Valuuko spermaa vielä pitkään aktin jälkeen?
Nainen, kun mies on lauennut sisääsi, niin valuuko spermaa vielä pitkään pikkareillesi? Onko tunne ikävä vai mukava?
Kommentit (33)
Lisää riettaan limaisia pilluvakoja? Kokemuksia?
Ei valu ollenkaan pikkareille, kun käy pesemässä alapään. En mä viitsi sottaisissa pikkareissa hillua.
Miestuttavani luona, seksin jälkeen, saatan istua pillustani miehen sperma tämän naisystävän pussilakanalle valuen...sillä aikaa kun tuttavani käy pesulla... Tuhmaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei valu ollenkaan pikkareille, kun käy pesemässä alapään. En mä viitsi sottaisissa pikkareissa hillua.
Ihmeellisen vähän taitaa tulla sitten tässä tapauksessa spermaa ja/tai ihan huulille ruiskutetaan, jos alapään pesemällä kaikki spermat lähtevät.
Lisää kokemuksia spermatuista pilluista!!
En tiedä, en ole koskaan saanut spermaa sisälleni. Haluaisiko joku tulla tekemään kermapiirakan?😽
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan saanut spermaa sisälleni. Haluaisiko joku tulla tekemään kermapiirakan?😽
Uuh... Paljosta olet jäänyt paitsi.
Voisin tulla katsomaan, kun joku mies spermaa sinut!!
N42
Hierooko kukaan muu nainen itselleen orkkua pillusta valuvaa spermaa liukkarina käyttäen?
Sperma ei valu yhtä kauan kuin veri.
Vierailija kirjoitti:
Sperma ei valu yhtä kauan kuin veri.
Riippuu varmaankin kulloisenkin henkilön veren hyytymistekijöistä.
Itsellä kokemus menneisyydestä, kun silloinen kumppani seivästi miehekkäällä elimellään pilluani ja jostain syystä kulli venytti pieniä häpyhuulia niin, että tuli haava. Verta todellakin tuli erittäin paljon, eikä vuoto ollut turehtynyt vielä siinäkään vaiheessa, kun makasin terveyskeskuksen pedillä reidet ja pillu levällään.
Huomenna aion testata asian.
Tapaan tuttavani, joka ei saa riittävästi seksiä kotona, joten olen toiminut sijaisspermattavana muutaman kuukauden.
Hänellä on yleensä kassit täynnä ja on kiimainen kuin mikä. Bonusta ison spermalastin lisäksi on hänen kalunsa koko - hänellä on S U U R I!!!!
Se on niin kiihottavaa... Valuu usein vielä seuraavanakin päivänä.
Herkkua kirjoitti:
kunhan kysyn kirjoitti:
Nainen, kun mies on lauennut sisääsi, niin valuuko spermaa vielä pitkään pikkareillesi? Onko tunne ikävä vai mukava?
Tunnehan on todella kiihottava, kun partnerin sperma valuu ulos pillusta!! Siitä tietää, että olet ollut kiltti, herkkupillu haluttava ja upottava! Spermaiset pikkarit kuuluvat asiaan - meriitti suorastaan!
Tuttavallani todella suuri kalu, vähän seksiä kotona ja minulla kiimainen, tiukka pillu - hänen sisääni ruikkimansa lasti vain ryöpsähtelee isoina lammikoina ulos, kun hän vetää kalunsa ulos. Spermaa valuu vielä pitkään, monta tuntia siis, pillusta spermaamisen jälkeen.
Miehesi tuntuisi olevan samallainen kun minä. Speraa tulee siis todella paljon, jos on pidempään ollut ilman pillua kyllä sitä silloin tulee paljon, joskus työnnän spermaiseen pilluun käteni vaimoni saa todella suuren orgasminM50+.
Vierailija kirjoitti:
Herkkua kirjoitti:
kunhan kysyn kirjoitti:
Tunnehan on todella kiihottava, kun partnerin sperma valuu ulos pillusta!! Siitä tietää, että olet ollut kiltti, herkkupillu haluttava ja upottava! Spermaiset pikkarit kuuluvat asiaan - meriitti suorastaan!
Tuttavallani todella suuri kalu, vähän seksiä kotona ja minulla kiimainen, tiukka pillu - hänen sisääni ruikkimansa lasti vain ryöpsähtelee isoina lammikoina ulos, kun hän vetää kalunsa ulos. Spermaa valuu vielä pitkään, monta tuntia siis, pillusta spermaamisen jälkeen.
Miehesi tuntuisi olevan samallainen kun minä. Speraa tulee siis todella paljon, jos on pidempään ollut ilman pillua kyllä sitä silloin tulee paljon, joskus työnnän spermaiseen pilluun käteni vaimoni saa todella suuren orgasminM50+.
Nam. Kuulostaa todella kiihottavalta!
Täytyypä kokeilla ehdottaa tuttavalleni.
Kyllä seuraavanakin päivänä pikkareissa spermanjäänteitä vielä! Kokemusta löytyy. Toki riippuu myös spermalastin määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seuraavanakin päivänä pikkareissa spermanjäänteitä vielä! Kokemusta löytyy. Toki riippuu myös spermalastin määrästä.
Voisitko lähettää minulle tuollaiset pikkuhousut?