Hävyttömät/Shameless 6.kausi Sub
Kommentit (26)
Onko Debbie raskaana ? Jatkuuko Mickeyn ja Ianin on/off- suhde vai onko lopullisesti ohi ?
Vierailija kirjoitti:
Onko Debbie raskaana ? Jatkuuko Mickeyn ja Ianin on/off- suhde vai onko lopullisesti ohi ?
Debbie on raskaana. Mickeyn hahmo kirjotetaan pois sarjasta, taitaa olla ekassa vai tokassa jaksossa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako kautta sitä on tehty?
Eilen alkoi jenkeissä 7. kausi.
Jee, kiitos paljon tiedosta! Oon odottanut kuin kuuta nousevaa ja olis muuten menny ohi. Jipii!
Brittiversio on PALJON parempi! Harmi et kaikkia kausia ei Suomessa edes näytetty.
Mä luin tuon Hävyttömät/Shemales. Olen kai luonnostani pervo.
Vierailija kirjoitti:
Jee, kiitos paljon tiedosta! Oon odottanut kuin kuuta nousevaa ja olis muuten menny ohi. Jipii!
Ei ole mainostettu yhtään. Itse huomasin mtv3:n nettisivulta ja sitten ohjelmatiedoista jokin aika sitten kun etsimällä etsin.
Katsoin jakson ja menin heti sen jälkeen nukkumaan eli jakso oli vielä mielessäni, mutta näin silti unta Salatuista elämistä.
Saako Debbie tai Fiona lopulta lapsen vai tekevätkö abortin tai saavatko keskenmenon ?
Onko Jimmy Fionan lapsen isä ? Ei kai Ian kuole ?
Tietääkö joku 6. kauden tapahtumia ?
Ianin elämä alkaa mennä parempaan suuntaan. Löytää kivan hepun ja kutsumuksensa.
Debbie saa lapsen, Fiona ei. Fionan lapsen isääpä en muistakaan oliko se se muusikko vaiko narkkari pomo, jonka kanssa yrittää naimisiin..
Miksi Netflixissä on vain 3 ekaa kautta? Tosi ärsyttävää kun vasta aloin katsomaan sarjaa.
ainiin, Lipillä alkaa mennä liian lujaa, se dokaa ja nussuttelee..
Frank on Frank ei mitään suuria, se jatkaa omaa säätöään tutulla tavalla.
Carl parantelee tapojaan ja ihastuu ihan kivaan tyttöön.
Alottelin juuri seiska kautta.
Ihmetteln kun ei mitenkään ole mainostettu että tämä sarja tulee, taas unohdin katsoa ja katsomosta ei näy jaksoja ollenkaan. Onneksi löytyi putlockerista koko 6 kausi ja eka jakso seiskaakin. Haista paska maikkari pitäköön tunkkinsa.
Tuleeko putlockerisa viruksia koneelle?
Sarjassa on liikaa seksuaalista sisältöä.
Mukava perhe.