Oletko joskus ollut putkassa/säilössä/vangittuna?
Kommentit (32)
Baarissa poke tuli inisemään jostain turhanpäiväisestä ja alkoi ärsyttämään sen naama. Aloin vittuilla siinä määrin että lähti raahaamaan minua ulos. En halunnut lähteä joten yritin raapia siltä silmät. Sit jouduin putkaan. N 28v
Missä putkassa on kalterit? Harvoin oon kuullut, et nykyään olis. Rautaovet ovat yleensä.
Alaikäisen voi laittaa putkaan erityisellä luvalla. Käytännössä poliisin esimiehen luvalla.
En ole ollut putkassa enkä vangittuna, mutta teen töitä aihepiiriin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putkassa törttöilyn takia. Järkyttävä kokemus. Ei ole vaikea uskoa että ihmisiä kuolee sinne.
Kerro lisää.
En oo vastaaja, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa. Valot päällä koko yön, ei voi käydä vessassa jos joku sattuukin katsomaan kamerasta juuri silloin, mutta tod.näköstä että vaikka saisit sydänkohtauksen kukaan ei tulisi auttamaan, viereisessä kopissa hullu joka hakkaa kaltereita ja huutaa, jäätävän kylmä, likaista. Ajantaju häviää. Epämiellyttävä kokemus.
Putkassa mitään kaltereita ole. Provo taas
Vierailija kirjoitti:
Missä putkassa on kalterit? Harvoin oon kuullut, et nykyään olis. Rautaovet ovat yleensä.
Alaikäisen voi laittaa putkaan erityisellä luvalla. Käytännössä poliisin esimiehen luvalla.
Putkatutkija?
Vierailija kirjoitti:
No jos kyseinen kirjoittaja on ollut putkassa enempi vähempi kännissä, rautaoveen hakkaaminen voi mielikuvituksessa muuttua kaltereihin hakkaamiseksi. En usko, että on valhetarina tai provo.
kahdesti sammuttuani kadulle. vittu mitä paskaa, mutta omaksi parhaakseni molemmat kerrat oli.
vitunmoinen erokriisi siihen aikaan päällä.
ja olen mies
Pankkikortti ei toiminut taksissa, luuli varattomaksi. Vaikka näytin puhelimella, että verkkopankissa on rahaa, että ajetaan automaatille. Mutta putkaan vei. Olin kauhuissani, itkin ja jopa yritin epätoivoissani ja humalapäissäni kuristaa itseni takin hihalla. Kamalin yö ikinä.
20-vuotiaana uudenvuoden juhlinta lähti vähän käsistä ja heräsin sairaalan putkasta,olin kuulemma kaatunut portaissa,ja sairaalassa alkanut riehua heti herättyäni.Pelottava kokemus,olin vielä herätessäkin humalassa,hätäännyin kun kännykkä,avaimet ja muu oli takavarikoitu ja joku tuli tylysti tenttaamaan,että lähdenkö poliisiasemalle vai soitetaanko äidille,kuulemma eivät voi pitää sairaalan putkassa kun oikeasti sairaat ihmiset tarvitsevat paikkani(ihmettelin,miksi oikeasti sairaat ihmiset halutaan laittaa putkaan,tajusin jälkikäteen että taisivat puhua sairaalapaikasta).Minulla on ollut hyvin ankara kotikasvatus,joten en halunnut äidin tietävän mokailusta,intin että ennemmin poliisiaseman putkaan kuin soitto äidille.Lopulta sain kyydin kotiin,kun vakuutin pärjääväni itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putkassa törttöilyn takia. Järkyttävä kokemus. Ei ole vaikea uskoa että ihmisiä kuolee sinne.
Kerro lisää.
En oo vastaaja, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa. Valot päällä koko yön, ei voi käydä vessassa jos joku sattuukin katsomaan kamerasta juuri silloin, mutta tod.näköstä että vaikka saisit sydänkohtauksen kukaan ei tulisi auttamaan, viereisessä kopissa hullu joka hakkaa kaltereita ja huutaa, jäätävän kylmä, likaista. Ajantaju häviää. Epämiellyttävä kokemus.
Putkassa mitään kaltereita ole. Provo taas
Oulussa on ainakin ns apinaselli, missä on kalterit. Sinne joutuu ne riehujat. Käytiin opiskeluaikana tutustumassa
Olen ollut useamman kerran. Nyt olen perussuomalaisten toiminnassa.
Olin muutaman päivän.
En myöntänyt mitään kuulusteluissa. Pysyin kertomuksessani eivätkä voineet mitään. Oli hyvää ja pahaa poliisia mutta olin lujana.
Mikä siellä oli lepäillessä. Hyvä ruoka.