Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä pilasi kaiken mahollisuuden eilen.

Vierailija
25.09.2016 |

Uskoiduin puolihyvälle ystävälleni että olen ihastunut ja kiinnostunut yhestä hraXstä. Eilen mentii ystävän kanssa syy tapahtumaan ja tämä hraX oli siellä. Se tuli juttelemaan niin mun hölösuu ystäväni alkoi vihjailla mun kiinnostumisesta. Eikä edes jääny vihjailuun. Olin niin sokissa että lähdin siitä vaan pois. Jätin ne ja menin autolleni. Ystäväni tuli nauraen perässä että mihin minä menin. Mä en puhunut sille mitää. Olin raivoissani. Kotona tuli itku. Oon itkeny koko yön. Ystäväni pilasi kaiken. En kehtaa edes ajatella mitä tapahtuu kun nään sen miehen. En voi enää yrittää mitään. Olen fb kaveri ja pelkään että mies lemppaa mut siitä. Mun kaikki haaveet tuntuu menetetyiltä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihastuminen on sinusta noloa? Sehän on kuin kohteliaisuus, ei siinä ole mitään rumaa tai naurettavaa!

Vierailija
22/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten sitä oppii pitämään ihastukset omana tietonaan. Jotkut eivät vain osaa kunnioittaa muita ihmisiä ja olla luotettavia. Toisilla on kova tarve fiksata tai nopeuttaa suhteen eteneminen puolestasi. Yhdestä tällaisesta seurasi tärkeä ystävyys miehen kanssa, muista kerroista vain sähläystä. Nyttemmin kärsin ihastuksen vaiheet yksin. Uskoudun huonolla hetkellä lemmikille tai anonyymilla palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä teki samoin (vaikka olin vielä kieltänyt). Seurauksena tää mun ihastus alkoi vältellä mua. Tosi kiva joo, olisin halunnut edes olla normaalisti kaverina sen kans tekemisissä.

Vierailija
24/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihastuminen on sinusta noloa? Sehän on kuin kohteliaisuus, ei siinä ole mitään rumaa tai naurettavaa!

Ei se ihastuminen mitään noloa ole, mutta itse ainakin haluan, että homma etenee vähän eri tavalla (luonnollisesti ja minun ja ihastuksen kesken, eikä niin, että jokumuu tulee siihen sähläämään).

Vierailija
25/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihastuminen mitään noloa ole, mutta itse ainakin haluan, että homma etenee vähän eri tavalla (luonnollisesti ja minun ja ihastuksen kesken, eikä niin, että jokumuu tulee siihen sähläämään).

Joo, tottakai. Mutta ap kärvistelee nyt ilmeisesti häpeän kourissa.. ja siitä kannattaisi yrittää päästää irti, se on ihan turhaa itsensä rääkkäämistä.

Vierailija
26/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt murehdin tätä tämän päivän. Toivoisin jotain pehmeetä lähestymistapaa hraX suunnalta. Mutten usko. Pitäisi kehittää joku sopiva lause tai juttu millä siltä voisi eilistä utsia. Ja ystäväni taas. Ei se älyy olla pahoillaan siitä tää on hauska juttu.

Vierailija
27/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on höslääjä ja typerys.

Ei missään tapauksessa ole kaverin asia mennä sähläämään tai sekaantua omin luvin . Silloin nolaa täysin toisen ja se lienee kaverin takoituskin. Tyyliin "minä tässä nyt laitan hommiin vähän vahtia kun tuo nössö on niin saamaton (varma  turn-of)". Kaveri pilasi tahallaan ihastuneen mahkut, tästä on kysymys.

Ennen vanhaan oli tosi ns. "puhemiehiä" jotka tekivät maychmaking-hommia,mutta siihenkin oli asianomaisen suostumus.

Vierailija
28/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneäly on hieno ominaisuus ihmisessä.

Silloin on tilannetaju kohdallaan eikä pahoiteta vahingossakaan kenenkään mieltä.

Tässä tapauksessa kaveri marssi ihastuneen tunteiden ja oman tahdon yli, manipuloiden tilanteen haluamaansa suuntaan, eli hän halusikin torpedoida (pilata ihastuneen mahdollisuudet) tilanteen muka auttamalla asioita etenemään. En avautuisi tuollaiselle ihmistyypille henkilökohtaisissa tai muuten tärkeissä asioissa.

Vierailija
29/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta tässä on se että näen varmasti sitä.

Vierailija
30/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko avautua kaike maailman "ystäville". Kai sentään otit opiksesi?

Vierailija
31/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pahinta tässä on se että näen varmasti sitä.

Hyvä asia tässä on se, että sinulle selvisi, järkytyksen kautta tosin, ettei "kaveriisi" voi missään nimessä luottaa vaan hän toimii impulsiivisesti kuinka itse haluaa välittämättä toisen tahdosta tai tunteista.

Ja muista: Tosi rakkautta ei voi pilata. Mikään tai kukaan. Sen tajuaa sitten kun se pysyvä kumppani löytyy joka hyväksyy toisen juuri sellaisena kun tämä on.

Vierailija
32/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso posiitivistä puolta tästä, nyt voit tietää etukäteen, onko mies sinusta kiinnostunut vai ei. 

Mitä tässä lässytetään.

Positiivisia puolia ?

Kyllä minua ainakin vituttaisi ankarasti jos joku menisi tuollaista ihan pokerina sössimään.

Ja uskon että useampia muitakin.

Mitä tuollaista puolustelemaan ellei itse oli yhtä pöljä. 

Vierailija
33/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain äsken pizzaa tuosta lähihuoltoasemalta niin mies oli siellä tsekkaamassa. Moikkasi jo kauempaa. Mua hävetti mutta mies kysyi vaan että kuinka on sunnuntai mennyt ja kaikkea. Ei mitään eilisestä paitsi kun lähti sanoi Näkyillään. Mä oon niin onnellinen niin onnellinen Voisin vaikka halata kaikkee ja äsken aattelin etten sano mitää mun ystävälle. Ehkä homman saakin raitelleen. Mutta etenen varovasti enkä hätäile.

Vierailija
34/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan 10 vuoden päästä. Ei noita teinien sydänsuruja oikein kukaan ota tosissaan.

Vierailija
35/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki haaveet on nyt menetetty? Voi että. Kysymys kuuluu: oliko sinulla vain yksi haave, joka oli tämä mies, vai kaatuvatko ihan kaikki haaveesi todella tällaiseen tapahtumaan?

Vierailija
36/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en puhu unelmistani ääneen, joku ne sitten kuitenkin hölisee.

Vierailija
37/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että ystäväsi möläytti sinun olevan ihastunut mieheen. Vaikutat tosi "nollalta" eli et olisi varmaan koskaan pystynyt tekemään mitään aloitetta miehen suhteen. Nyt mies ainakin tietää sinun olevan kiinnostunut ja voi itse lähestyä sinua, jos kiinnostus on molemminpuolista. Sinun tyylilläsi ei mitään miestä saada, onneksi sinulla on reippaita kavereita.

Vierailija
38/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeä kommentointi tuo viimeinen. En ehkä ole iske kiinni kun voit- tyyppiä mutta minulla on omat ajatukseni ja tapani edetä. Ja ei tämä mies ole ainut haave elämässä mutta ehkä kerroin epäselvästi. Nyt olen huojentunut vaikka edelleen on kuitenkin samalla epätoivoinen ja iloinen tunne. Otan kaiken herkästi.

Vierailija
39/39 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia itsessään ei ole noloa vaan sen odottamaton paljastuminen kolmannen osapuolen toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi