehkä halua uskoa tätä todeksi, mutta näin se toimii meillä alfoilla se todellinen viidakon laki
Onko bodarigorilla koskaan vetänyt omaansa ulos, joka oli vielä isompi?
Viidakon laki.