Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä kaikki naiset vois vaan alkaa lakkoon - olla tekemättä mitään

Vierailija
24.09.2016 |

Protestina sille, että naisilla elämä on päin v*ttua ja miehillä on kaikessa paljon hauskempaa. Oon ihan saa*anan katkera kaikesta. Ja voisin vaan näyttää kaikelle keskaria, kehotan muita samaan. Ei meinaa ukot sais mitään tehtyä enää. Sen jälkeen alkais vallankumous jossa meikä ottais Suomen haltuun. Kuka on mukana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vain. Maailma pyörii kyllä edelleen lakkonne aikanakin.

Vierailija
2/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ei mulla ole elämä päin vittua, vaikka olenkin nainen. Kaikki on hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ei mulla ole elämä päin vittua, vaikka olenkin nainen. Kaikki on hyvin. :)

Älä valehtele, tai sitten oot vaan todella sokea tai itsekäs etkä välitä naisista yhteiskunnallisena ryhmänä

Vierailija
4/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette lakossa niin maksammeko me miehet edelleen kaiken?

Vierailija
5/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkoon mistä? Selfien otosta? Horoskooppien lukemisesta? Vai reiki- ja enkelihoidosta?

Vierailija
6/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on jo omassa hallussani.

Vierailija
7/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet katkera?

Oletko varma, että et itse tehnyt vääriä valintoja?

Vierailija
8/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I ain´t your mama...

Vierailija
9/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä miehenä kärsisin, vaikka lompakkoloiset lakkoilisikin? Jätätkö menemättä töihinkin?

Työttömät miehet saisivat suojatyöpaikkanne. Alkakaa vain lakkoon. Winwin.

Vierailija
10/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä syystä mun pitäis lakkoilla? Missä kaikessa miehillä on hauskempas? Saat nyt kyllä lakkoilla yksin, yksilönä ja yhteiskunnallisesti.

Vierailija
11/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minulla on asiat paremmin kuin kellään muulla tässä maailmassa. Olen:

-suomalainen (suomi ei ole vastuussa kolonialismin aikaisesta orjuudesta eikä siis tarvitse kokea white shamea, suomi on geologisesti hyvällä ja turvallisella sijainnilla, moderni maailmanhuippua hivelevä hyvinvointivaltiomalli. Suomi on hyvissä väleissä kaikkien maiden kanssa ja oikeastaan muut maat ovat suomelle tavallaan velkaa esim.otetaan suhteellisen paljon turvapaikanhakijoita ja sotakorvaukset, kreikan laina jne, joten suomi voi kiristää muita maita ja on poliittisessa etulyöntiasemassa)

-valkoinen (rotuni ei ole koskaan kokenut sortoa eikä rotuuni liity mitään stigmoja ja se sopii hyvin länsimaiseen kulttuuriin, jossa elän)

-nuori (1990-luvulla syntyneenä olen kasvanut liberaalimmassa ja avoimemmassa kulttuurissa/arvomaailmassa ja terveyteni on hyvä suhteessa vanhempiin tai lapsiin. minulla on myös vielä aikaa ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin, olen lapseton ja mahdollisuus kouluttautua korkeasti, tienata omat rahat, uskonnonvapaus jne)

-nainen (suomi kuuluu maailman kärkimaihin puhuttaessa miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta, naisena saa vapautuksia monista asioista ja olemalla nainen vältän monet riskiryhmät, esim.syrjäytymisen suhteen)

Vierailija
12/12 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa minulla on asiat paremmin kuin kellään muulla tässä maailmassa.

Näin on: valkoihoinen pohjoismaalainen nuori nainen on maailmanhistorian etuoikeutetuin ihmisryhmä: edes kuninkaallisilla ei ole ollut vastaavaa määrää oikeuksia, ja samaan aikaan yhtä vähän velvollisuuksia.

Tämä voi tietysti muuttua, jos tänne otetaan kymmenintuhansin nuoria miehiä kulttuureista, joissa naisen asema on hyvinkin toisenlainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi