13-vuotias poika kinuu korvista /korviksia.
Oottteko antaneet oman poikanne ottaa ja missä iässä?
Kommentit (32)
Antaisitko ottaa jos ois tyttö? Sama vastaus pojalle.
Kyllä 13-vuotiaan voi mielestäni jo antaa ottaa korvikset.
Minulla on sinulle on huonoja uutisia: poikasi on todennäköisesti homo.
Älä anna pojastasi tulla perverssiä. Ei mitään hinttikorua.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko ottaa jos ois tyttö? Sama vastaus pojalle.
Rippikoulun käytyä antaisin tytönkin ottaa.
Kyllä 13v tiettä mitä haluaa. Minä antaisin vaikka tuon 8v ottaa jos haluais. jos ei haluakkaan pitään niin sen kun nappasee pois ei tuosta isoa arpea jää. Naama lävistykset on sitten toinen juttu mutta korvikset on meillä saanut jokainen silloin kun halunnut toinen tyttö 4 vuotiaana toinen vasta 13 vuotiaana. Poika sais myös jos haluais.
Juu kesällä just laitatettii 13v. pojalle korvis. En tosiaankaa näe asiassa mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu kesällä just laitatettii 13v. pojalle korvis. En tosiaankaa näe asiassa mitään ongelmaa.
Onko tullut ongelmaa sen kanssa? Huolehtiiko itse?
Pojalleni laotettiin kun oli 7v. Ei siitä homoa ainakaan vielä ole tullut, on jo lähempänä kolmeakymppiä.
Meidän teinipoika lentäis saman tien pihalle, jos korvakorua kinuaisi. Tässä huushollissa ei homomuotia suvaita.
Mun neljä vee tyttö haluaa korvikset. En ihan vielä suostu. Jos olis 13 antaisin. Myös poikieni.
Olen antanut ottaa. Aluksi oli koko ajan käytössä, mutta nyt jäänyt vähemmälle. Ja syy miksi annoin ottaa oli se, että samanikäisillä tytöilläkin lähes kaikilla korvikset enkä kannata mitään älyvapaita sukupuolirajotteita ihmisten ulkonäössä.
Täällä urpot äidit ostelee pojilleen korvakoruja ja sitten ihmetellään kun koulussa kiusataan ja haukutaan homoksi. On se kumma...
13-vuotias ei todellakaan tiedä mitä haluaa! Olen niin onnellinen ettei vanhemmat antaneet lävistyttää itseäni tuossa iässä vaikka kovasti tahdoin. Olen onnellinen ettei ole nyt niitä arpia naamassa. Olisin kuitenkin aikuistuttuaan luopunut lapsellisista killuttimista.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.
Se tuli ulos kaapista.
On tullut jo aiemmin. Mutta ei ole homo.
Mikä antamiskysymys tuo on? Jos poika haluaa korvikset, niin sehän tekee korvaansa reiän jollain neulalla ja käy ostamassa sellaiset. Aika vaikeaa vanhempien on tuohon puuttua.