Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitaa puheluita työn aikana?

Vierailija
24.09.2016 |

Siis jos on sellaisessa työssä, ettei voi vastata puhelimeen tuosta noin vain, kun se soi. Ongelmana siis se, että jos esimerkiksi lääkäri soittaa tuloksista tai täytyisi varata lääkäriaikaa tai hoitaa muita asioita, joita pystyy hoitamaan vain 8-17 välillä. Onko pakko vain pitää palkaton vapaapäivä, jos työ on sellaista, ettei sitä voi keskeyttää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eix sulla ole ruokatuntia? Etkö pysty käymään vessassa? Sovi lääkärin kanssa joku tietty soittoaika ja sano, ettet pysty vastaan mihinkään muuhun aikaan tai sitten kysyt, voisitko soittaa lääkärille.

Vierailija
2/2 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kioskissa, joten ei ole ruokatuntia eikä siitä kassan takaa pääse mihinkään. Onneks on vuorotyö, niin jos mahdollista sovin soittoajan vapaalle hetkelle. Lääkäriasioita en työaikana hoitaisi, koska asiakkaille ei kuulu mun henkilökohtaiset vaivat. Mutta jos olisi vähemmän arkaluontoisia asioita, niin pitäisin vain äänet päällä ja vastaisin siinä asiakaspalvelun lomassa ihan kuten työpuheluissakin. Ei voi mitään. Ei ole mun ongelma, ettei ole taukoja. Mihinkään kavereiden puheluihin en tietenkään vastaa ja normaalisti on puhelin värinällä (että huomaa työaiheiset viestit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä