Kerran yks ruma nuori mies huudahti: "No ei ole hääppönen, öööh" kun ohitin hänet.
Katoin vähän että "mitä saa*anaa?" Siis sellanen persjalkanen siannäköinen rumilus sanoo kauniille, hoikalle pitkäsääriselle blondille sellasta. Käännyin takas ja sylkäsin sen kengille. I felt good.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tilanteiden johdosta olen oppinut alkaa haukkumaan miehiä joka paikassa. Se on hauskaa, ja on hyvä kolauttaa näiden janttereiden ja vanhempien miesten itsetuntoja, ja saada tyrkättyä jalustalta. Me ei kuitenkaan rumien miesten kyrpiä aiota jyystää.
Olet luuseri ihan oikeasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteiden johdosta olen oppinut alkaa haukkumaan miehiä joka paikassa. Se on hauskaa, ja on hyvä kolauttaa näiden janttereiden ja vanhempien miesten itsetuntoja, ja saada tyrkättyä jalustalta. Me ei kuitenkaan rumien miesten kyrpiä aiota jyystää.
Olet luuseri ihan oikeasti...
Olet vain kateellinen kun et kykene samaan / saamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joukko heikkoitsetuntoisa miehiä sinun huomio huoraukseesi menevät mukaan, se ei tarkoita että kaikki sinua kuumana pitäisivät. Blondit yleensä ovat niitä kaikkein rasittavimpia huomion varastajia. Jos ihmisten päät kääntyvät se tarkoittaa että otat huomion ei mitään muuta.
Jotenkin minusta tuntuu että taisi mies osua oikeaan kun noin kova parku.
Blondit eivät oikeasti ole kuumia...rasittavia ja...noh jääköön sanomatta.
Blondit on erittäin kuumia. Ja jos on vielä luonnonblondi niin kuin minä, niin toki voi olla että miehet ovat kateellisia siitä että olen vielä kaiken lisäksi viisaampi kuin he. Ja paljon kovempi. Olen ylväs. Minusta pitäisi tehdä patsas keskelle toria. Ja palvontamenot joka sunnuntai. Miehet ovat rumia siannäköisiä. Suomalaismiehet ovat vähäarvoisia mitä tulee ulkomuotoonsa.
Kuulostat yksinäiseltä mt-potilaalta. Ota lääkkeet tänään niin helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet ovat vähäarvoisia mitä tulee ulkomuotoonsa.
No muuta jonnekin paremman näköisten miesten maahan, etköhän kertomallasi saa matkarahat joltain hyväuskoiselta rikkaalta hölmötä mieheltä. Me ei sua kaivata!
M22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet ovat vähäarvoisia mitä tulee ulkomuotoonsa.
No muuta jonnekin paremman näköisten miesten maahan, etköhän kertomallasi saa matkarahat joltain hyväuskoiselta rikkaalta hölmötä mieheltä. Me ei sua kaivata!
Menes jonne ylilaudalle
Luonnon blondi on pigmentti vika...et ole kuuma juuri tuon pigmentti puutteesi takia. Todennäkoisesti olit siitä miehestä ruma.