Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut epäilyttävää luomea?

Vierailija
25.09.2016 |

Esim muuttunutta? Onko mahdollista ettei ole melanoomaa vaikka luomi epätarkkarajainen?
Yritän liittää kuvan vielä

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Minulta poistettiin sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pagtstimme isämme lääkäriin, ei ollut siinä kohtaa mitään, mutta vieressä, melanoma!

Vierailija
4/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli iso luomi, jonka keskelle oli kasvanut joku fibrooma, sellanen koholuomi. Outo ja ruma, mutta ihan harmiton. Ei mennyt edes patologille.. Että ota noistakin nyt sitten selvää.

Vierailija
5/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kasvoihin pieni, punertava läikkä, jossa oli jänniä , kihelmöiviä tuntemuksia. Perheenjäseneni on kuollut melanoomaan parin kuukauden jälkeen diagnoosista, joten menin lääkäriin näyttämään sitä. Koepala otettiin ja todettiin ihosyövän esiaste. Se poistettiin ja sain luvan mennä jonojen ohi suoraan sairaalaan, jos vastaava tulee uudestaan.

Mieluummin turha käynti kuin pikakuolema. Ellei siis toivo kuolemaa jostain syystä.

Tuo ei ole kyllä kiva tapa, veljeni meni tuossa parissa kk niin hirveään kuntoon, ettei halunnut meidän omaisten näkevän hänen ulkonäköään enää. Eli valtavia, mustia ihokasvaimia, joista valui jotain. :(

Vierailija
6/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kuunteli keuhkoja ja sanoi, että selässä on epäilyttävä luomi, joka kannattaisi poistaa pikimiten. Vielä vastaanotolta lähtiessä hän painotti, että varaa se aika nyt heti. Tein käskettyä, luomi poistettiin pari viikkoa myöhemmin ja siitä paljastui ihosyövän esiaste.

Olin siihen aikaan sairastellut pitkään ja keuhkoja oli kuunneltu varmaan kymmenen kertaa puolen vuoden sisään. Onneksi tuo lääkäri tsekkasi luomet siinä samalla, niitä on selässä melko paljon.

Minulla ei tietenkään ollut hajua, miltä se luomi näytti.

Vierailija
7/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänne saa lisättyä kuvan?

Tämä luomi on siis ollut aina ja vuosittain käyn ihotautilääkärillä. Nyt rupes vaan epäilyttämään:(

Vierailija
8/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[url]http://aijaa.com/6mHw5F[/url]

Toimiiko? Lähentäkää kuvaa koska en osannu muokata

Vierailija
9/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/6mHw5F. Pitäis toimia. Näyttääkö pahalle:(

Vierailija
10/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[url]http://aijaa.com/6mHw5F[/url]

Toimiiko? Lähentäkää kuvaa koska en osannu muokata

Ei noista luomista osaa sanoa edes lääkärit. Kannattaa käydä näyttämässä. Tuo voi olla ihan hyvänlaatuinen, mutta koska on noin epätarkkarajainen, niin ilman muuta menisin näyttämään.

Vierailija
11/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita tuollaisia. Osa on poistettukin. Suosittelen lääkäriin menoa. Lopputulos riippuu yleensä biopsiasta. Ei silmällä näe.

Vierailija
12/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu epätarkkarajainen on ollut aina.

Ei tietenkään voi sanoa mitä on mutta jos joku muu omaa samanlaisia. Mulla on tulossa ihotsekkaus mutta menee pari viikkoa.

Vierailija
13/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi mutta sellasessa paikassa etten välittäis mennä näyttämään.

Vierailija
14/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita tuollaisia. Osa on poistettukin. Suosittelen lääkäriin menoa. Lopputulos riippuu yleensä biopsiasta. Ei silmällä näe.

Mitä niissä poistetuissa ollut? Mulla lääkäri katsoo aina sillä dermatoskoopilla.

Vierailija
15/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melanooma oli hyvin tarkkarajainen mutta väriltään lähes musta.

Vierailija
16/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa niin etten saa syödyksi. Tulee vaan googletettua ja katottua kuvia. Lisäks tossa luomessa vaaleampi kohta jonka huomasin kun tutkin sitä.

Vierailija
17/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on esinahan alla.

Vierailija
18/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla melanooma oli hyvin tarkkarajainen mutta väriltään lähes musta.

Minulla myös melanooma oli tarkkarajainen ja musta.

Vierailija
19/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä paksuisia melanoomia teillä on ollut? Miten hoidettu?

Mulla lähipiirissä ollut melanooma tapaus ja sikskin olen huolissani

Vierailija
20/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä poistetuissa ollut? Mulla lääkäri katsoo aina sillä dermatoskoopilla.

Niin katsoo mullakin. Käyn kerran vuodessa, mulla on tunsaasti ns epätyypillisiä luomia. Poistetuissa on ollut joissain jotain "lieviä" muutoksia, toisissa ei mitään. Elämän aikana multa on poistettu noin 10-15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan