Keski-ikäiset kaljut on rumia
Varsinkin jos piirteissä sikaa muistuttavia elementtejä.
Kommentit (15)
Rumia ovat myös hintelät, lyhyet, läskit, laihat, siannenäiset, hailakan näköiset, paksut huulet, kaljamaha, läskit reidet, huono perse jne.
"Entä kaljuuntuvat kakskymppiset kuten minä? Geenit ei nyt aina vaan suosi kaikkia." - Niinpä. ja itse en ainakaan näe vaihtoehtona sitä, että hankkisin peruukin, vaikka kai sekin joillekin on se paras ratkaisu.
Rumia on vain kaltaisesi inhottavat ilkiöt! Kyllä se kauneus tulee sisältä, vaikka kuinka yrittäisi leikellä tai korjailla!
"Rumia ovat myös hintelät, lyhyet, läskit, laihat, siannenäiset, hailakan näköiset, paksut huulet, kaljamaha, läskit reidet, huono perse jne" - Hyvä tietää ja pitää mielessä tuo lista; ei sitä muutoin erottaisikaan kuka on ruma ja kuka kauniimpi tai oikeampaa sanoa tässä: komeampi.
Liian isot silmät, sänki, parta, viikset, huonot vartalon mittasuhteet, pieni muna, persjalkaisuus kuuluvat myös rumiin piirteisiin miehillä
Joillekin miehille sopii kalju. Mielestäni ruminta on se, kun kaljuuntuva ukko yrittää peitellä kaljuaan kampaamalla jäljellejääneitä haiveniaan peittämään kaljuaan. Mieluummin kalju, kuin yrittää säästellä niitä muutamaa ohutta haiventa.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat hiukset ovat rumia...
Sanoo keekeri
Vierailija kirjoitti:
Liian isot silmät, sänki, parta, viikset, huonot vartalon mittasuhteet, pieni muna, persjalkaisuus kuuluvat myös rumiin piirteisiin miehillä
Joillekin miehille sopii parta, itse asiassa siitä on tehty tutkimusta että suurin osa naisista suosii pidempää sänkeä ''heavy stubble''.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat hiukset ovat rumia...
Sanoo keekeri
Mikä on keekeri?
Mielestäni kaljut miehet ovat komeita. He ovat rohkeita ajaessaan haituvat pois,huomatessaan hiustensa ohenevan, eivätkä säästele niitä muutamaa päästä roikkuvaa ohutta suortuvaa.
Nuoret sliipatut snobeilevat pullanaamat on rumia
Mul onki maailman komein keski-ikäinen kalju mies ;)
Entä kaljuuntuvat kakskymppiset kuten minä? Geenit ei nyt aina vaan suosi kaikkia.