Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei hoida lupaamiaan kotitöitä

Vierailija
24.09.2016 |

Vituttaa ja pahasti. Mies ei hoida kotihommia vaikka on sen vuoro ja ollaan sovittu että hoidetaan tietyissä vuoroissa. Eikä kyse ole mistään extrahommista vaan vaikka ruokakaupassa käymisestä. Ei sitten ole kotona mitään syötävää kun mies ei käynyt kaupassa vaikka lupasi. Istuu vaan sohvalla. Kun pyydän että menee niin suuttuu että on väsynyt eikä saa silloin nalkuttaa. Voihan vee! Minä hoidan suurimman osan kaupassakäynneistä ja siivoamisista ym ym ja kun kerran pyydän että olisi sen vuoro käydä ja se lupaa mennä niin ei sitten menekään.

Mitä teen? Olen jutellut rauhallisesti hyvällä hetkellä että kaikki ei voi jäädä minun vastuulle. Olen suuttunut. Olen yrittänyt vaikka mitä muuta kuin erolla uhkailua. Muuten suhde on hyvä, uskokaa tai älkää. Mutta en jaksa enää tehdä kaikkea yksin! Enkä jaksa sitä että toinen sanoo joo tekevänsä mutta vaikka nukahtaa kesken kaiken.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa jatkossa vain itsellesi. Älä ole miehen äiti.

Vierailija
2/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten menit itse kauppaan, niinkö?

Ja mites luulet ensi kerralla käyvän? Itse olet miehesi tavoille opettanut, turha vinkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten menit itse kauppaan, niinkö?

Ja mites luulet ensi kerralla käyvän? Itse olet miehesi tavoille opettanut, turha vinkua.

Tänään en mennyt, ollaan sitten pahassa nälässä. Yleensä menen koska itse tarvin ruokaa ja lapset tarvii myös. Ap.

Vierailija
4/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoaminen on kuulemma hyväksi. Ja kyllä lapsetkin jaksaa olla ilman ruokaa jonkun aikaa. Ovat sitten vaan sitä kiitollisempia, kun mies lopulta käy kaupassa ja tuo sitä sapuskaa. Anna miehen tehdä omalla tavallaan.

Vierailija
5/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastoaminen on kuulemma hyväksi. Ja kyllä lapsetkin jaksaa olla ilman ruokaa jonkun aikaa. Ovat sitten vaan sitä kiitollisempia, kun mies lopulta käy kaupassa ja tuo sitä sapuskaa. Anna miehen tehdä omalla tavallaan.

Joo. vahingossa en ensin tajunnut että miehen tapahan on loistava tapa. Taidan mennä kiittämään sitä viisaudesta. Ap.

Vierailija
6/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen tajunnut että miehen pitää antaa tehdä omalla tavallaan ja se tapa on hyvä tapa niin lopetan siivoamisen ja tiskaamisen ja koiran ulkoilutuksen, sillä haluan oppia miehen mallista sen hyvän tavan hoitaa! Odotan että hän esimerkillään opettaa minua. Ap.

Vierailija
7/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin nukahtaa sohvalle kun pitäisi hakea lapsi päiväkodista sillä se on oma tapani! Ap.

Vierailija
8/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei siis haittaa, että lapset jää ilman ruokaa? Kai hän edes keittää niille puuroa tai jotain? Aika hämmentävää. 

Vierailija
9/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei siis haittaa, että lapset jää ilman ruokaa? Kai hän edes keittää niille puuroa tai jotain? Aika hämmentävää. 

Kyllä häntä haittaa. Mutta hän ei ajattele niin pitkälle. Olettaa että taion vaan ruokaa jostain kai. Ap.

Vierailija
10/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häntä haittaa. Mutta hän ei ajattele niin pitkälle. Olettaa että taion vaan ruokaa jostain kai. Ap.

No, älä taio. Muutenhan hän on täysin oikeassa, ja siten oikeutettu olemaan menemättä kauppaan. Anna miehen taikoa itse.

Vierailija
11/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei siis keitä niille puuroa koska nukahti lopulta sohvalle. Minä keitin joten ei tarvitse huolestua. Mutta olen vaan niin vihainen että ei voinut hoitaa edes sitä pientä asiaa että hakisi kaupasta iltaruokaa ja aamiaista kun kaappi on tyhjä ja tietää hyvin että on sen vuoro hoitaa kauppa koska minä olen hoitanut sata edellistä kertaa.

Vierailija
12/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytkö töissä ja mikä on panoksesi rahallisesti talouteenne?

Vierailija
13/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, älä taio. Muutenhan hän on täysin oikeassa, ja siten oikeutettu olemaan menemättä kauppaan. Anna miehen taikoa itse.

Olen liian vastuuntuntoinen, en voi antaa lasten kärsiä. Ja siihen mies selvästi luottaa kun nukahtaa kesken kaiken. Ap.

Vierailija
14/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rikas mies? Tai edes rakas?

Vierailija
15/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut lattialla ja tavarat on parissa pahvilaatikossa?

Vierailija
16/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytkö töissä ja mikä on panoksesi rahallisesti talouteenne?

Kehtaatkin vääntää rahan tähän keskusteluun. Käymme yhtä paljon töissä ja maksamme yhtä paljon. Ap.

Vierailija
17/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rikas mies? Tai edes rakas?

Rikas ei ole, minä olen rikkaampi. Rakas on. Ap.

Vierailija
18/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet piika. Miehesi on tottunut ylläpitoon ja nyt sun vaan täytyy esim mennä lasten kanssa hampurilaiselle jos kotona ei ole ruokaa. Usko pois, sillä aikaa se mies käy kaupassa.

Vierailija
19/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukut lattialla ja tavarat on parissa pahvilaatikossa?

Mies on vapaamatkustajana tässä perheessä. Pahvilaatikoita emme omista. Minä kyllä ärähdän jos mies lusmuilee mutta se ei auta. Sänky on minun maun ja valinnan mukainen. Ap.

Vierailija
20/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet piika. Miehesi on tottunut ylläpitoon ja nyt sun vaan täytyy esim mennä lasten kanssa hampurilaiselle jos kotona ei ole ruokaa. Usko pois, sillä aikaa se mies käy kaupassa.

Ehkä. Tähän aikaan en enää lapsia hampurilaiselle vie, mutta joskus olen ehdottamasi tehnyt. Mies ei käynyt kaupassa vaan keitti itselleen pelkkää makaroonia kaupasta, ilman mitään kastiketta ja söi sen nälkäänsä. Ap.