Nimeltämainitsemattoman bloggaajan vessaongelma
Poistui aikaisempi aloitus. Ja niin poistui bloggaajan kyseinen postaus, jossa kertoi ettei voi käydä vessassa ystävien tai poikaystävän seurassa.
Ovat seurustelleet muutaman vuoden. Haluaa edelleen pitää yllä illuusiota peräreijättömyydestä :)
Kommentit (24)
Cosmolla. Nimikirjaimet NV. Siitä voi tutkiskella. Aikaisempi alotus poistettiin
Vierailija kirjoitti:
No mutta kyseessähän on silloin ongelma joka haittaa jokapäiväistä elämää. Ei se ihan pieneltä ongelmalta kuulosta.
En vaan ymmärrä miten voi onnistua siinä että aina lähtee jonnekkin muualle tekemään tarpeensa...
Kuka sanoi että ongelma olisi pieni? Ei kukaan, koska sitä se ei todellakaan ole. Ehkä et ymmärräkkään, koska sinulla ei sitä näyttävästi ole. Ei se niin vaikeeta itselleni ole, miten sen kuvittelet. Joskus on ollut, myönnän sen. Kerropa mulle että miten ammattiauttajana auttaisit kyseistä henkilöä? Tuntemattomana toiselle. En sano että se ois mahdotonta. Itse koen helpommaksi ja mukavammaksi kun auttajana on tuttu henkilö. Itseni kohdalla juurikin se, kenen kanssa kohtaat ongelmaa päivittäin. Mieheni ansiosta olen nyt "paranemaanpäin" enemmän kuin koskaan.
Noniin postaus on taas näkyvillä ja selittelee että se oli huumoria
Minuakin kiinnostaa, kuka? Pipsa?