Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi vai kaksi peittoa parisänkyyn.

Vierailija
25.09.2016 |

Kumpi on parempi

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan pystyisi nukkumaan toisessa kiinni, nukahdan aina lusikkaan peitto jalkojen välissä ja sen jälkeen mies kääntyy. Mulla tulee ihan hirveän kuuma ja ahdistunut olo, jos toinen nukkuisi kiinni. On helpompi omalla peitolla säätää lämpötilaa. Mies yleensä laittaa peiton korviin, kun taas ite on alla ehkä puoliksi :D

Vierailija
42/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen vilukissa, joka tykkää kääriytyä villasukissa tiivisti peiton alle, ja mies kuumakalle, joka ei käytä pyjamaakaan ja pärjää tosi ohuella peitteellä. Jo näistä syistä on kätevää, että on omat peitot, joiden paksuus ja lämpimyys on valittu nukkujien omien mieltymysten mukaan.

Ei ne yöpuvut auta pysymään lämpimänä. Kroppa säätelee lämpöä paremmin alasti. Sukat on ainoat mitä itse pidän, mut muuten ei mitään ja yöt nukkunut paljon paremmin ja siis itsekin vilukissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Itse venkoan yön aikana valtavasti kun välillä haluan että peitto on vedettynä korviin, välillä vain lantioon asti. Välillä täytyy saada peitto jalkojen väliin ja välillä myttään sen viereen. Saatan unissani pyörittää itseni ihan kunnon kääröön peiton sisään. Vähän väliä on kylmä tai kuuma eikä mikään ole hyvin. Olisi epäreilua että jonkun muun yöunet häiriintyisivät oman ongelmallisuuteni takia.

Vierailija
44/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi ihan tavallisen kokoinen peitto parisängyssä. Nukumme aina aivan kiinni toisissamme, kumpikin palelee herkästi ja yhtenä möykkynä saman peiton alla on mukavaa.

Enpä edes tiennyt että on olemassa isompia "parisänkypeittoja". Sellaista ainakaan ei voisi pestä kotona, kun ei tuo peruspeittokaan oikein mahdu koneeseen kunnolla. Ja pitäisi hylätä kaikki rakkaat lakanat ja hankkia uudet, kamala ajatus.

Vierailija
45/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi nukkua toisen kanssa saman peiton alla jos ei ole "pakko". Peitto pitää saada kummalla kyljellä tahansa maaten polvien väliin. Ihan pienen lapsen kanssa tämä onnistuu, joten sellaisen voin ottaa kainalooni, mutta kaikki päästä puoleen reiteen yltävät pysyköön oman peiton alla.

Vierailija
46/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on välillä yksi ja välillä kaksi. Sinkku olen.

Vierailija
47/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jättikokoinen untuvapeitto!

Vierailija
48/48 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi nukkua samalla peitolla, minä omalla. Mies kuitenkin ryöstää peiton kokonaan itselleen yön aikana. Nyt meillä on sängyssä sekä kahden hengen peitto että yksi normaali peitto. :D Saatetaan illalla köllöttää ison peiton alla molemmat, ja yön aikana vedän päälleni yhden hengen peiton jos mies on ominut koko ison peiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän