Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus ollut putkassa/säilössä/vangittuna?

Vierailija
24.09.2016 |

Miksi? Miltä tuntui?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I was naughty

Vierailija
2/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkassa törttöilyn takia. Järkyttävä kokemus. Ei ole vaikea uskoa että ihmisiä kuolee sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkassa törttöilyn takia. Järkyttävä kokemus. Ei ole vaikea uskoa että ihmisiä kuolee sinne.

Kerro lisää.

Vierailija
4/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei kovin kivalta.

Vierailija
5/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkassa kännäilyn ja väkivaltaisuuden takia. Ei huono kokemus, tykkäsin.

Vierailija
6/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana putkassa humalan takia. Olen nyt 20v ja muistan yhä seuraavan aamun häpeän, juttelut sos. työntekijöiden ja vanhempien kanssa. Ei kiitos enää ikinä!

Vierailija
7/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää.

En oo vastaaja, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa. Valot päällä koko yön, ei voi käydä vessassa jos joku sattuukin katsomaan kamerasta juuri silloin, mutta tod.näköstä että vaikka saisit sydänkohtauksen kukaan ei tulisi auttamaan, viereisessä kopissa hullu joka hakkaa kaltereita ja huutaa, jäätävän kylmä, likaista. Ajantaju häviää. Epämiellyttävä kokemus.

Vierailija
8/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 16v jossain säilytyshuoneessa. Putkaan ei kai lapsia voi laittaa.

Olin kännissä baarissa Helsingin keskustassa ja yritin karkuun kun jäin kiinni. :D

Vierailija
9/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaajissa myös naisia?

Vierailija
10/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 16v jossain säilytyshuoneessa. Putkaan ei kai lapsia voi laittaa.

Olin kännissä baarissa Helsingin keskustassa ja yritin karkuun kun jäin kiinni. :D

Kyllä muuten voi. En tiedä, missä iässä menee se raja. Mutta eihän alaikäisiä taideta ns kepein perustein laittaa putkaan. T. 6

Vierailija
11/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vastaajissa myös naisia?

Vitonen, olen nainen

Vierailija
12/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkassa 20v humalatilan ja poliisille pään aukomisen vuoksi. Muistan et tein siellä kärrynpyöriä ja seisoin käsillä. Poliiseilla oli varmaan naurussa pitelemistä.

Aamulla ihmettelin kun piti laittaa allekirjoitus poliisi katsoi hymyillen.

Kun näin itseni pelistä meikit ja huulipuna oli kivasti levinneet pitkin naamaa.

Oli eka ja tastusti vika kerta. No nyt olen jo 45v

Vierailija
13/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää.

En oo vastaaja, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa. Valot päällä koko yön, ei voi käydä vessassa jos joku sattuukin katsomaan kamerasta juuri silloin, mutta tod.näköstä että vaikka saisit sydänkohtauksen kukaan ei tulisi auttamaan, viereisessä kopissa hullu joka hakkaa kaltereita ja huutaa, jäätävän kylmä, likaista. Ajantaju häviää. Epämiellyttävä kokemus.

Kuulostaa tutulta. En tiennyt eikä minulle kerrottu että pois pääsee vasta tiettyyn aikaan aamulla. Kutsunappiin ei vastattu vaikka vartijat selvästi olivat paikalla. Kohtelu oli kaikkiaan tylyä ja epäinhimillistä niinkuin olisin ollut joku pahemman luokan rikollinen.

Vierailija
14/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valtaamassa taloa. Pääsin naapuripaikkakunnan ns. parempaan putkaan, koska kaupungin juopposellit olivat täynnä. Minulla oli siellä sänky ja lakanat, vartijat juttelivat mukavia ja toivat lämmintä keittoa. Vieressä oli pönttö ja juomapiste. Ajantaju kyllä hämärtyi ja valot oli koko ajan himmeänä. Lämpötila sopiva. Vietin siellä vajaan vuorokauden.

Toisella kertaa päädyin mielenosoituksesta juopposelliin. Siellä oli jäätävän kylmä, keltainen muovipatja oli märkä (varmaan just huuhdeltu edellisen kusesta), pimeää. Ajantaju katosi ja tärisin vain kylmästä sikiöasennossa. Olin selvinpäin ja pari tuntia tuntui pitkältä.

Vierailija
15/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullu nukuttua yöunet putkassa.

Vierailija
16/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoputkassa monesti, myös 72 tuntia pidätettynä ja kuulusteltuna perättömän ilmiannon vuoksi. ihan perseestä. Eivät edes lukemista antaneet.

Vierailija
17/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viihdytin itseäni soittamalla kutsunappia ja puhumalla sekavia.

Vierailija
18/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppoputkassa monesti, myös 72 tuntia pidätettynä ja kuulusteltuna perättömän ilmiannon vuoksi. ihan perseestä. Eivät edes lukemista antaneet.

:D heke

Vierailija
19/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana ensimmäisiä kännejä harrastellessa. Baarista kotiin, kamala pissahätä ja en halunnut virtsata ulos, joten etsin random kerrostaloista ovea joka olisi auki. Yksi aukesi, kusin sinne, kaaduin ja sammuin hame korvissa. Seuraava etappi olikin putka :) Ei kovin naisellista. Hävettää vieläkin. Kengät olivat hukkuneet matkalla ja olin yltäpäältä oksennuksessa..

Vierailija
20/32 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asevelvollisuuden suorittavat ovat käytännössä vankeja. Heidät viedään poliisin toimesta sinne, jos eivät muuten mene. Siellä heitä vartioivat kovilla panoksilla aseistetut vartijat ja heidät tuodaan väkipakolla takaisin, jos he yrittävät lähteä sieltä pois. Minä koin srn ahdistavaksi ja epätasa-arvoiseksi, sillä ikäluokkani tytöt selvisivät kaikki tästä pakkotyölaitoksesta ihan vain sukupuolensa takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi