Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Meillä minä tässä koneella. Teini katsoo vieressä pikkusiskonsa kanssa Frozenia, mies on koneellaan ja toinen teini kaupungilla.
Kohta mennään saunaan ja sitten jatkuukin tämä jalat sikin sokin pötkyily lauantai-illan kunniaksi.
Kommentit (63)
Sulattelen ruokaa sohvalla röhnöttäen ja katson x-factor uk:ta. Mies korkkasi juuri kaljan ja räplää puhelinta. Kissat leikkii lankakerällä :)
Mies korjaa pihalla autoa.Lapset 5 ja 9v. leikkii huoneessaan. Minä makaan sängyssä. Koko päivä oltu liikenteessä. Uimassa ja kyläilemässä. Kohta pyykit kuivumaan ja sitten katotaan possea koko perhe.
Tulin just suihkusta, otin lasin viiniä, kuuntelen musaa ja pyörin hetken av:lla. Pian tuli takkaan ja tv.
Tyttö on harkoissa ja poika pörrään mopolla kavereiden kanssa. Mies seuraa urheiluja omalta tietokoneelta.
Oon kakalla, äsken pelasin Sims 4. Mies lähti kauppaan, huomenna kokataan kun veljeni tyttöystävineen tulee käymään.
Just tultiin saunasta ja mies pelaa olkkarissa ja kuuntelee musaa, mä lämmitän safkaa keittiössä kun koht mennään ulos haukkaa happee ja rupattelemaan 👫
Makaan sohvalla kone sylissä ja teen välillä kouluhommia eteenpäin. Pitäs kyllä kohta tehä jotain ruokaakin että jaksan.
Kaksi koiraani torkkuvat jalkopäässäni. Kissa makoilee selkänojalla vierelläni nukkuen. Toinen kissa nukkuu huoneen toisella puolen raapimapuun tasolla. Harvinaistaettä koko lauma on samaan aikaan torkuilla ja rauhassa x)
Mies on isäni kanssa saunomassa pihasaunassa. Mä katselen sisällä telkkaria ja juon pepsiä.
Mä oon vähän yksinäinen. Mies harrastuksen parissa yötä pois, teinit ulkona kavereittensa kans. Ei oikein mitään tekemistä.. Siksi juon ehkä vähän viiniä, telkastakaan ei tule mitään. Eikä kukaan kaveri nyt voi yhtäkkiä la-iltana lähtee kyläileen.
Poika 2v kävi yöunille ja minä yksin kotona. Mikä siunattu hiljaisuus. Pian katson tallenteita boksilta ja otan sipsii :D
Mies tekee töitä tietokoneella, isompi lapsi on huoneessaan varmaan kännykällä dataamassa, pienempi leikkii naapurin lasten kanssa piilosta pihalla.
Oltiin markkinoilla päivällä. Nyt mies siivoaa autotallia ja minä löhöilen telkkarin äärellä. Oli tarkoitus saunoa, mutta se jäi tekemättä.
Siivosin ja nyt lojun sohvassa. Syön pastaa, juustoja, sipsejä, juon punaviiniä. Katson Vain elämää. Ikävöin yhtä miestä ja mietin edellisiltana tavattua toista kuumaa miestä
Teinipojan kanssa kävin tuossa just pitkään keskustelua, kun hän haluaisi blondata hiuksensa ja ottaa korviksen. Mies on punttisalilla. Minä istun viinilasillisen kanssa koneella.
Tää keskustelu saa mut tajuamaan, ettei mulla ole minkäänlaista elämää lol
Makaan sohvalla, söin juuri noutoruokaa ja mies on lasten kanssa mummolassa käymässä.
Mies oli katsomassa peliä toisella paikkakunnalla ja on vielä sillä reissulla.
Lapset (3kpl) kävi juuri suihkussa ja istutaan ja kuivatellaan nyt sohvalla pikkukakkosta katsellen. Kohta iltapalalle ja lapset nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu saa mut tajuamaan, ettei mulla ole minkäänlaista elämää lol
Sarkasmia?
Miksi sä et saisi olutta ajatella?
Ja en halua olla tyly, mutta mitenniin et tiiä missä miehes on?
Mää tässä selaan AV-palstaa ja mies leikkaa limelohkoja tuossa keittiössä ja kohta taitaa tuoda Sol-pullon kouraan :)
Olen yksin opiskelijakämpässä telkun ääressä viinilasin kanssa. Mies ja aikuinen lapsi lienevät molemmat kotona, en tiedä mitä tekevät.