Valuuko spermaa vielä pitkään aktin jälkeen?
Nainen, kun mies on lauennut sisääsi, niin valuuko spermaa vielä pitkään pikkareillesi? Onko tunne ikävä vai mukava?
Kommentit (33)
Käyn vessassa seksin jälkeen niin enimmät valuu siinä pois ja pesussa myös. Mutta kyllä yleensä aina seuraavana aamuna vielä valuu hieman lisää pikkareille. Kiva muisto edelliskerrasta :)
Joskus jostain syystä ilmeisesti sperma on paksumpaa tai sitkeämpää ja kestää kauan valua ulos, käyn kyllä aktinjälkeen pisulla puristelen spermaa ulos ja joskus lörpsähtää ja joskus ei. Välillä epäillyt onko mies olenkaan lauennut, mutta sitten voikin yht äkkiä tunninkin jälkeen tulla ulos ja kylä tuntuu kiihoittavalta vaikka hieman harmittaa, kun paikat sotkussa.
Ei valu spermaa, sillä käytän kondomia. Pimppaeritteistä olen märkänä joskus panon jälkeenkin.
Huuhtelen pillun aina, niin ei jää haisemaan siellä lämpimässä, koskaan ei siis haise minun paikat, vaikka jokapäivä pannaankin.
Meillä naidaan useimmiten illalla. Sperma laukeaa syvälle pilluun, ja sitä valuu pikkareihin vielä seuraavana päivänä töissä. Lähes joka toinen työpäivä siis valun spermaa. Pakko kysyä, onko joku joskus huomannut, että työkaveri haisee spermalta? Itse välillä mietin tuota, kun olen vielä johtotehtävissä, niin se voisi viedä vakuuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Huuhtelen pillun aina, niin ei jää haisemaan siellä lämpimässä, koskaan ei siis haise minun paikat, vaikka jokapäivä pannaankin.
Mulla on kyllä niin tiukka, että ei sieltä perukoilta mitään huuhdota. Ja tollanen huuhtominen on epäterveellistä, eikö äiti ole opettanut?
Jos mies vetää ulos, niin sitten voi tietysti huuhtoa.
Minusta on kiihottavaa, kun spermani valuu vaimon pillusta. Aktin jälkeen usein katselen valuvaa pillua ja nuolenkin sitä. Seuraavana päivänä vaimon pikkarit haisevat kiihottavan hyvältä, ja karvoitus ja pillu vielä paremmalta. Häneltä siis valuu viimeiset spermat hyvin hitaasti. Emme kumpikaan koe sitä ongelmaksi, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei valu ollenkaan pikkareille, kun käy pesemässä alapään. En mä viitsi sottaisissa pikkareissa hillua.
Pesetkö katiskasi sisäpuolelta vai miten tuo on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan saanut spermaa sisälleni. Haluaisiko joku tulla tekemään kermapiirakan?😽
Postia miehelle metsa67@meiliboxi.fi
Voin tehdä Sinulle..
Herkkua kirjoitti:
kunhan kysyn kirjoitti:
Nainen, kun mies on lauennut sisääsi, niin valuuko spermaa vielä pitkään pikkareillesi? Onko tunne ikävä vai mukava?
Tunnehan on todella kiihottava, kun partnerin sperma valuu ulos pillusta!! Siitä tietää, että olet ollut kiltti, herkkupillu haluttava ja upottava! Spermaiset pikkarit kuuluvat asiaan - meriitti suorastaan!
Tuttavallani todella suuri kalu, vähän seksiä kotona ja minulla kiimainen, tiukka pillu - hänen sisääni ruikkimansa lasti vain ryöpsähtelee isoina lammikoina ulos, kun hän vetää kalunsa ulos. Spermaa valuu vielä pitkään, monta tuntia siis, pillusta spermaamisen jälkeen.
Kyseessä siis salainen rakastaja eli tuttavasi jota autat puutteessa. Kertoiko hän avoimesti että vähän seksiä kotona?
Upppp