Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
24.09.2016 |

Meillä minä tässä koneella. Teini katsoo vieressä pikkusiskonsa kanssa Frozenia, mies on koneellaan ja toinen teini kaupungilla.
Kohta mennään saunaan ja sitten jatkuukin tämä jalat sikin sokin pötkyily lauantai-illan kunniaksi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin opiskelijakämpässä telkun ääressä viinilasin kanssa. Mies ja aikuinen lapsi lienevät molemmat kotona, en tiedä mitä tekevät.

Vierailija
22/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattelen ruokaa sohvalla röhnöttäen ja katson x-factor uk:ta. Mies korkkasi juuri kaljan ja räplää puhelinta. Kissat leikkii lankakerällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies korjaa pihalla autoa.Lapset 5 ja 9v. leikkii huoneessaan. Minä makaan sängyssä. Koko päivä oltu liikenteessä. Uimassa ja kyläilemässä. Kohta pyykit kuivumaan ja sitten katotaan possea koko perhe.

Vierailija
24/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just suihkusta, otin lasin viiniä, kuuntelen musaa ja pyörin hetken av:lla. Pian tuli takkaan ja tv.

Tyttö on harkoissa ja poika pörrään mopolla kavereiden kanssa. Mies seuraa urheiluja omalta tietokoneelta.

Vierailija
25/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kakalla, äsken pelasin Sims 4. Mies lähti kauppaan, huomenna kokataan kun veljeni tyttöystävineen tulee käymään.

Vierailija
26/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin saunasta ja mies pelaa olkkarissa ja kuuntelee musaa, mä lämmitän safkaa keittiössä kun koht mennään ulos haukkaa happee ja rupattelemaan 👫

Vierailija
27/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla kone sylissä ja teen välillä kouluhommia eteenpäin. Pitäs kyllä kohta tehä jotain ruokaakin että jaksan.

Kaksi koiraani torkkuvat jalkopäässäni. Kissa makoilee selkänojalla vierelläni nukkuen. Toinen kissa nukkuu huoneen toisella puolen raapimapuun tasolla. Harvinaistaettä koko lauma on samaan aikaan torkuilla ja rauhassa x)

Vierailija
28/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on isäni kanssa saunomassa pihasaunassa. Mä katselen sisällä telkkaria ja juon pepsiä.

Vierailija
29/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän yksinäinen. Mies harrastuksen parissa yötä pois, teinit ulkona kavereittensa kans. Ei oikein mitään tekemistä.. Siksi juon ehkä vähän viiniä, telkastakaan ei tule mitään. Eikä kukaan kaveri nyt voi yhtäkkiä la-iltana lähtee kyläileen.

Vierailija
30/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 2v kävi yöunille ja minä yksin kotona. Mikä siunattu hiljaisuus. Pian katson tallenteita boksilta ja otan sipsii :D

Vierailija
31/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee töitä tietokoneella, isompi lapsi on huoneessaan varmaan kännykällä dataamassa, pienempi leikkii naapurin lasten kanssa piilosta pihalla.

Vierailija
32/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin markkinoilla päivällä. Nyt mies siivoaa autotallia ja minä löhöilen telkkarin äärellä. Oli tarkoitus saunoa, mutta se jäi tekemättä.

Vierailija
33/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin ja nyt lojun sohvassa. Syön pastaa, juustoja, sipsejä, juon punaviiniä. Katson Vain elämää. Ikävöin yhtä miestä ja mietin edellisiltana tavattua toista kuumaa miestä

Vierailija
34/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojan kanssa kävin tuossa just pitkään keskustelua, kun hän haluaisi blondata hiuksensa ja ottaa korviksen. Mies on punttisalilla. Minä istun viinilasillisen kanssa koneella.

Vierailija
35/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu saa mut tajuamaan, ettei mulla ole minkäänlaista elämää lol

36/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla, söin juuri noutoruokaa ja mies on lasten kanssa mummolassa käymässä. 

Vierailija
37/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli katsomassa peliä toisella paikkakunnalla ja on vielä sillä reissulla.

Lapset (3kpl) kävi juuri suihkussa ja istutaan ja kuivatellaan nyt sohvalla pikkukakkosta katsellen. Kohta iltapalalle ja lapset nukkumaan.

Vierailija
38/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu saa mut tajuamaan, ettei mulla ole minkäänlaista elämää lol

Sarkasmia?

Vierailija
39/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et saisi olutta ajatella?

Ja en halua olla tyly, mutta mitenniin et tiiä missä miehes on?

40/63 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tässä selaan AV-palstaa ja mies leikkaa limelohkoja tuossa keittiössä ja kohta taitaa tuoda Sol-pullon kouraan :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi