Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukä olisi sellainen paikka, josta löytyisi seuraa näillä kriteereillä:

Vierailija
25.09.2016 |

Retkeilystä/patikoinnista pitävä nainen, savuton, ei kovin baareista pitävä, uskaltaisi avata keskustelun, ikä nuori aikuinen, opiskelija. Onko olemassa esim. Jokin palsta rai paikka, mukä olisi hyvä näillä kriteereillä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa taitaa olla. Mutta onnea etsintään.

Vierailija
2/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta vaatimus opiskelusta pilasi tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
4/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole pakko opiskella. Voihan sitä olla jo työelämässäkin. Opiskelijalle opiskelija, se oli ajatus.

Vierailija
5/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

22

Vierailija
6/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murobbs voisi olla hyvä.

Vierailija
7/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murobbs voisi olla hyvä.

Ei liity tietokoneisiin tämä seuranhaku ei. Vai onko jotain, mitä ei heti näy tuolla sivustolla?

Vierailija
8/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole pakko opiskella. Voihan sitä olla jo työelämässäkin. Opiskelijalle opiskelija, se oli ajatus.

Et siis ollut alun perinkään rehellinen. Kyse onkin ihan puhtaasti rahasta.

Vierailija
9/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet itsekin opiskelija, niin kuis olis naisten kohtaaminen siellä opinahjossa? Tai esim. Yliopistolla / amk:ssa järjestettävissä tapahtumissa, missä ei dokata (niitäkin on, päiväsaikaan kampuksella voi olla monenlaista pienempää häppeninkiä). Olen kuvaukseesi sopiva nainen ja itse tapasin kaltaiseni miehen fuksivuonna yliopiston käytävällä: odotimme pääsyä viereisiin luentosaleihin.

Omasta mielestäni opiskeluaika on juuri paras aika löytää kumppani. Melkein kaikki opiskelukaverini ovatkin pariutuneet. Toisaalta siksi kannattaa katsella niitä fukseja, avoimet ja puheliaat ovat toiseen ja kolmanteen vuoteen mennessä löytäneet seuraa.

Vierailija
10/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et yliopistolta löydä niin et kyllä mistään. Sen parempaa tilaisuutta ei tule. Tuhansia nuoria uuden edessä, ensimmäistä kertaa yksin ilman ahdistavan teini-iän tuomaa painolastia. Uteliaana ja elämänjanoisena valmiina kaikkeen. Ja mikä parasta, paska on tippunut rattailta vauhdin noustessa. Häiriköt ovat jääneet sinne kotikylille joten niistä ei tarvitse enää koskaan välittää.

Vierailija
11/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko naisseuraa siis?

Vierailija
12/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet itsekin opiskelija, niin kuis olis naisten kohtaaminen siellä opinahjossa? Tai esim. Yliopistolla / amk:ssa järjestettävissä tapahtumissa, missä ei dokata (niitäkin on, päiväsaikaan kampuksella voi olla monenlaista pienempää häppeninkiä). Olen kuvaukseesi sopiva nainen ja itse tapasin kaltaiseni miehen fuksivuonna yliopiston käytävällä: odotimme pääsyä viereisiin luentosaleihin.

Omasta mielestäni opiskeluaika on juuri paras aika löytää kumppani. Melkein kaikki opiskelukaverini ovatkin pariutuneet. Toisaalta siksi kannattaa katsella niitä fukseja, avoimet ja puheliaat ovat toiseen ja kolmanteen vuoteen mennessä löytäneet seuraa.

sepä tässä onkin ongelma, kun itse en ole puhumaan menevää tyyppiä. Kun tutustun, niin sitten toki puhun.

Vierailija
13/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ollut alun perinkään rehellinen. Kyse onkin ihan puhtaasti rahasta.

Opiskelijalla sitä rahaa juuri ei niin kauhiasti ole. Samassa tilanteessa jos olisi , niin olisimmekaan yhtä köyhiä pstikkamatkoille :)

Vierailija
14/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partioliike

Vierailija
15/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuupa olemaan tämä melko miesvaltainen ala.. Ja sitten kun ei ole itseään tykö tuovaa tyyppiä, niin...

16/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seuraa, sinun on syytä rohkaistua ja opetella tekemään aloitteita. Niin ovat miljoonat miehet sinua ennenkin tehneet. Kukaan eräjonna tuskin tulee sinua laavuunsa pyytämään.

Vierailija
17/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella olemaan tykötuova. Elämäsi helpottuisi huomattavasti.

Vierailija
18/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne väittää, että kumppaniaineta olisin. Mutta... Tuo eräjonna, tai patikkapetra kun aukaisi sanaisen arkkunsa. Ksi sitä sitten... En haluaisi koluta maailman polkuja js vuoria koko elämääni yksin.

Vierailija
19/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole vaelluksia opiskelijaporukalla?

Vierailija
20/24 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et voi puhua itse mutta sulla on kuitenkin noin spesifiset kriteerit? Valitan, olet loppuikäsi sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi