Sannan ruokakassi.
Näyttää niin kuivakalta toi muija ettei todellakaan tee mieli tuota ruokakassia.
Kommentit (10)
Karsee ääni ja tasapaksu puhe. Ihan varmaan tosi vittumainen ämmä.
Tän on pakko olla joku vitsi/mainos jostain alkavasta komediasta. Toi ei oo voinut mennä läpi mistään mainostoimistosta tai mediapuljusta, jos on aito Sanna ja sen kassit.
Luulin eka kerralla että kyseessä on vitsi. :(
Siis voi hyvä luoja. Eikö teillä todellakaan ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin haukkua jonkun ruokakassiyrittäjän puheääntä!? Sanoisitteko te tuon sille päin naamaa? Mikä ihme syy teillä on avautua jonkun teille tuntemattoman ihmisen PUHEÄÄNESTÄ anonyymisti nettiin?
Avasin tämän ketjun, koska satuin yhden viikon kokeilemaan juurikin tuota Sannan ruokakassia. Oli todella hyvää ruokaa ja lapset tykkäsivät, mutta meidän kukkarolle oli ihan liian kallista. Helpommalla pääsee, kun suunnittelee itse ruokalistansa, klikkailee nouto- tai kuljetuspalvelun Prisman Kauppakassista ja siten saa ihan omanlaiset, valmiit ruokakassit.
Silti ei tulisi mieleenkään haukkua PUHEääntä. Mikä teitä vaivaa, aikuiset (?) ihmiset? Miten jonkun yrittäjän ääni vaikuttaa ruokakassinne sisältöön?
On se aito, just sai rahoitusta Ruotsista. Sitä vain olen miettinyt, että kenellä on varas tähän. Lehtijutun perusteella palvelu tuo vaihtelua esim. lapsiperheiden ainaiseen makaronilaatikon ja jauhelihakastikkeen syöntiin.
Kuinka moni ei-ammattilainen jännittäisi mainoksessa ja ääni menee kireäksi? Ehkä olisi pitänyt olla sitten lukijaääni ammattilaiselta.
P.s. Kassi on hyvä, olen kokeillut.
Mainosta en ole nähnyt vaan puhelinmyyjä sai koijatua. Ajattelin auttaa muijaa ja tilata ruuat valmiiksi kotiin. Emäntä ei ollut tyytyväinen ja sano että kokkaa ite. Itse palvelu toi ruuat sovitusti maanantai illalla klo 19.00 ja ruokaa oli kaiketi 30 eurolla (ehkä enemmälläkin) mutta Prismasta tosiaan kotiinkuljetuksella 17 egen kolut niin halvemmaksi tulee ja saa mitä haluaa. Mainostettiin kyllä kotimaiseksi mitä ainakin suurimmaksi osaksi olikin, mutta prismastakin saa kotimaista.
Ja rouvan puheääni on kyllä harvinaisen kamala.