Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valuuko spermaa vielä pitkään aktin jälkeen?

kunhan kysyn
25.09.2016 |

Nainen, kun mies on lauennut sisääsi, niin valuuko spermaa vielä pitkään pikkareillesi? Onko tunne ikävä vai mukava?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kysyn kirjoitti:

Nainen, kun mies on lauennut sisääsi, niin valuuko spermaa vielä pitkään pikkareillesi? Onko tunne ikävä vai mukava?

Tunnehan on todella kiihottava, kun partnerin sperma valuu ulos pillusta!! Siitä tietää, että olet ollut kiltti, herkkupillu haluttava ja upottava! Spermaiset pikkarit kuuluvat asiaan - meriitti suorastaan!

Tuttavallani todella suuri kalu, vähän seksiä kotona ja minulla kiimainen, tiukka pillu - hänen sisääni ruikkimansa lasti vain ryöpsähtelee isoina lammikoina ulos, kun hän vetää kalunsa ulos. Spermaa valuu vielä pitkään, monta tuntia siis, pillusta spermaamisen jälkeen.

Vierailija
2/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää riettaan limaisia pilluvakoja? Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valu ollenkaan pikkareille, kun käy pesemässä alapään. En mä viitsi sottaisissa pikkareissa hillua.

Vierailija
4/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttavani luona, seksin jälkeen, saatan istua pillustani miehen sperma tämän naisystävän pussilakanalle valuen...sillä aikaa kun tuttavani käy pesulla... Tuhmaa...

Vierailija
5/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valu ollenkaan pikkareille, kun käy pesemässä alapään. En mä viitsi sottaisissa pikkareissa hillua.

Ihmeellisen vähän taitaa tulla sitten tässä tapauksessa spermaa ja/tai ihan huulille ruiskutetaan, jos alapään pesemällä kaikki spermat lähtevät.

Vierailija
6/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia spermatuista pilluista!!

Vierailija
7/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan saanut spermaa sisälleni. Haluaisiko joku tulla tekemään kermapiirakan?😽

Vierailija
9/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole koskaan saanut spermaa sisälleni. Haluaisiko joku tulla tekemään kermapiirakan?😽

Uuh... Paljosta olet jäänyt paitsi.

Voisin tulla katsomaan, kun joku mies spermaa sinut!!

N42

Vierailija
10/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää spermaisia kokemuksia?

Vierailija
11/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierooko kukaan muu nainen itselleen orkkua pillusta valuvaa spermaa liukkarina käyttäen?

Vierailija
12/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma ei valu yhtä kauan kuin veri.

Vierailija
13/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma ei valu yhtä kauan kuin veri.

Riippuu varmaankin kulloisenkin henkilön veren hyytymistekijöistä.

Itsellä kokemus menneisyydestä, kun silloinen kumppani seivästi miehekkäällä elimellään pilluani ja jostain syystä kulli venytti pieniä häpyhuulia niin, että tuli haava. Verta todellakin tuli erittäin paljon, eikä vuoto ollut turehtynyt vielä siinäkään vaiheessa, kun makasin terveyskeskuksen pedillä reidet ja pillu levällään.

Vierailija
14/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aion testata asian.

Tapaan tuttavani, joka ei saa riittävästi seksiä kotona, joten olen toiminut sijaisspermattavana muutaman kuukauden.

Hänellä on yleensä kassit täynnä ja on kiimainen kuin mikä. Bonusta ison spermalastin lisäksi on hänen kalunsa koko - hänellä on S U U R I!!!!

Vierailija
15/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/33 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kiihottavaa... Valuu usein vielä seuraavanakin päivänä.

Vierailija
17/33 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkua kirjoitti:

kunhan kysyn kirjoitti:

Tunnehan on todella kiihottava, kun partnerin sperma valuu ulos pillusta!! Siitä tietää, että olet ollut kiltti, herkkupillu haluttava ja upottava! Spermaiset pikkarit kuuluvat asiaan - meriitti suorastaan!

Tuttavallani todella suuri kalu, vähän seksiä kotona ja minulla kiimainen, tiukka pillu - hänen sisääni ruikkimansa lasti vain ryöpsähtelee isoina lammikoina ulos, kun hän vetää kalunsa ulos. Spermaa valuu vielä pitkään, monta tuntia siis, pillusta spermaamisen jälkeen.

Miehesi tuntuisi olevan samallainen kun minä. Speraa tulee siis todella paljon, jos on pidempään ollut ilman pillua kyllä sitä silloin tulee paljon, joskus työnnän spermaiseen pilluun käteni vaimoni saa todella suuren orgasminM50+.

Vierailija
18/33 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkua kirjoitti:

kunhan kysyn kirjoitti:

Miehesi tuntuisi olevan samallainen kun minä. Speraa tulee siis todella paljon, jos on pidempään ollut ilman pillua kyllä sitä silloin tulee paljon, joskus työnnän spermaiseen pilluun käteni vaimoni saa todella suuren orgasminM50+.

Nam. Kuulostaa todella kiihottavalta!

Täytyypä kokeilla ehdottaa tuttavalleni.

Vierailija
19/33 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seuraavanakin päivänä pikkareissa spermanjäänteitä vielä! Kokemusta löytyy. Toki riippuu myös spermalastin määrästä.

Vierailija
20/33 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seuraavanakin päivänä pikkareissa spermanjäänteitä vielä! Kokemusta löytyy. Toki riippuu myös spermalastin määrästä.

Voisitko lähettää minulle tuollaiset pikkuhousut?