Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hoida lupaamiaan kotitöitä

Vierailija
24.09.2016 |

Vituttaa ja pahasti. Mies ei hoida kotihommia vaikka on sen vuoro ja ollaan sovittu että hoidetaan tietyissä vuoroissa. Eikä kyse ole mistään extrahommista vaan vaikka ruokakaupassa käymisestä. Ei sitten ole kotona mitään syötävää kun mies ei käynyt kaupassa vaikka lupasi. Istuu vaan sohvalla. Kun pyydän että menee niin suuttuu että on väsynyt eikä saa silloin nalkuttaa. Voihan vee! Minä hoidan suurimman osan kaupassakäynneistä ja siivoamisista ym ym ja kun kerran pyydän että olisi sen vuoro käydä ja se lupaa mennä niin ei sitten menekään.

Mitä teen? Olen jutellut rauhallisesti hyvällä hetkellä että kaikki ei voi jäädä minun vastuulle. Olen suuttunut. Olen yrittänyt vaikka mitä muuta kuin erolla uhkailua. Muuten suhde on hyvä, uskokaa tai älkää. Mutta en jaksa enää tehdä kaikkea yksin! Enkä jaksa sitä että toinen sanoo joo tekevänsä mutta vaikka nukahtaa kesken kaiken.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet piika. Miehesi on tottunut ylläpitoon ja nyt sun vaan täytyy esim mennä lasten kanssa hampurilaiselle jos kotona ei ole ruokaa. Usko pois, sillä aikaa se mies käy kaupassa.

Ehkä. Tähän aikaan en enää lapsia hampurilaiselle vie, mutta joskus olen ehdottamasi tehnyt. Mies ei käynyt kaupassa vaan keitti itselleen pelkkää makaroonia kaupasta, ilman mitään kastiketta ja söi sen nälkäänsä. Ap.

Makaroonia kaapista siis. Ap.

Vierailija
22/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se Hanska nyt olla hyödyksi ja tulla sanomaan miten saan miehen hoitamaan osuutensa. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte kahdestaan, teet joskus vain itsellesi ruokaa. Kun istut syömään ja mies tulee katselemaan, missä vuoat ovat niin kerrot, että mies voi itse käydä kaupasta omansa. Sinä et enää jaksa tehdä kaikkea. Jos miehessäsi on yhtään sitä ns. "miestä", hän ymmärtää kyllä.

Mulla on niin, ettei asuta edes yhdessä. Seurustelua ja mun luona olemista oli jatkunut jo muutama kuukausi ja aloin haluta miehen osallistuvan kotitöihinkin vähän. Kerran satuin sanomaan, että munpa pitää muuten tiskata ennen ruuanlaittoa. Mut hei, eka suihkuun.

Kun tulin suihkusta, keittiö oli puhdas. Mies oli tiskannut ja mulla oli vähän jännä olo. En ollut tarkoittanut kommenttia avunpyyntönä. Kerroin vain, että suihkun jälkeen kestää niin ja niin pitkään ruuan tulossa.:)

Vierailija
24/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että jos hän ei hoida omaa osuuttaan, palkkaat työhön ulkopuolisen ja mies maksaa työntekijän palkan. 

Vierailija
25/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita ongelmia joillain; mitenköhän saisi kaupasta ruokaa pöytään? Karju se jätkä sinne kauppaan prkle! Eikä tietenkään tee mitään muutakaan kotitöitä, remppaa, tai vastaavaa?

Vierailija
26/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat tekemään vain itsellesi ja lapsille. So simple :) ei sinun kuulu olla miehesi äiti tai mikään piika. Jos miestä ei kiinnosta saako lapset ruokaa, niin miksi sinua kiinnostaa saako hän ruokaa?

Vierailija
27/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jätä jätä. Sillein ne ongelmat ratkee...

Vierailija
29/29 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se sitten on kun ottaa ikuisen pikkulapsen miehekseen. Mitäs läksit.

Mun mieheltä onnistuu kyllä kotityöt ja kaupassa käynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä