Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä pilasi kaiken mahollisuuden eilen.

Vierailija
25.09.2016 |

Uskoiduin puolihyvälle ystävälleni että olen ihastunut ja kiinnostunut yhestä hraXstä. Eilen mentii ystävän kanssa syy tapahtumaan ja tämä hraX oli siellä. Se tuli juttelemaan niin mun hölösuu ystäväni alkoi vihjailla mun kiinnostumisesta. Eikä edes jääny vihjailuun. Olin niin sokissa että lähdin siitä vaan pois. Jätin ne ja menin autolleni. Ystäväni tuli nauraen perässä että mihin minä menin. Mä en puhunut sille mitää. Olin raivoissani. Kotona tuli itku. Oon itkeny koko yön. Ystäväni pilasi kaiken. En kehtaa edes ajatella mitä tapahtuu kun nään sen miehen. En voi enää yrittää mitään. Olen fb kaveri ja pelkään että mies lemppaa mut siitä. Mun kaikki haaveet tuntuu menetetyiltä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso posiitivistä puolta tästä, nyt voit tietää etukäteen, onko mies sinusta kiinnostunut vai ei. 

Vierailija
2/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheaa jos ihastuksesi nyt tietää että olet häneen ihastunut. Jokainenhan tietää että naisen pitää olla kylmä ja etäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! Jos herraX on yhtään fiksu, antaa asian olla. Hän saattaa olla jopa imarreltu. Kuka tietää vaikka kiinnostus hänenkin kohdallaan heräsi.

Kaveriin pistäisin välit hetkeksi jäähylle, mutta koita sinä nostaa leuka pystyyn.

Vierailija
4/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit itse pilata, kun ystäväsi vain auttoi sua.

Vierailija
5/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tapahtumaan?

Vierailija
6/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy tapahtumaan?

Syy tapahtuma o n sellainen jossa voi syyytellä kaveriaan rakkauselämänsä pilaamisesta.

Vierailija
7/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä olisi halunut miehen saavan tietää. Olen herkkä näissä asioissa ja nyt pelkään joutuvani vain pilan kohteeksi.

Vierailija
8/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto on turn off naisellakin.

Vierailija
9/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystapahtuma. Katosi s

Vierailija
10/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä olisi halunut miehen saavan tietää. Olen herkkä näissä asioissa ja nyt pelkään joutuvani vain pilan kohteeksi.

Kerro ihmeessä tälle ystävällesi miten paha mieli sinulle tuli. Ehkä ymmärtää pitää suunsa tästä lähtien kiinni.

Vierailija
11/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tarinoita

Vierailija
12/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla määrällä itsetuntoa mistään ei tuu mitään

Vierailija
13/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäitä hattuun. Herra X ei luultavasti saa tietää koko keskustelusta mitään. Jos saa ja ottaa puheeksi pysyt rauhallisena. Hymyilet "entä sitten" hymyä. Ihastuminen on positiivinen asia, ei sitä tarvitse hävetä. Ystäväsi käyttäytyi hölmösti.

Vierailija
14/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän ei ole mitään tekemistä aloittajan itsetunnon kanssa.

"Kaveri" oli ilkeä mulkku joka olisi voinit pitää naamansa kiinni.

Hienotunteisuus on rakkaus- ja tunneasioissa fiksun merkki.

En olisi noin röyhkeän typeryksen ystävä jatkossa. Jatkossa voi möläyttää luottamuksellisia asioitasi ihan huumorilla missä tahansa. Tiedän tämän kälättävän ihmistyypin.

Vierailija
15/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On  käynyt vähän samalla tavalla, tällainen helposti asiat omiin käsiinsä ottava kaveri kännipäissään tekstasi mun puhelimesta miehelle jotain shaibaa, kun olimme vasta siinä vaiheessa, että tutustutaan. En voi syyttää kaveria siitä, että suhde sittemmin kariutui, mutta silti - se oli niin supernoloa selitellä kundille että ei ollut mun idea lähettää sitä viestiä.

Vierailija
16/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut tilannetta haltuun? Flirttaillut ja hoitanut hommaa kotiin? Ethän sä nyt lähde tollasesta tilanteesta menemään...

Vierailija
17/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tarinoita

Niin on. Ja se toinen tyttö taitaa itse olla ihastunut "herra"X:ään eli siihen poikaan. Halusi vain nähdä, onko poikakin kiinnostunut tästä likkakaverista vai oiskohan itsellä saumaa. Kumpi meistä on nätimpi ja kivempi?

Vierailija
18/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tarinoita

Ajokortti ei tässäkään tapauksessa osoita aikuisuutta ja kypsyyttä.

Vierailija
19/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä mitään hallaa varmaan herra äksän suhteen ole, mutta kaveri olis entinen kaveri. Ei ole hänen asiansa "avittaa" pyytämättä. Hiukka hienotunteisuutta, kiitos.

Vierailija
20/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut tilannetta haltuun? Flirttaillut ja hoitanut hommaa kotiin? Ethän sä nyt lähde tollasesta tilanteesta menemään...

Tjaa. Tarkoitus on kai se, että nainen tarjoilee hienovaraisesti miehelle ajatuksen siitä, että se haluaa juuri tuon naisen. Siinä tilanteessa  päällepäsmäröivän kaverin sabotaasi   on absoluuttinen no-no. Miehen pitää itse kekata asia. Ei niin että joku väenvängällä syöttää sen hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi