Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saavuttamattomat ihastumiset

Vierailija
24.09.2016 |

Onko kellään muulla tätä samaa ongelmaa että ihastuu henkilöön, joka on jollakin tavalla saavuttamattomissa kuten esimerkiksi varattu, ihminen joka asuu todella kaukana tai ihminen jota et edes tunne vaan jonka olet nähnyt vain muutaman kerran ja jo alkaa ihastumisen tunteita tätä henkilöä kohtaan kehittyä. Tämä on henkisesti niin raastavaa, nämä miehet joihin tunnen vetoa, ovat niin saavuttamattomissa ettei minulla ole minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia heihin. Tämä on todella surullista sillä pelkään että jään lopunikääni yksin koska en tunne vetoa kehenkään, jonka tuntisin ns. oikeassa elämässä. Kehittelen näistä saavuttamattomista ihastuksista romanttisia fantasioita, olen heidän kanssaan suhteessa pääni sisällä ja unelmoin näistä henkilöistä koko ajan. Onko tämä jokin alitajuinen juttu että pelkään vakavaa sitoutumista kehenkään, joten kehittelen näitä fantasioita pääni sisällä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Oma parisuhde on ihan perseestä, lapsen ja taloudellisten syiden takia en ole vielä heittänyt akkaa pihalle.

yhden käden sormilla (4)on laskettavissa todelliset ihastumiset ja viime vuonna olin muutaman kerran bileissä missä tutuistuin kaverin muijaan vähän paremmin, ihastuin siihen, se on tosi kaunis(varsinkin alasti) hieman persoonallisen näköinen, tultiin juttuunkin tosi hyvin,

Jotain vähän viestiteltiinkin, mutta tuo nainen otti yhteyttä vaan viihteellä ollessaan, pelasi kundinsa kanssa jotain peliä, antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa, uuden vuoden jälkeen en ole ottanut yhteyttä ja olen vältellyt tilanteita missä siihen voi törmätä, silti sitä tulee ajateltua ja vituttaa oma paska elämä enemmän vaan.

Olet eksynyt ihan väärään ketjuun.

Vierailija
22/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain kerran ihastunut "oikeaan ihmiseen", muuten aina julkkikseen. Se on ihan hyvä, sillä ihastumiseni ovat aina niin fanaattisia. Silloin kun olin ihastunut siihen tyyppiin niin ihme ettei se tehnyt vainoamisesta rikosilmoitusta. Muun muassa hain samaan kouluun kuin se, vakoilun sen kotitalon lähellä lähetin sille ja sen kumppanille nimettömiä viestejä postilaatikkoon yms. Mutta en ole koskaan seurustellut oikeasti ja tätä menoa jäänkin ikisinkuksi. Tällä hetkellä olen ihastunut julkkikseen ja muut miehet ei kiinnosta, enkä voisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa.

=DDDDD

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, tuo on ihan normaalia. Toisaalta Katie Holmes fanitti teininä Tom Cruisea ja iski sen aikuisena.

P.s. fanitan Brad Pittiä ja olen tavismyyjä

Brad taitaa olla vapaana nyt. ;)

Vierailija
24/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa taustalla erittäin tuhoisa avioliitto. Sen jälkeen en ole ihastunut kuin saavuttamattomiin.  Olen hyväksynyt sen että se on ainoa tapa kokea turvallisesti rakastumisen tunnetta, vähän niin kuin varhaisteineillä - tosin olen jo nelikymppinen...

Vierailija
25/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, tuo on ihan normaalia. Toisaalta Katie Holmes fanitti teininä Tom Cruisea ja iski sen aikuisena.

.....ja Tauski kts. VR: n mainos. Junalippu Turkuun on halvempi.

Vierailija
26/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Koskaan en ole saanut sitä miestä kenet haluaisin ja musta kiinnostuu vain rumat miehet joihin en itse tunne mitään vetoa. N27

Vierailija
27/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain kerran ihastunut "oikeaan ihmiseen", muuten aina julkkikseen. Se on ihan hyvä, sillä ihastumiseni ovat aina niin fanaattisia. Silloin kun olin ihastunut siihen tyyppiin niin ihme ettei se tehnyt vainoamisesta rikosilmoitusta. Muun muassa hain samaan kouluun kuin se, vakoilun sen kotitalon lähellä lähetin sille ja sen kumppanille nimettömiä viestejä postilaatikkoon yms. Mutta en ole koskaan seurustellut oikeasti ja tätä menoa jäänkin ikisinkuksi. Tällä hetkellä olen ihastunut julkkikseen ja muut miehet ei kiinnosta, enkä voisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa.

=DDDDD

M35

M35, fuck off. Mitä teet tässä ketjussa, jos se sinua noin risoo?

Vierailija
28/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....ja Tauski kts. VR: n mainos. Junalippu Turkuun on halvempi.

Riippuu, mistä lähtee. :) Ja oliko joku muka Tauskiin ihastunut?

Vierailija
29/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=DDDDD

M35

M35, fuck off. Mitä teet tässä ketjussa, jos se sinua noin risoo?

Eikä riso. Tuo oli hauska ja hyvin kirjoitettu juttu. Tiiviisti luotu henkilökuvaus, joka rakentaa melko sisällökkään kuvan tekstissä esiintyvästä ihmisestä. Kirjoittajan kannattaisi kokeilla kirjoittamista enemmänkin, ellei sitä ole jo tehnyt.

M35

Vierailija
30/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thanks but no thanks, haluan sen ihan tavallisen miehen mutta minun harmikseni nämä ihastuksen kohteeni ovat yleensä minun ulottumattomissani. Tämä on kyllä niin perseestä kuin olla ja voi. Ap

Vierailija
31/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haaveilut käyvät toteen vaikka ei omalle kohdalle. Olin tosi ihastunut itseäni vanhempaan perheelliseen työtuttuun. Haaveilin kuinka saisin hänet varmasti ainakin yhdeksi yöksi itselleni vähän kehumalla ja kannustamalla, kun olin tavannut hänen perheensä ja aavistin ettei hän saa kotonaan sellaista kokea. Muutamia vuosia myöhemmin kuulin hänen menneen naimisiin keski-iän kriisissään jonkun uuden kanssa. Ennen eroaan oli kuulemma pettänyt vimmatusti silloista puolisoaan vähän joka puolella.

Vierailija
32/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei ole edes henkilö 😑

Japanilainen lonkero-otus, joka tulee aina öisin ja käyttää ruumiinaukkojasi ja lopulta tekee sinut raskaaksi ja synnytät lisää lonkero-otuksia?

Utelias

Vierailija
33/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama. Tosin olen seurustellut paljon ja tälläkin hetkellä. Ei kuitenkaan säväytä samalla tavalla kuin fantasiat ja julkkisihastukset.

Vierailija
34/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa olisi tietää onko joku teistä saanut joskus saavuttamatonta ihastustaan ja oliko se täydellistä?

Vierailija
35/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa olisi tietää onko joku teistä saanut joskus saavuttamatonta ihastustaan ja oliko se täydellistä?

Tämä kiinnostaisi minuakin :) Ap

Vierailija
36/54 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun näin videopätkää tästä miehestä eilen, ja katselin hänen käsiensä suuntaan ja siellä hänen vasemmassa nimettömässään kiilteli kultainen vihkisormus muistuttamassa minua siitä, että hän kuuluu jollekin toiselle :\ Minulla tuskin olisi mitään mahdollisuuksia häneen vaikka hän olisi sinkku. Ääh, tämä ahdistaa todella paljon, tulee sellainen surullinen ja melankolinen tunne, rintaa puristaa ja olo on huono. Ap

Vierailija
37/54 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni oli tuollaista 19-vuotiaaksi saakka, jonka jälkeen aloitin oikean seurustelun. Sen jälkeen ihastukset, joiden kanssa ei ole tullut mitään todellista, ovat kuihtuneet kohtalaisen nopeasti. En koe, että kunnon rakastumista enää tapahtuisi ennen seksin harrastamista. Yksi todella paha mahdoton kohde oli juurikin tästä syystä, että kohde suostui satunnaiseen säätämiseen, vaikkei ollut tunnetasolla mitenkään kiinnostunut minusta ja kuvio muotoutui aika kieroutuneeksi.

Mutta juu, kannattaa pyrkiä näkemään ne ihanat ihmiset siinä ympärillään ja löytämään oikeaa parisuhdetta elämään. Voi mummona ehkä kaduttaa, jos on elänyt ikänsä haavemaailmassa. Tai voi toki jatkaa haaveiluakin, jokaisen oma valinta, jossei halua kehittyä aikuisen naisen tasolle vaan pysyä seksuaalistunteellisesti esiteininä loppuikänsä.

Vierailija
38/54 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua... mulle riittäis et saisin viettää yhden yön tän ihastukseni kanssa, vaan yhden yön! Vaikka olis täydellinen yö tai täydellinen pettymys, molemmin parempi kun tää pelkkä haaveilu!! Ollaan tuttuja mutta tahoillamme varattuja, eli jää varmasti haaveeksi... loppuis ees nää hölmöt haaveilut. Tää ei oo enää ees kivaa. Jatkunut jo vuosia...

Vierailija
39/54 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua... mulle riittäis et saisin viettää yhden yön tän ihastukseni kanssa, vaan yhden yön! Vaikka olis täydellinen yö tai täydellinen pettymys, molemmin parempi kun tää pelkkä haaveilu!! Ollaan tuttuja mutta tahoillamme varattuja, eli jää varmasti haaveeksi... loppuis ees nää hölmöt haaveilut. Tää ei oo enää ees kivaa. Jatkunut jo vuosia...

Onko teillä ollut silmäpeliä tms? Todella hankala tilanne. Ap

Vierailija
40/54 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjun loppupäästä on poistettu viestejä? Mitä niissä oli? Näin sen yhden illalla ennen palstan sulkeutumista.