Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT VKO10

06.03.2006 |

Aloitanpa uuden ketjun, viimeviikkoinen on jo niiiin pitkä, ja nythän onkin jo viikko vaihtunut!

taas oli plussanneita, ONNEA teille. Ja ikävä kyllä tädin löytämiä, pahoittelut teille.

Minua jäi vaivaamaan perjantaina hätäpäissäni tekemä roskishaamu, joten sorruin testaamaan tänään aconin10 ja sain kuin sainkin taas haamun aikaiseksi. Mutta nyt ihan hillitön ns. kemiallisen raskauden pelko!!! Oi miksi menin testaamaan......

terv. heikkohermo-pyryxi

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä, että mistä tuollaisia koneita saa ja mitä ne maksaa? Onko yleisiäkin, kun en itse ole ennen kuulut?

Pahoittelut negasta only1, mutta onnittelut tilanteen selviämisestä. Uutta yritystä kohden sitten vain!

Vilijonkka: Ikävän sekava tilanne. Itse lopetin tikuttelut viime kierrossa kun ekan kerran tikuttelin, ekaan selvään plussaan. Ehkä tarvis itsekin katsoa ensi kierrossa miten kroppa sekoilee...

babyunelma

Vierailija
22/53 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persona monitoria myy apteekit ja niihin kuuluvia tikkuja. Saksassa kone maksoi aloitus tikkuineen 79euroa eli on huomattavasti halvempi. Suomessa hinta pyörii 100euron tietämillä. Aloitus on kallis!

Tällä sivulla voi käydä tutustumassa tähän koneeseen:

http://www.persona.info/fi/index.cfm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Kahdeksan kuukauden hillitön yritys ja hormonien kanssa leikkiminen taitaa päättyä nyt. Testasin illalla selkeän plussan apteekista ostamallani Aconin Early Detection testillä...

Ei tätä vielä usko todeksi kun kp on vasta 25/28-30...testaan vielä uudelleen viikonloppuna. Minulla on sekä Predictor että Clearblue vielä kaapin pohjalla jemmassa. Huh, ajatus vauvasta pisti ihan vatsan sekaisin :-) Oireita ainakin on, enkä tuolla nyt testaamallani testillä ole saanut milloinkaan aiemmin edes haamun haamua...joten kaipa se ihan luotettava on...Toivottavasti pikkuinen tarttuu lujasti kiinni...huh, miten jännää...Jos saan plussan näkyviin vielä sunnuntaina, uskaltaudun vasta silloin ilmoittautua tuonne odottavien marrasmasujen puolelle...LA olisi siis 19.11.2006.

T. Kanelisokeri (rv 3+2?)

Vierailija
24/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tilannut huutonetin kautta mammaksin ovistestejä ja silloin siellä oli esimerkki-kuvatkin aiheesta ja muistan, että niissäkin oli ettei kyseisessä testissä viiva tosiaankaan tule vahvemmaksi ainakaan kuin kontrolli, puhumattakaan yhtä vahvasta viivasta.

Eli silloin kuin testiviiva on lähes samanlainen kuin kontrolli niin se on silloin plussaa ja ovis tuloillaan. =)

Itse en kyseisiä ovistestejä enään osta sillä niitä on melko hankala minustakin tulkita, ainakaan etukäteen mikä juuri pitäisi olla testien idea.

Kuvaa ei enään huutonetissä ollut kun yritin etsiä, jotta olisin sen voinut sulle linkittää, mutta muistaakseni jollain toisellakin sivulla sellaiset löytyy eli jos löydän niin laitan tänne pinoon sen. =)

Vierailija
25/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä olisi sellainen linkki. Sivuille tarttee vaan rekisteröityä, mutta se ei maksa mitään. =)

http://www.fertilityfriend.com/tg/

Siellä oli muistaakseen myös nuo Mammaksin testien kuvat

Vierailija
26/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän nyt sen mukaan että kp on 18/? eli kai se pieni vuoto oli jonkunlainen ferrariviikko :-) Aika heikolta näyttää tässä kierrossa, mielestäni bongasin oviksen (limojen perusteella) kp 11 ja hommailtiinkin miehen kanssa. Kuitenkin vasta kp 13-15 oli ovismaisia mahakipuja. Tarkoitus oli tietenkin useampana päivänä pistää yritystä kehiin, mutta eihän siitä mitään tullut :-( Eli kerran siis ollaan touhuiltu ja ilmeisesti liian aikaisin?! Kertokaa nyt paremmin asioista perillä olevat (en enää muista esikoisen yritysjuttuja :-) miten se ovis nyt oikein menee ja kauanko ne simpat saattaa pysyä toimintakykyisinä?

No en elättele suuria toiveita tässä kierrossa, mutta kuitenkin pieni toivonripe taustalla häämöttää :-)

Onnittelut plussanneille ja jaksamista sekä toivoa piinailijoille, ja tottakai pahoittelut pettyneille!

Vierailija
27/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only1; kiitos kommentistasi! Tänä aamuna tulikin sitten ovistestiin vielä tummempi viiva kuin eilen, ei vieläkään tummempi kuin se kontrolliviiva, mutta yhtä tumma. Ei noista ota selvää, seuraavaan kiertoon vaihdan kyllä minäkin merkkiä. Ohjeissa kun oli se, että positiivisen tuloksen tullessa ovis tapahtuu 24-48 h sisällä, että pitäisi sitten olla yhdynnässä tuon ajan kuluessa (niinköhän se oli) meillä on nyt tässä noudatettu tuota ohjetta aika monena päivänä kun on mukamas ollut plussaviiva - jo on kumma jos ei tärppää! Kävin rekisteröitymässä vinkkamallesi sivustolle, täytyy käydä katsomassa niitä kuvia.

Omanapa: kp14/27-38, vahvaa plussaa pukkasi vielä aamulla ovistestiin, oireetkin jatkuvat vielä, joten ;o) pupuilua pupuilua ;o)

Plussasäteitä kaikille!

28/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin käyn nyt pikaiseen sepostamassa, kun tuolla haaveilijoiden pinossa ja piipahdin.

Täällä siis kp 17/29-32. Eilen bongasin ovulaation lämpöjen ja kipuilujen perusteella, ihan hyvin nuo ' touhut' osui tuonne 2päivää ennen ovista :) Voi, kun tuottaisi tulosta *huokaisu* :)

Nyt sitten vaan piinailemaan seuraavat 2vkoa, kukas se näyttikään olevan mun kanssa tasan samoilla lukemilla?

No, plussaonnea meille kaikille!!!

pumppis

Vierailija
29/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs, nyt ovistestit näyttää " vihdoin" negaa eli nyt siis kp9/25. Toinen viiva oli sellainen, että hyvä kun sitä näki.

Tästä johtuen aloitin nyt sitten tänään nuo Luget, koska ovis on tosiaankin ollut ja mennyt jo.

Se on sitten vaan odottelua ja ihmettelyä sekä oireiden kuulostelua jälleen.

Nyt vaan ehkä vaikeampi kuulostella kun nuo hormonit voi vaikuttaa ja tehdä yhtä jos toista oiretta mikä saa uskomaan, että olisi raskaana.

Eli tälläistä tänne. =)

Vierailija
30/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa ja iso sellainen: Lämmöt edelleen koholla. 36,9 (norm. joku 36,3). Tein aamulla testin ja taas olen siinä näkeväni jotain väriä sen plussaviivan kohdalla. Kysyn myöhemmin vielä miehen mielipidettä, mutta itse ainakin näin kuvittelen. Tänään kp 28/28 ja aina on jo tässä vaiheessa tulossa jonkinlaista tuhrua, mutta nyt ei. Pelkkää kirkasta on tullut ja " pumpulipuikkotestikin" näyttää edelleen vain pelkkää kirkasta olevan tulossa.

Kyllä nyt nousee toiveet ja samalla pelko putoamisesta... Hyvältä näyttää ainakin!

babyunelma, jännityksestä kankeana...

Vierailija
31/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat näyttää alkavan 4pv odotettua aikasemmin, ihanaa tää elämä...kroppa ihan sekaisin

Vierailija
32/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että jännitän nyt babyunelman puolesta, toivon niin kovasti plussaa sinulle! :) Sama kiertopäivä mulla menossa, tosin kierto mulla 30päivää.

Lämmöt mulla edelleen 36,9.. Pelottaa kylläkin, että taas tipahdetaan..

Nyt siis menossa kp28/30..

Tekis mieli jo niin kovasti testata. :)

Esikoinenkin on onneksi jo terve, eikä tarvii stressata hänen takia.

Vierailija
33/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp27/28 jännitetään edelleen, muuttuuko haamu vahvaksi vai kurvaako täti kylään. päivät matelee... lämmöt edelleen 37, palelee ja väsyttää...

perjantaina, jos ei tätiä näy, testaan uudelleen(siis jo kolmatta kertaa,heh)

Vierailija
34/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan on intoni laantunut, kun en enää niin selvästi ole näkevinäni sitä toista viivaa testissä ja nyt tuli hiukan punertavaa paperiin. No, ainakin sain hetken kuvitella kantavani pientä elämänalkua sisälläni... Ja kyllä olikin mukava tunne! :-) Tarkkailulinjalle jään, mitäs muutakaan voin...

babyunelma

Vierailija
35/53 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyunelmalle toivon malttia. Älä luovuta vielä!

Simppu06: sinulla on myös jännät paikat. Koeta jaksaa piinailla. Toivon sinulle peukut pystyssä plussaa!

Aika monella meneillään oviksen metsästys...toivottavasti tulee paljon tärppejä, jotta mahdollisimman moni pääsee tuonne odottajien puolelle kirjoittamaan. En ihan vielä uskalla sinne siirtyä. Siirryn joskus ensi viikon aikana, kun vähemmän herkätkin testit näyttävät plussaa.

Apteekin rt antoi tänä aamuna hailun plussan, mikä on ihan ymmärrettävää, varsinkin kun viikkoja olisi vasta 3+4...

T. Kanelisokeri ja " nuppu"

Vierailija
36/53 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs toista kuumeillaan. Esikoispoika syntyi viime heinäkuussa eli on nyt 8kk. Toinen lapsi olisi ihanan tervetullut meidän perheeseen! Piinaviikkoa elellään ja vaikka päivät kuluukin aika nopeesti poitsun kanssa touhatessa niin tulee silti koko ajan mieleen et onkohan tärpänny...nyt kp 23/26-34. Taustalla olen lueskellu lähes joka päivä ja nyt sitte itekki päätin osallistua. Kiva on ollu lukea toisten samassa tilanteessa olevien ajatuksia!

Vierailija
37/53 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokohan sitä huomenna uskaltautuisi testailemaan, kun kp32 silloin olis. Tämä ekaluomukierto joten voipi olla ihan mitä vaan..

oireita kyllä on, ainakin pahoinvointia,masussa kiertelee välillä sekä rinnat kylmänarat ja se nenän tukkoisuus.

jos on tärpänny la olis 13.11. onko muita jotka plussaanneet ja la kyseisenä päivänä?? Meillä tuo sama la tämän hetkisen kuopuksen 3v. tulis sitten kutakuinkin ikäeroa. Esikoinen on myös marraskuussa syntynyt.

Vierailija
38/53 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menkat alko sit pari päivää sitten kp nyt 3/32.. siis se kahen viikon takainen kipuilu oli ovis.. sekö voi olla niin selkee.. nytpä ens kerralla tiedän..

Onnea plussanneille! ja toivottavasti loput plussailee viel!

Kiittäen Kaktus

Vierailija
39/53 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tulla tänne takaisin jännäilemään niinkuin Nipsukin; uusi odotettu la olisi 30.11, joten nipin napin voisi onnistua

Hiljaista on, mutta todella paljon on tullut plussia! Onnea kaikille!!

Itsellä on menossa kp 15/29 ja melkoinen ovis on meneillään. Oviskipuja (todella kovia!) on ollut jo parin päivän ajan ja limaa on tullut kaatamalla. Pitkään aikaan en ole näin voimakasta ovista tuntenut. Lisäksi rusehtavaa tuhruvuotoa oviksen aikaan ei tässä kierrossa tullut ollenkaa. Petipuuhia on harrastettu pari edellistä iltaa ja jos vielä tänäänkin... niin arvaatte varmaan että täällä ollaan jo pää pilvissä. Yritystä on siis aivan älyttömästi...

Nipsu, missä vaiheessa sinä olet, joko ovis on tullut?

vauvaksi

Vierailija
40/53 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös la-toive 30.11. Ovis on jo ohitettu ja nyt vaan odotellaan... tässä kierrossa testailin ovistikkujen kanssa ja vahva plussa niihin pumpsahti kp14, oireistakin sen päättelin.. Eli tänään kp16/27-38, piinaavat 2 viikkoa siis edessä. Kunpa olisi jotain muuta ajateltavaa :o)

Plussausonnea kaikille ja pahoittelut tädin löytämille!