Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeltämainitsemattoman bloggaajan vessaongelma

Vierailija
25.09.2016 |

Poistui aikaisempi aloitus. Ja niin poistui bloggaajan kyseinen postaus, jossa kertoi ettei voi käydä vessassa ystävien tai poikaystävän seurassa.

Ovat seurustelleet muutaman vuoden. Haluaa edelleen pitää yllä illuusiota peräreijättömyydestä :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, kuka? Pipsa?

Vierailija
22/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosmolla. Nimikirjaimet NV. Siitä voi tutkiskella. Aikaisempi alotus poistettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta kyseessähän on silloin ongelma joka haittaa jokapäiväistä elämää. Ei se ihan pieneltä ongelmalta kuulosta.

En vaan ymmärrä miten voi onnistua siinä että aina lähtee jonnekkin muualle tekemään tarpeensa...

Kuka sanoi että ongelma olisi pieni? Ei kukaan, koska sitä se ei todellakaan ole. Ehkä et ymmärräkkään, koska sinulla ei sitä näyttävästi ole. Ei se niin vaikeeta itselleni ole, miten sen kuvittelet. Joskus on ollut, myönnän sen. Kerropa mulle että miten ammattiauttajana auttaisit kyseistä henkilöä? Tuntemattomana toiselle. En sano että se ois mahdotonta. Itse koen helpommaksi ja mukavammaksi kun auttajana on tuttu henkilö. Itseni kohdalla juurikin se, kenen kanssa kohtaat ongelmaa päivittäin. Mieheni ansiosta olen nyt "paranemaanpäin" enemmän kuin koskaan.

Vierailija
24/24 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin postaus on taas näkyvillä ja selittelee että se oli huumoria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän