Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT VKO10

06.03.2006 |

Aloitanpa uuden ketjun, viimeviikkoinen on jo niiiin pitkä, ja nythän onkin jo viikko vaihtunut!

taas oli plussanneita, ONNEA teille. Ja ikävä kyllä tädin löytämiä, pahoittelut teille.

Minua jäi vaivaamaan perjantaina hätäpäissäni tekemä roskishaamu, joten sorruin testaamaan tänään aconin10 ja sain kuin sainkin taas haamun aikaiseksi. Mutta nyt ihan hillitön ns. kemiallisen raskauden pelko!!! Oi miksi menin testaamaan......

terv. heikkohermo-pyryxi

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaksi: Mulla ovis oli kp 12 ja nyt mennään kp16.

omaa napaa: Eli huomenta vain kaikille ja oikein hyvää alkavaa viikkonloppua!

Täällä kp16/26-28 meneillään ja vielä ei kummenpia oireita ole. Rinnat on ollu oviksesta kipeät kuten aina. Ennen kuntosalia oli menkkamaiset kivut alavatsalla. Hellitti salilla mut sen jälkeen alkoi kunnon nipistelyt. Auton kyydissä oli paha olla kun tuli kuoppa. Mitä lie? Voisko olla kiinittymis kipua vielä??

Tupakkalakko jatkuu edelleen ja hyvältä tuntuu. Vieroitus oireita ei juuri ole ollut. Olen ollut viikon ja yhden päivän jo polttamatta. Jee!!!

Sitten plussa onnittelut kaikille niitä onkin tullut oikein ropisemalla. Kumpa mekin päästäs siihen junaan matkaan.

Ja pahoittelut ja halukset tädin yllättämille!

Vierailija
42/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin juuri! Tänään kp29/28 kun ei tätiä kuulunut, uusin testin juuri(töissä) ja vahva plussa tuli!!! Toivottavasti pysyy kyydissä! LA 17.11

kiitos seurasta ja tsemppiä vielä jännääville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä aivan ajallaan alkoi taas vuodot. Nyt sitten hetki relataan ja ilmoittaudunpa sitten joulukuisiin minäkin.

Tsemppiä kaikille vielä jännääjille. Ja Onnea onnellisille Plussanneille:)

Vierailija
44/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mukana pysyy, usko pois!! Hirmuisesti onnea marrasmasulle!!!

Nipsu ja viljonkka: mukavaa kun on matkaseuraa tähän jännittämiseen!! Meillä menee mukavan tasoissa kierrot, joten voi kun meillekin se plussa nyt suotais...

Täällä olo on edelleen pöhöttynyt; maha tuntuu olevan ilmaa täynnä ja myös aristava kävelyssä ja töyssyissä. Mitäköhän ajateltavaa sitä keksis kahdeksi viikoksi... hmm tekisikö vaikka töitä?

vauvaksi

Vierailija
45/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tässä hetken paussia kuumeilussa, mukamas.. Kuvittelin jo luovuttavani, mutta joku pieni ääni pään sisällä ei antanut siihen lupaa!Ja nyt kun ovis on taas ovella niin eihän sitä sitten malta olla täältä pois kauempaa. ;)

Eli moikka vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille!

En oikein tiedä pitäskö mun mennä suoraan joulukuisiin vai tänne marrasmasujen häntäpäähän. Menkkojen mukaan toivottu la ois 29.11. mutta korjattuna kierron pituudella ja oviksen mukaan 2.12.

Ärsyttävää tälläset loppukuun päivät, ota näistä nyt sit selvä! =D

Mutta koska menkkojen mukaan neuvolassakin laskettas niin enköhän sitten oo oikeessa paikassa!

Ovistikutkin loppuvat mokomat joten en ees tiedä milloin ovis on. Toissapäivänä sain melko vahvan viivan, mutta eilen en vain haamun.

On mulle kyllä ennenkin käynyt niin, että ensin tulee melkein, sitten ei mitään ja plussa paukahtaakin niiden jälkeen. Joten ehkä se on vasta huomenna! No pääasia ois, että ees ovulois. Tänään on kyllä oviskivut pahimmillaan eli ehkä se on vielä edessä.

Täällä on hurjasti plussauutisia, onnea kaikille!

