Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin, että suhteemme on tästedes avoin. Eka ilta kun mies on toisen naisen luona.

24.09.2016 |

Meillä on ollut vaikka ja minkälaista suhdetta jo pitkään. Yhdessä tehtiin päätös, että suhde on tästedes avoin ja mies sanoikin, että tapaa tänään erään naisen. Kysyi nätisti vielä, että onko se oikeasti minulle OK ja sanoin, että on. Ja on se oikeastikin. Mutta silti outo olo.
Voiko tällaisesta tilanteesta tulla mitään?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teilä ainakaa intohimoa oo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hirveää itselleni. Jos teillä kuitenkin toimii niin mikäs siinä. Ekat kerrat on varmasti kamalia ja varsinkin jos itse ei vielä ole ollut toisen miehen kanssa. 

Vierailija
4/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuntuu etten pystyisi, mutta ehkä en vaan ole tarpeeksi "valaistunut" tmv... :/// 

Vierailija
5/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies painosti ja painosti, että haluaa panna muitakin, Suostuin lopulta, että en menettäisi häntä. Onko oikein, että harmittaa?"

Tuossa viestisi näin ulkopuolisen miehen silmin.

Et halunnut asiaa ja se ei ole oikein. Jätä mies ja etsi parempaa seuraa.

Vierailija
6/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse menet vieraan miehen luo? Vai onko vain miehen etuoikeus.

Vierailija
7/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan innostuneelta vaikuta. Siis mies. Jos teillä oikeasti rakastetaan, voi kai sitä seksiä harrastaa keskenään.

Vierailija
8/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on moraalisesti rappeutunutta toimintaa.

Vierailija
9/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itse menet vieraan miehen luo? Vai onko vain miehen etuoikeus.

Miksi se olisi vain miehen etuoikeus? Etkö lukenut aloitusviestiä?

Vierailija
10/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle hyvä diili, koska nättejä naisia on vaikka millä mitalla liikenteessä (joille ilmeisesti on ihan fine harrastaa seksiä varatun miehen kanssa). Viehättäviä, seksihaluja nostattavia miehiä ei juurikaan ole. Oikeesti.

Vierailija
11/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä saat tuosta suhteesta? Siis sinä suostuit siihen, koska mies oli lähdössä anyway ja tämä on keino pitää tuo kiertopalkinto itselläsi? Ehkä avoin suhde voi toimia, mutta sinä olet lähtenyt siihen väärästä syystä. Myötäilet jotain itserakasta paskiaista.

Nyt nainen eroa ihan avoimesti tuosta painolastista. Kiusaat vain itseäsi.

Vierailija
12/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sanalla yhdessä= miehen painostuksesta, niin sitten uskon. Sinä et tuota järjestelyä halua, etkä oikein siedäkään. Eikä pitäisikään, maailmassa on paljon parempaa sinua varten, ap.

13/52 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä haiskahtaa kilometrien päähän narsistisen mehen manipulointi. Olen mielelläni väärässä ja kyseessä todella on molemminpuolinen ratkaisu, mutta se ei kuulosta todennäköiseltä. Miksi olisit täällä av-palstalla kyselemässä  oikeutusta, jos sinulla ei olisi asian suhteen mitään ongelmaa?

Näin ulkopuolisesti vaikuttaa siltä, että olet jo alunperin vastahakoisesti suostunut ratkaisuun ja nyt koetat hakea ongelmalliseen tilanteeseen jonkinlaista validointia parisuhteenne ulkopuolelta.

AP, kysy itseltäsi, onko tämä se tapa jolla haluat jatkossa elää suhteessa ja toimi sen mukaisesti.

14/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia jos MOLEMMAT on aidosti näin samalla tavalla orientoituneita.

Olin ollut kaikissa aikuisikäni suhteissa avoimessa suhteessa, kunnes rakastuin mieheen, joka ei avointa suhdetta halua. Ja minä valitsin tämän miehen mielummin kuin ympäriinsä paneskelun.

15/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖM kirjoitti:

Voi toimia jos MOLEMMAT on aidosti näin samalla tavalla orientoituneita.

Olin ollut kaikissa aikuisikäni suhteissa avoimessa suhteessa, kunnes rakastuin mieheen, joka ei avointa suhdetta halua. Ja minä valitsin tämän miehen mielummin kuin ympäriinsä paneskelun.

Tässäpä se villakoiran ydin. Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat täysin sitoutuneita avoimuuteen, ilman mitään varauksia, miksi toinen osapuoli avautuisi aiheesta, jossa hänellä ei ole mitään ongelmaa?

Se, että hän näin tekee vaikkakin tekstissään meille ja ennenkaikkea itselleen vakuutellen, että tässä ei ole ongelmaa ja päätös on yhteinen, paljastaa meille todellisuuden.

Epäilemättä maailmassa (ja Suomessa) on ihmisiä, jotka haluavat avoimen parisuhteen. Miksi he kyseenalaistaisivat sen keskustelupastalla, jos asiassa ei ole mitään epäselvää?

Vierailija
16/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään ex-parin, jolla kävi avoimeen suhteeseen siirtyessä niin, että nainen vietti aikaa siellä sun täällä, olettaen kaiken olevan hyvin, mies taas alun alkaen kävi vain saman kakkosnaisen luona ja lopulta sitten jäikin sinne (eikä ole avoimessa suhteessa uuden naisensa kanssa). Samat vaarat tässäkin.

Muutenkin kuulostaa ettei nyt olekaan sulle ihan ok tuo miehen läksiminen, kun täältä pitää tulla hakemaan hyväksyntä miehen touhuamisille.

Vierailija
17/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yöksi kotiin?

Vierailija
18/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuohon varmaan pystyisin muuten, paitsi että olisin jatkuvassa pelossa sukupuolitautien takia... Seksi varmaan jäisi vielä vähemmälle, kuin ennen.

Vierailija
19/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit lukea iltapulun eilisen jutun avoimesta suhteesta ja nyt juttua pukkaa.

Vierailija
20/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi