Olenko ainoa nainen, joka ei halua mitään "jälkipeliä"??
"Yli puolet miehistä ei halaile ja hyväile partneriaan seksin jälkeen.
Jälkipeli on vähintään yhtä tärkeää kuin esileikki.
Se lisää naisen tyytyväisyyttä jopa 30 prosenttia."
Näin väittää Iltalehti. Olen täysin eri mieltä. En millään jaksaisi seksin jälkeen jotain silittelyä ja hipelöintiä. Haluan nukkua, että jaksan aamulla herätä. Oikeastaan muinakaan vuorokaudenaikoina en kyllä välitä mistään ylimääräisistä silittelyistä. Halaan kyllä miestä usein päivän aikana ihan spontaanistikin.
Haluan mennä saman tien pesulle ja sitten heti nukkumaan. Jos venytän pesulle lähtöä, en ehkä saa enää unta, etenkin kun mies tykkää höpöttää kaikenlaisia hellittelyjuttuja. En millään jaksaisi sitä ja pelkään mieheni vaistoavan sen.
Ei voi olla totta, että meidän perhe on ainoa, jossa asia on päinvastoin kuin esimerkissä.
Kommentit (25)
Sama täällä. Seksi seksinä, hellittelystä tykkään paljon harvemmin. Ei todellakaan tarvitse yhdistää hellittelyä ja seksiä.
Ette rakasta miehiänne, rekkalesbot.
Vierailija kirjoitti:
Ette rakasta miehiänne, rekkalesbot.
?
Mä rakastan nukahtaa seksin jälkeen miehen kainaloon. Ja mies myös nukahtaa aina seksin jälkeen tosi nopeasti. Nukkuu noin puolisen tuntia ja sit otetaan toinen rundi. Mä kyllä nautin läheisyydestä ja silittelystä.
Silittely ja hipelöinti EVVK mutta panemisen jälkeen tärkeää on yhteinen tupakkahetki.