Miksi loput noin 613 208 helsinkiläistä eivät osallistuneet mielenosoitukseen??
Kommentit (50)
Mulla nousee aina myötähäpeä kun nään näitä mielenosoittajia. Ei ne sillä huutamisella mitään saa muutettua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastamielenosoitus sai kokoon vain pari tolloa?
Teillähän oli 15 000 tolloa ja rajakeilla vain kourallinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suwakit nostaa niin ison kohun rasismista, jos rasisteja on vaan muutama ihminen?
Tuossa kulkueessahan on kyse siitä, että käytetään surutta hyväksi Jimi Karttusen tapausta oman poliittisen agendan pönkittämiseksi. Siellä on Ville Niinistöjen ja Li Anderssonien hyvä keräillä irtopisteitä pitämällä julistuksellisia "me emme vaikene äärioikeiston väkivallasta"-puheita. Tavalliset kansalaiset luulevat osallistuvansa mielenosoitukseen kaikenlaista rasismia, vihapuhetta ja väkivaltaa vastaan. Tosiasiassa he ovat vain välikappale punavihreän kuunatsipelon lietsomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se mielenosoituksissa samoja ihmisiä kierrättävä bussi hajosi matkalla. Kuulin huhuna.
En ole takkurasmuslainen , enkä vihervassari.
Millähän tämä 15 000 ihmistä on laskettu? Kaikki keskustassa liikkeellä olijat olivat mieltään osoittamassa?
Minä menisin mielelläni osoittamaan mieltäni maahanmuuttoa vastaan, en vain halua miltään syvakilta kiveä otsaan ja kuvaani rasmuksen huuhaa-sivuille.
Vierailija kirjoitti:
En ole takkurasmuslainen , enkä vihervassari.
Millähän tämä 15 000 ihmistä on laskettu? Kaikki keskustassa liikkeellä olijat olivat mieltään osoittamassa?
Sak:n "joukkomielenosoitukseen" aikanaan taidettiin laskea kaikki rautatieasemalta rautatientorin kautta kulkeneet ja muut torin ohikulkijat mukaan. Tulihan siinä toki vaikuttava määrä summattua tuolla menetelmällä.
Taidan järjestää mielenosoituksen jonkun sopivan asian puolesta, se tulee tapahtumaan havis amandan patsaalla ensi vappuaattona kuudelta illalla. Sovitaan mielenosoitukseen jokaiselle osallistujalle varusteeksi ylioppilaslakki (tai joku muu vappuinen päähine tai naamari) jotta tunnetaan toisemme. Kaikki mukaan.
Jälkeenpäin voi sitten uutisoida että 20 000 ihmistä oli meidän miekkarissa...
Rasismin määritelmä on siis hukassa ainakin 15000 ihmiseltä. Olisi nolottanut ottaa osaa.
Miksei hesalaiset marssi Otanmäen uhrin puolesta? Samaa on vielä luvassa yllin kyllin ja se vasta vakavaa onkin.
Mun tuttu ihan tosissaan kysyi olenko menossa ja halusi itse lähteä. Järkytyin ja sanoin etten todellakaan ole.