Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeltämainitsemattoman bloggaajan vessaongelma

Vierailija
25.09.2016 |

Poistui aikaisempi aloitus. Ja niin poistui bloggaajan kyseinen postaus, jossa kertoi ettei voi käydä vessassa ystävien tai poikaystävän seurassa.

Ovat seurustelleet muutaman vuoden. Haluaa edelleen pitää yllä illuusiota peräreijättömyydestä :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua, miksei asiasta saa täällä keskustella, kun bloggaaja itse kikatellen kertoo vessakammostaan julkisessa blogissaan. 

Vierailija
2/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä. Luulis suolen menevän mutkalle ja munuaisten piloille, järjetöntä pidätellä. Kun ei voi edes pissalla käydä avopuolison ollessa paikalla?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kyseessä? Tosi outoa ja lapsellista.

Vierailija
4/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko sanoa jos taas keskustelu poistetaan...

Vierailija
5/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NM?

Vierailija
6/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NV.

Vierailija
7/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin tästä vähän epäuskoiseksi, siis eikö käy edes kusella kenenkään toisen seurassa? :D MITEN noin voi elää?

Video on yhä Youtubessa kyllä.

Vierailija
8/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusemisesta en tiedä mutta harvinaisen selväksi teki ettei ainakaan kakkoshädällä kykene käymään.

Nyt huolenaiheena oli tuleva lomamatka, että missä siellä pääsee vessaan. Onko hotellin aulassa vessaa, entä allasalueella tai kaupungilla... Ei jumaleisson

Vierailija
9/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt kauheasti naura tuolle "paljastukselle", on nimittäin kantajalleen aika tuskallista ja todellinen ongelma.

En tiedä mikä bloggaajalla tarkemmin syynä vessaongelmaansa, mutta itselläni vatsa reagoi niin, ettei suoli toimi normaalisti. Tulee ummetusta eikä suoli vain toimi vaikka kuinka toivoisi. Kammoan äänten päästämistä, joten tilanne vain pahenee kun kaasua muodostuu vatsaan mutta sitä ei kehtaa kunnolla päästää pois toisen kuullen.

Kotioloissa ei mitään vaikeuksia olla käymättä kakkosella ystävien jne. läsnäollessa koska tarvetta ei yksinkertaisesti ole. Mutta reissussa kun on useamman päivän niin se muodostuu ummetukseksi ja ongelmaksi.

Pissalla käyn kyllä (mutta silloinkin melkoisesti taiteillen niin ettei mielellään mitään ääntä kuuluisi). Ja kyllä tiedän, että olen rajoittunut, mutta itse tästä ongelmasta eniten kärsin.

Vierailija
10/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa ei voi käydä lainkaan vessassa, sillä pönttö räjähtää, kun hän istuu sen päälle.

Vierailija
11/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko toi oikeesti tosissaan? Ja muka useilla kavereillakin sama ongelma? Luulis että alkais poikaystävätkin vähän ihmetellä kun ei muikki käy ikinä wc:ssä...

Vierailija
12/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kuka kärsii samasta ongelmasta! Naurattaa niin nämä "siis onko toi oikeesti tosissaan" kommentit! Kyseisestä "sairaudesta" olen kärsinyt jo yli 10 vuotta. Ikävä asia jolle ei meinaa mahtaa yhtään mitään ja mistä ei kehtaa kenenkään kanssa puhua juurikin noiden kommenttien takia. Olen vihdoinkin alkanut pääsemään niskan päälle tässä asiassa. Pystyn jo käymään kakkoshädällä mieheni ja muutaman ystävän seurassa. (=ovat samassa asunnossa esim) Ja kunnia kuuluu miehelleni joka on jaksanut tsempata mua! Niin tuttuja juttuja ovat nämä vessareissu suunnittelut, mutta niihin on vuosien myötä tottunut, eikä niitä huomaa edes suunnittelevansa enää. Se vaan tapahtuu kun täytyy tapahtua. Kun asiasta aikanaan miehelleni kerroin, niin itkin kun viimeistä päivää. Hävetti ja pelotti niin paljon. Hän vain halasi ja kertoi ymmärtävänsä ja auttavan. Se jos joku oli lohduttavaa! Tästä asiasta olis kerrottavaa vaikka kuinka ja paljon! Mutta askel kerrallaan kohti parempaa! Ja te jotka ette tätä ymmärrä, niin voitte lopettaa tuon naureskelun. Tämä on todellinen ongelma ja olkaa onnellisia kun tätä ei ole teille suotu.