Ja onnea kaikille vielä piinailijoille ja niille jotka vielä odottavat piinailun alkamista!

piipaa kp 17/31

Vierailija
46/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että täällä jännitetään edelleen.. Oma olo on hieman etova, en tiedä johtuuko siitä ku pelkään niin kovasti tädin tuloa.. Tänään kp30/30. Kun tämän päivän selviäisi kunnialla loppuun ni ehkä huomenna uskaltaisi testailla..

Lämmöt olleet eilen ja tänään 37-37,2. Voikohan ne vielä pompata alas ja täti tulla? Hui.. menisipä tää päivä nopeasti, esikoinen tuolla vetelee päiväunia.

Vieläkö on muita piinailijoita?

Plussasäteitä! :)

47/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä marrasmasuissa nyt elellään jännittäviä hetkiä ;) Ihana olla mukana! :D

Mulla nyt kp 19/30 ja oviksesta selkeästi JO 3 päivää :D hehheh, minäkö turhan tarkka ja malttamaton? mahaa nipistelee, mutta ne taitavat olla kyllä ihan jokakuisia ilmiöitä täällä suunnassa- kiinnittyminenhän kestää jonku 6vrk tietojeni mukaan? Korjatkaa, viisaammat :)

No kiva, kun täällä on muitakin samoilla hetkillä eleleviä. Pidetäänhän yhtä, likat. Ja Plussasäteitä aaltoilee joka suuntaan! +++BZZZZ+++

Pumppis

Vierailija
48/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tällä hetkellä kp 22/30-... eli n. keskivertoisen kiertoni mukaan laskettuaika olisi 28.11... Eli sinun seuraksesi jään tähän marrasmasuihin ja kuun lopulla sitten testataan:)

Minä en tällä kertaa mitään ovulaatiota tunnistanut, mutta jotain ehkä jossai tapahtui muutama päivä sitten:) Toivottavasti! Ettei taas tule ylipitkää kiertoa ilman ovulaatiota.

Plussaonnea kaikille:)

Vierailija
49/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, että meitä loppukuun piinailijoita on täällä monta ja vielä tuttujakin nimiä mukana!

Juu, loppukuuhun jää todellakin testailut, jos niin pitkälle tällä kertaa päästään.

Mä oon nyt viisastunu oikein urakalla kolmen perättäisen kemiallisen raskauden jälkeen enkä osta enää yhtä ainutta herkkää testiä ja ala nostattelemaan haamujen jälkeen fiiliksiä.. Testaan vasta, kun menkat on tosiaan sen viikon myöhässä!

Ja muistuttakaahan mua sitten tästä puheesta, jos alan höpistä parin viikon päästä aconeista tms... ;)

Vierailija
50/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olisin aika samoissa sun kanssa noin ajallisesti - oon kirjoitellut tuolla suurperheitten puolella, lukenu teita muitakin kylla aktiivisesti.

Eli mulla on jo nelja tyttoa, viidennesta haaveillaan. Mun laskujen mukaan kk:t olis kuulunu alkaa 7.pv - ja tein testin: negaa naytti. nyt on kolme pv lisaa kulunut eika vielakaan ' tateja' nay. Odottelen viela ens tiistaihin (14.3) ja menen yksityiselle ultraan; silloin saan myos laakityksen samalla jos nuo tatoset oliskin vaan kadonnu jonnekin. Asun ulkomailla joten kaikki on mahdollista laakarien puolelta...

Vierailija
51/53 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tänään piti sitä hätäisenä testata ja negahan sieltä tuli. :(

Piti tarkistaa oikein näitä omia kiertoja ja nehän on olleet 29-30. Eli periatteessa tänään se täti vois sieltä vielä saapua.. Toivottavasti ei tänä vuonna. Mutta tuo nega kyllä vähän masentaa, lämmöt on kyl edelleen vähän koholla ja mahassa sekä alaselässä outoja tuntemuksia, jotka ei oo ainakaan yleensä liittyny tädin tuloon. Nyt sitä alkaa kyseenalaistaa kaikkea..

Nyt siis eletään kp31/29-30. Toivon niin, että tätiä ei näkyisi ja plussa ei vaan näkynyt vielä..

Plussatuulia kaikille! :)

Vierailija
52/53 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut voi tiputtaa listalta kp28 muuttui kp1.

Vierailija
53/53 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 3/28-30 Kyl tää on niin p..kaa, kun ehdin jo toivomaan. Taas huomasin, ettei koskaan kannata toivoa yhtään mitään mitään muuta kun sitä saakelin luuskaa. Jos sit joskus sais jotain muuta...

Onnea teille muille!

luovutusfiiliksissä: babyunelma