Olenko ainoa nainen, joka ei halua mitään "jälkipeliä"??
"Yli puolet miehistä ei halaile ja hyväile partneriaan seksin jälkeen.
Jälkipeli on vähintään yhtä tärkeää kuin esileikki.
Se lisää naisen tyytyväisyyttä jopa 30 prosenttia."
Näin väittää Iltalehti. Olen täysin eri mieltä. En millään jaksaisi seksin jälkeen jotain silittelyä ja hipelöintiä. Haluan nukkua, että jaksan aamulla herätä. Oikeastaan muinakaan vuorokaudenaikoina en kyllä välitä mistään ylimääräisistä silittelyistä. Halaan kyllä miestä usein päivän aikana ihan spontaanistikin.
Haluan mennä saman tien pesulle ja sitten heti nukkumaan. Jos venytän pesulle lähtöä, en ehkä saa enää unta, etenkin kun mies tykkää höpöttää kaikenlaisia hellittelyjuttuja. En millään jaksaisi sitä ja pelkään mieheni vaistoavan sen.
Ei voi olla totta, että meidän perhe on ainoa, jossa asia on päinvastoin kuin esimerkissä.
Kommentit (25)
Varaapa aika seksuaaliterapeutille. Tuo ei ole normaalia.
Mitä sä pesulle menet? Anna niitten mällien olla siellä pillussa. Valuvat kyllä yöllä itsestään pois.
Hyvä että et jaksa hellittelyä, etpä kadehdi kun mies heiluu toisen kainalossa.
Varmasti halailisit, jos teillä olisi kumit eikä kiire mihinkään seksin jälkeen. Tai antaisit miehen pitää kainalossa.
Minä tulen orgasmin jälkeen hirveän aggressiiviseksi. Pomppaan heti paikalla ylös sängystä kuin vieteri ja olen melkein valmiina tappeluun. 😤😊
Vierailija kirjoitti:
Varmasti halailisit, jos teillä olisi kumit eikä kiire mihinkään seksin jälkeen. Tai antaisit miehen pitää kainalossa.
Kyse ei nyt ole kiireestä. En vaan kaipaa mitään "kainalossa pitämistä". Siinä on aina vaikea asento, peitto huonosti ja muuta ärsyttävää. Minä myös piristyn, jos siinä aletaan höpöttämään jotain tyhjänpäiväistä ja haluan, että yöllä nukutaan. Ja jotenkin miehen silittelyt ja romanttiset hölinät eivät minusta ole miehekkäitä.
Ap
Sama täällä. En halua mitään jälkipelejä. Miksi pitäs?
Mies eei rakasta jos ei silittele jälkeenpäin. Haluaa vain sitä yhtä.
No sano ap sille miehelles, että ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei nyt ole kiireestä. En vaan kaipaa mitään "kainalossa pitämistä". Siinä on aina vaikea asento, peitto huonosti ja muuta ärsyttävää. Minä myös piristyn, jos siinä aletaan höpöttämään jotain tyhjänpäiväistä ja haluan, että yöllä nukutaan. Ja jotenkin miehen silittelyt ja romanttiset hölinät eivät minusta ole miehekkäitä.
Ap
No sitten ei ole. Mikä helvetin egoisti olet, jos ajattelet, että koko foorumin pitää keskustella sinun piristymisestäsi tai huonosta peitosta? Ei meitä vittu kiinnosta joku nobody Kouvolasta!
Jos miestä neuvotaan noin yleisesti ottamaan nainen huomioon aktin jälkeen niin kyllä se koskee samalla naisiakin. Sulla on mies, joka haluaa lepertää, ei siinä auta muuta kuin olla kuulolla.
Meen kylä seksin jälkeen heti pesulle, koska vaimo vaatii aina anaaliseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sitten ei ole. Mikä helvetin egoisti olet, jos ajattelet, että koko foorumin pitää keskustella sinun piristymisestäsi tai huonosta peitosta? Ei meitä vittu kiinnosta joku nobody Kouvolasta!
Tuntuu kiinnostavan, koska vaivauduit lukemaan ja jopa vastaamaan. Olen muuten turkulainen, joskus kyllä asunut Kouvolan naapurikaupungissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies eei rakasta jos ei silittele jälkeenpäin. Haluaa vain sitä yhtä.
Tämä on totta. Niin nähty useiden miesten kohdalla. Ne lepertelijät ovat yleensä epätoivoisia peräkammarin poikia. Ne, keiden haluaisit lepertelevän, eivät sitä tee ja pina he ovatkin jo kadonneet elämästäsi :(
Mä nousen aina heti pesulle. Mies valittaa, että eikö voisi vähän aikaa edes halailla. En muutenkaan kyllä ole mikään halipusityyppi. Seksikin on parasta takaapäin rajusti eikä mitään silmiintuijottelua.
N43
Täällä heiluu käsi! En itsekään pidä niistä jälkilepertelyistä ja onneksi meillä ei sellaista olekaan! Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.
Meidän akka ei halua alkulämmittelyjä, seksiä eikä loppupelejä.
Perseestä koko akka.
Vierailija kirjoitti:
Mä nousen aina heti pesulle. Mies valittaa, että eikö voisi vähän aikaa edes halailla. En muutenkaan kyllä ole mikään halipusityyppi. Seksikin on parasta takaapäin rajusti eikä mitään silmiintuijottelua.
N43
No nyt löytyi sielunsisko!
Juuri samat toiveet minulla.
Ap
Et ole ainoa. En nyöskään pidä imelästä lepertelystä ja siirappisista lempinimistä. Yhh...
Et varmaankaan ole ainoa, mutta luultavasti kuulut vähemmistöön.