Vierailija
13/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu todellakaan ei oo naurun asia. Tosin itse mielummin käyn vessassa niin, että poikaystävä kuulee kuin hotellin aulassa! Oikeestaan avomies taitaa olla melkein ainoa, jonka seurassa voin käydä rauhassa kakalla. On aina ihanaa tulla kotiin, kun pääsee kunnolla omaan vessaan. Ummetus ja vatsakipu yleensä hellittää vasta pari päivää sen jälkeen kun tulee reissusta. Ja siis uskon, että on monella ongelmana. Itseäni äänen lisäksi häiritsee haju ja aika. Vaikka ihan normaalia on käydä vessassa.. :D

Vierailija
14/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tän "vessa-ohjeistuksen" antoi eka poikaystävä, kun oltiin n. 1 v asuttu yhteisessä kämpässä ja seurusteltu jo 2 v. Tuskaisena totesi mulle yks päivä töidensä jälkeen, että miks mä en voi samalla lailla huomioida häntä, kun hän mua. Minä että siis mitä meinaat?

No kundi selitti, että hän aina aamupäivät pidättelee isoa hätäänsä ja vasta töissä iltapäivästä uskaltautuu ekan kerran veskiin. Ja yrittää illalla tehdä kaikki loput tarpeensa työpaikan veskissä ennen kotiin lähtöä klo 21.

Kyllä meinas meikäläisellä silmät revetä ja leuka laskeutui varmaan pysyvästi. Että mitä? Kundi on tehnyt tota koko ajan ja mitään sanomatta odottanut multa samaa.

Ei ollut mulla tullut mieleenkään tollanen! Eikä kyllä tullut ton jälkeenkään. Jos ei joku kundi mun luonnollisia tarpeita & hajuja kestä, niin sitten ei oo tehty sitä juttua kestämään. Aivan käsittämätöntä soopaa.

Ps. Erosimme vuoden kuluttua tuosta, minun aloitteestani, ja ero ei liittynyt suoraan näihin juttuihin, mutta kundin asenteeseen kyllä.

Vierailija
15/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta tässä oli enemmän kyse siitä että on vaan noloa käydä kakalla poikaystävän läsnä ja tyttöjen nyt ei vain kuulu käydä kakalla.

Oli itse kommentoinut postaukseensa "entä jos tytöt eivät käy kakalla..." Ja joku ystävistään käy aamuisin lenkillä Sokoksella tai stockalla vessassa jos poikaystävä on kotona.

Ymmärrän että joillekin tämä voi olla kamala ongelma elämässään, mutta vaikuttaa jo niin neuroottiselta että kannattaisi käydä juttelemassa jollekkin ammattilaiselle.

Vierailija
16/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se ammattilaiselle juttelu auttaa jos se paska ei sieltä perseestä vaan yksinkertaisesti valu sinne pönttöön? Ei ole kiinni mistään nolostumisesta ja siitä että "tytöt eivät kaki", vaan siitä kun se ei tule pihalle vaikka kuinka väännät. Siinä ei paljoo puheet ammattilaisen kanssa mielestäni auta, vaan ennemmin henkilön kenen kanssa asuu/joutuu jokapäivä ongelman kohtaamaan. Ja harjoittelua aina kun mahdollista. Kyllä. Harjotella käymään siellä vessassa niin, että muita on samassa asunnossa.

T. Viesti 12

Vierailija
17/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kyseessähän on silloin ongelma joka haittaa jokapäiväistä elämää. Ei se ihan pieneltä ongelmalta kuulosta.

En vaan ymmärrä miten voi onnistua siinä että aina lähtee jonnekkin muualle tekemään tarpeensa...

Vierailija
18/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaus poistettu, taisi olla liian henkilökohtainen paljastus.

Vierailija
19/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä onkin mielenkiintoista että julkisen postauksen voi tuhansille ihmiselle aiheesta kikatellen tehdä, mutta poikaystävä ei ongelmasta tiedä? Vie vähän uskottavuutta vessapelolta kun jotkut siitä oikeasti kärsivät...

Vierailija
20/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka bloggaaja kyseessä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi