Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin, että suhteemme on tästedes avoin. Eka ilta kun mies on toisen naisen luona.

24.09.2016 |

Meillä on ollut vaikka ja minkälaista suhdetta jo pitkään. Yhdessä tehtiin päätös, että suhde on tästedes avoin ja mies sanoikin, että tapaa tänään erään naisen. Kysyi nätisti vielä, että onko se oikeasti minulle OK ja sanoin, että on. Ja on se oikeastikin. Mutta silti outo olo.
Voiko tällaisesta tilanteesta tulla mitään?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on ihan p*skaa. Ainoot pisteet rehellisyydelle! Moni mies tekee tuota muka "sitoutuneessa" suhteessa. Mutta en usko että on sun arvoises mies. Jätä niitten toisten naisten riesaks ja etsi itsellesi joku uskollisempi.

Vierailija
22/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoristi ilmoittautuu: on normaalia kokea outoa fiilistä alkuun. Aloititte uuden tavan ja uudet normit tuntuvat aina oudoilta. Kun tilanne asettuu ja huomaatte pysyvänne toistenne rinnalla, häviää se outouden tunnekin. Ehdotan etsimään polyamoristiryhmät Facebookissa, jotta saat saman elämäntyylin jakavilta tukea ja neuvoja omiin epäitsevarmuuksiin. Kuten huomasit, monogamistit vain laskevat genitaalistatseja; että kuka "voittaa" suhteessa. Oikeasti miehesi tulee käymään samat tunteet läpi, kun sinä lähdet ekoille treffeille. Suhteen avoimuus ei tee siitä sen helpommin kaadettavaa, kunhan pidätte keskusteluyhteydet auki. Voit huolella miettiä ensin ominpäin, että mistä olosi kumpuaa ja esittää hypoteesisi miehelle tai pyytää pientä paussia, jos asiat etenevät liian nopeasti. Keskustelu ja rehelliset välit ovat monisuhteilun avaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää edes tauteja... mua oikeesti kuvottais, missä mies on vehjettään uittanut ja sen jälkeen kömpinyt viereeni nukkumaan. Ei olisi musta tuohon jo monestakin syystä. Eikä taida oikein olla sustakaan. Yksin kotona odottelet miestäsi palaavaksi... taitaa olla aika yksipuolinen tuo avoin suhteenne :(

Vierailija
24/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden polyamoristi herran joka levitteli kondyloomaa ihan huolella :/

Vierailija
25/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää edes tauteja... mua oikeesti kuvottais, missä mies on vehjettään uittanut ja sen jälkeen kömpinyt viereeni nukkumaan. Ei olisi musta tuohon jo monestakin syystä. Eikä taida oikein olla sustakaan. Yksin kotona odottelet miestäsi palaavaksi... taitaa olla aika yksipuolinen tuo avoin suhteenne :(

Miksi koet omistavasi toisesta ihmisestä fyysisiä ulokkeita? Olisiko sitten eri asia, jos se on vaikka fistannut jotakuta, koska penis on se kynnyskysymys.

Vierailija
26/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin pelottaisi sukupuolitaudit. Herpes ja kondyloomat tarttuvat myös kondomin kanssa. Polyamoristeja ei kuitenkaan tällaiset asiat taida huolettaa, pääasia että saa paneskella vapaasti.

Vierailija
27/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin pelottaisi sukupuolitaudit. Herpes ja kondyloomat tarttuvat myös kondomin kanssa. Polyamoristeja ei kuitenkaan tällaiset asiat taida huolettaa, pääasia että saa paneskella vapaasti.

Taudit ne pelottaisi minuakin. Eihän minulla olisi muuta kuin miehen vakuutus siitä, että kondomia on edes käytetty, kun en ole ollut paikalla todistamassa asiaa.

Vierailija
28/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taudit ne pelottaisi minuakin. Eihän minulla olisi muuta kuin miehen vakuutus siitä, että kondomia on edes käytetty, kun en ole ollut paikalla todistamassa asiaa.

Tämä asia tuli myös mun mieleen. En ymmärrä miten miehillä on niin välinpitämätön asenne seksitauteihin, myös niilläkin miehillä jotka elävät terveellisesti ja pitävät itsestään muuten huolta.

Vierailija
29/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi? Tuliko mies kotiin ja kertoiko, mitä tapahtui?

Vierailija
30/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko herran nimi Juha?

Vierailija
31/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse asiassa ollenkaan ymmärrä miksi edes ollaan "yhdessä" jos pitää päästä naimaan muualle....en vaan tajua sitä! Millään! Eihän tuo ole yhdessä olemista jos säätöä on koko ajan muiden kanssa. Missä on luottamus, hellyys, ja tunne siitä että olet toiselle se maailman se ihanin puoliso? En usko totiseen rakkauteen, jos pystyy jakamaan kumppaninsa toisen kanssa. No, tää on vaan MUN mielipide.

Vierailija
32/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se sinulle ok? Itselle tulisi ainakin sellainen ajatus,että mitäs sitten,kun miehesi haluaa aina käydä saman naisen luona,rakastuu häneen,ja heille syntyykin oikea parisuhde.Joka ei olekkaan avoin suhde.Tietysti näin voi käydä myös tavallisessa suhteessa,mutta jos koko ajan haluaa rampata vieraissa"luvan kanssa",kieliikö se silloin parisuhteen ongelmista..?Ja toivon tietysti että se mikä on hänelle sallittua,on sallittua myös sinulle.

Vierailija
33/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tunne todennäköisesti kielii siitä, että asia ei olekaan ok sinulle. Avoimessa suhteessa voi olla vain jos se malli toimii molemmille. Suosittelen, että istutte alas ja puhutte, mitä tehdään.

T. Avoimessa suhteessa onnellisena elävä

Vierailija
34/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain voi olla aikaa säätää vielä muidenkin kanssa parisuhteen lisäksi? Itse olen sinkku, koska parisuhteessa ollessa on hankala saada aikaan kaikkea sitä, mitä on kiire saada aikaan. Yleensä polyamoristeista kertovissa jutuissa onkin ollut kuvissa sellaisia downshiftaajan näköisiä hippejä. Ei kyllä sopisi minulle.

Vierailija
35/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 50v miehelle paljon naisia tarjolla,niin etc missejäkin.Minä 35v en löydä kovinkaan helposti sellaista miestä,joka kelpaisi.

Vierailija
36/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaisi oikeasti miettiä pelisäännöt. Onko esim. ok olla öitä pois? Pitääkö kysyä toiselta "lupa" tai ilmoittaa ennen kuin on jonkun toisen sänkyyn hyppäämässä? Vai riittääkö kun kertoo jälkeenpäin? Vai onko paras että toisista suhteista ei keskustella ollenkaan? Jne.

Vierailija
37/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni ehdotuksesta aloitettiin avoin suhde. Hänelle tuli täysin järkytyksenä, että myös minä harjoitin seksiä muiden kanssa. Seurasi kamalia mustasukkaisuus- / raivokohtauksia, fyysistä ja henkistä pahoinpitelyä ym. ym.  Hän jotenkin alkukantaisesti kait kuvitteli, että avoin suhde koskee vain häntä. 

Erosimme järkyttävissä olosuhteissa. Onneksi ei ollut lapsia todistamassa tuota katasrofia. En suosittele.

Vierailija
38/52 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harvalla on normaalielämän lisäksi aikaa parisuhteelle, niin miten monen kanssa vehtaamiseen? Ei silloin ole suhteessa kaikki ihan kohdallaan. Oman kanssa pitäisi jaksaa panna se 2-4 x viikossa. Tuleeko vieraan kanssa lisäksi seksikerroiksi 7 vai väheneekö se vakipanolta. Syvällistä suhdetta tuskin kannattaa odottaa. Jompi kumpi lähtee joskus toisen mukaan. Sitoutumiskammoa ja omistushalua. Ei halua olla yksin, mutta ei täysin yhdessäkään.

Vierailija
39/52 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap,

Sanon heti että ei tule toimimaan, jos sinulla on tuollaisia fiiliksiä jo tässä vaiheessa. Kannattaa kuunnella itseään.

Oikeasti avoin suhde sopii todella harvalle. Kulttuurissamme istuu yksiavioisuus niin lujasti, ettei sitä ole ihan heti helppo muuttaa. Olkaa rehellisiä itsellenne, tätä ei voi liikaa painottaa.

Itse olen joutunut nuoruudessa luopumaan yhdestä hyvästä suhteesta, koska nainen halusi muuttaa sen avoimeksi ja minä en. Tutkiskelin pitkään asiaa pääni sisällä, sillä kumppani oli kaikin muin mahdollisin puolin erittäin hyvä ja meillä oli tätä ehdotusta lukuun ottamatta ollut todella hyvä ja lämmin suhde.

Olen vieläkin tyytyväinen että pidin pääni enkä lähtenyt rikkomaan itseäni. 

M32

Vierailija
40/52 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on moraalisesti rappeutunutta toimintaa.

No nykyään se on se juttu. Kaikki on ok ja kaikki pitää hyväksyä, muuten oot ahdasmielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän