Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
24.09.2016 |

Meillä minä tässä koneella. Teini katsoo vieressä pikkusiskonsa kanssa Frozenia, mies on koneellaan ja toinen teini kaupungilla.
Kohta mennään saunaan ja sitten jatkuukin tämä jalat sikin sokin pötkyily lauantai-illan kunniaksi.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just lenkiltä ja nyt makaan hetken sohvalla, posse pyörii taustalla. Kohta suihkuun, kahvit tippumaan ja alan tekeen rästissä olevia kouluhommia. :)

Vierailija
42/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syö iltapalaa ja mies tekee koneella töitä. Minä otan lasin viiniä ja alan tekemään gradua, kunhan lapsi menee unille. Villi meno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii keskenään barbeilla (tietämättöminä siitä että 15min päästä alkaa iltatouhut). Mies silittää ja katsoo telkkaria, mä makaan sohvalla läppäri sylissä. 

Vierailija
44/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset iltapalalla, kohta saadaan kaikki omiin huoneisiin ja nukkumaan. Meillä aikuisilla romanttinen ilta tiedossa.

Vierailija
45/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sängyllä vatsa kylläisenä kehräävä kissa sylissä. Siski ja sen poikaystävä puuhaa jotain siskon huoneessa.

Vierailija
46/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko istuu rakkaassa mekanismituolissaan ja katsoo Possea. Itse istun vieressä divaanisohvalla läppäri sohvapöydällä ja surffailen vauva palstalla, juoden samalla puolukka vodkaa. Tylsä ohjelma tuo Posse. Onneksi kohta alkaa Haluatko Miljonääriksi. Koirat nukkuvat tyytyväisenä pitkän metsälenkin jälkeen ja hirvenluut syöneenä :)

Vierailija
47/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pihalla puutarhatuolissa maaseudulla ja kuuntelen kun on hipihiljaista. Kissa jossain välillä naukaisee.

M

Vierailija
48/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken sain kiinan kotitehtävät valmiiksi. Nyt relaan hetken täällä aivot vapaalle -palstalla, minkä jälkeen yritän vielä jaksaa tehdä muita koulujuttuja. Mies pelaa Xbonella NHL 17. Jossain vaiheessa ajateltiin saunoa. Jos jotakuta vielä kiinnostaa, mitä ollaan tehty tänään aiemmin, niin kerron nyt senkin. Olen tehnyt koulujuttuja aamustayhdeksästä asti, pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja tehnyt ruokaa. Mies teki täyden työpäivän.

Vierailija
49/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin perhepäivälliseltä ja nyt pötkötän sohvalla ja mietin mitä tekisin. Taustalla tulee Posse ja tuntuu että jään kotiin tänään, haen ehkä myöhemmin mäkistä ruokaa :PP

Vierailija
50/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli katsomassa peliä toisella paikkakunnalla ja on vielä sillä reissulla.

Lapset (3kpl) kävi juuri suihkussa ja istutaan ja kuivatellaan nyt sohvalla pikkukakkosta katsellen. Kohta iltapalalle ja lapset nukkumaan.

Niin sinä luulet. Täällä se on minun kanssa kainalossa...

Vierailija
51/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pöntöllä

Vierailija
52/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin perhepäivälliseltä ja nyt löhöilen sohvalla, Possea katson samalla. Taidan jäädä kotiin tänä iltana ja myöhemmin ehkä hakea Mäkistä ruokaa :-)

Vierailija
53/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään sängyllä ja nukutan kuopusta. Mies tuli töistä ja meni vessaan tunniksi. Sillä aikaa kerkeän luultavasti nukahtaa lapsen sänkyyn.

Vierailija
54/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin hiljan saunasta, laseissa Cato Negrot. Mies katsoo täpinöissään lentopalloa ja minä sytyttelin kynttilöitä. Karaokea kotona? Seksiä kenties. Kolme kakrua neljästä ( kumppaneineen & yksi lapsenlapsi) syötetty ja nähty tänään ( neljäs lapsi on töissä). Iltarauha ja ihanuus.

Vierailija
55/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun sohvalla, katson Possea, syön pikkupizzoja ja juon punaviiniä ja mies on vierashuoneessa ja katsoo jotain ohjelmaa puhelimestaan.

Vierailija
56/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyllä kuopus kainalossa, mihin juuri äsken nukahti. Myös kaksi muuta lasta ilmeisesti jo nukahtaneet, kun ei ole hetkeen kuulunut mitään. Saunottiin lasten kanssa ja katsottiin jalkapalloa. Syötiin poppareita ja iltapala samalla sekä tein tytölle letit yöksi kiharoita varten. Kuulostaa idylliseltä ehkä, mutta oikeasti tappelivat ja ärsyttivät toisiaan minkä ehtivät. Laitoin miekat takavarikkoon. Mies kavareittensa kanssa jossain saunomassa. 

Vierailija
57/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, olen vielä töissä... Kun lähdin niin toinen lapsi jäi sohvalle sankon ja kuumemittarin kanssa, toinen oli huoneessaan puhelimella ja mies metällä. Toivottovasti nuoremman vointi on parempi jo kuin päivällä eikä enää oksenna kun kotiin menen.

Vierailija
58/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan miehen kanssa soffalla ja katotaan sivusilmällä possea. Itse vedin just karkkiöverit. 1v lapsi leikkii lattialla. Kohta laittamaan poika yöunille. Saa nähdä kauanko menee.... katotaan mahdollisesti haluatko miljönääriksi nauhalta sen jälkeen... tosi tavallinen ilta täällä.

Vierailija
59/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähtee kohta keilaamaan, mä jään kotiin 2 ja 4v kanssa. 4v tinttailee. jipii.

Vierailija
60/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa ruokaa, lapsi katsoo lastenohjelmia ja mina surffailen netissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi