Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani ei ymmärrä etten näe pimeässä kuten hän

Vierailija
24.09.2016 |

Ei väistä, jos sattuu olemaan edessä pimeällä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunpa kissani on insinöörinörtti ja haka tietokoneissa. Osaa lukita tietokoneeni tassuillansa, saa siihen asennettua erilaisia ohjelmia ja sovelluksia. Kursorin piilotus on hänen lempihommaansa ja kuvan kääntely toinen. Myös käyntikorttinsa osaa jättää näkyville. Ja tämä vain parilla  tassun painalluksella.

Onneksi mieheni on himppasen parempi nörtti vielä, hän on jokusen illan tehnyt töitä tietokoneeni normaalitilaan saamiseen kissanörtin jäljiltä.

Vierailija
22/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunpa kissani on insinöörinörtti ja haka tietokoneissa. Osaa lukita tietokoneeni tassuillansa, saa siihen asennettua erilaisia ohjelmia ja sovelluksia. Kursorin piilotus on hänen lempihommaansa ja kuvan kääntely toinen. Myös käyntikorttinsa osaa jättää näkyville. Ja tämä vain parilla  tassun painalluksella.

Onneksi mieheni on himppasen parempi nörtti vielä, hän on jokusen illan tehnyt töitä tietokoneeni normaalitilaan saamiseen kissanörtin jäljiltä.

Mun kissa yrittää aina arvata salasanan sen jälkeen kun kone on mennyt virransäästötilaan. Tosin sen arvaukset on aika huonoja - tyyliin 800 j-kirjainta.

Vierailija
24/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa murahtaa että minä tässä, jos menen nukkumaan pimeässä makkarissa, ja se on jo valloittanut paikan sängyltä. Antaa kyllä tilaa, ja siirtyy jalkopäähän nukkumaan.

Luin ensin, että SINÄ pääset armosta jalkopäähän nukkumaan.

Vierailija
25/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunpa kissani on insinöörinörtti ja haka tietokoneissa.

Mun kissa yrittää aina arvata salasanan sen jälkeen kun kone on mennyt virransäästötilaan. Tosin sen arvaukset on aika huonoja - tyyliin 800 j-kirjainta.

Ettekö tiedä, että 1000 j-kirjainta on salasana kissojen salaiseen JOR-verkkoon?

Vierailija
26/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei myöskään ymmärrä, että kännykän kuulokejohto EI ole saaliseläin.

Vierailija
27/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunpa kissani on insinöörinörtti ja haka tietokoneissa.

Ettekö tiedä, että 1000 j-kirjainta on salasana kissojen salaiseen JOR-verkkoon?

tarkoitat kai MIAU-verkkoon?

Vierailija
28/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on saaliseläin jos hän niin sen kokee. Osta itsellesi toiset kuulokkeet jos ahdistaa.

Vierailija
29/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kissan omistaja kirjoitti:

Oletpa yksinkertainen. Ei kai eläin, joka hallitsisi maailmaa jos viitsisi, ketään väistele.

Kissa on kuningas, eikä kuninkaan päälle ole sopivaa astua.

Mulla kanssa tuo yksinkertaisuusongelma.Kesti pari vuotta oppia hipsimään aamuisin  supervarovasti,kun yritän päästä liikkumaan kämpässä,jossa kaksi nälkäistä kuningasta pyörii hulluna  jaloissa niin kauan,että saavat ruokaa.Muutaman kerran jommankumman  kuninkaan häntä tai tassu tullut astutuksi :p

Vanhalla kissalla oli myös tapana tulla ranteeni päälle makoilemaan kun olin koneella.Opettelin surffailemaan netissä yhdellä kädellä.

Vierailija
30/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on saaliseläin jos hän niin sen kokee. Osta itsellesi toiset kuulokkeet jos ahdistaa.

Näin juuri,kissan palvelijana sitä täytyy vain sopeutua kissan sääntöihin.Itse en esimerkiksi voi pitää mitään kasveja,koska kaikki joita on joskus ollut,on syöty.Viimeksi ostin ruukkukanervan,josta naposteltiin kukinnot viikossa.Nykyään on vain leikkokukkia ja pieni kaktus(joka kyllä näyttää epäilyttävästi siltä,että sitäkin on maisteltu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä