Miksi loput noin 613 208 helsinkiläistä eivät osallistuneet mielenosoitukseen??
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olin mukana vaikka asun Nurmijärvellä. M16
Kuinka paljon sinulle maksettiin siitä?
Mä luin paniikissa tenttiin. Seurasin kyllä kotoa. t. tuleva helsinkiläinen lääkäri
Pakko oli jäädä kotiin lasten synttäreitä valmistelemaan. Muutoin olisin mennyt!
Olin matkoilla, siksi en osallistunut. Tarpeellinen tilaisuus kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta viherhippien somekiima. Mikähän tässäkin oli pointti? Paitsi se, että on kiva tuntea itsenä muita paremmaksi, päivittää FB ja lähteä julkkujen mukana miekkariin. Maanantaina nöyränä töihin monikansallista paskaa mainostaavan mediatoimistoon, jotta saadaan asuntovelka maksetuksi ja Thaimaan-matka pakettiin.
Sinulla on kyyninen käsitys ihmisistä. Eikö mieleesi juolahda, että jotkut meistä oikeasti haluavat puolustaa ihmisoikeuksia? Jotkut meistä voivat haluta hyvää toisille ihmisille, vaikka eivät hyödy siitä muutoin kuin henkisesti.
En ole helsinkiläinen, enkä osallistunut mielenosoitukseen. Käsittääkseni ne, jotka eivät osallistuneet (kummallakaan puolella) ovat vielä jotakuinkin järjissään.
Mitenpä jos tämä järjestettäisiin Oulussa
Ei vois vittu vähempää kiinnostaa hihhuleiden horinat.
Miksi? Mielestäni rasismi ei ole ongelma Suomessa. Muutama kymmen sekopäätä jos on olevinaan. Helsingissä olen asunut aina.
Minä ainakin olin vastamielenosoituksessa.
Olen kriittinen ajatuspoliiseille.
Ei me kakki oltais sinne mahduttu. En pidä tungoksesta.
Olisin osallistunut, jos olisi tuomittu KAIKKI väkivalta, ei vain äärioikeistolaista.
Koska olen nazi fasisti rasisti. Ei kiinnosta tuollaiset turhat mielenilmaukset.
Koska olen rauhallinen järki-ihminen.
Ennemmin olen huolestunut, kuinka Suomi on valmistautunut väenryntäyseen, joka suuntaa tänne kun Tanska ja Ruotsi pistävät rajansa kiinni. Millä tämä maksetaan, kun koulutuksesta, terveydenhuollosta ja infrasta joudutaan säästämään jatkuvasti? Haloo!
Joku tästä nettoaa - olisiko VOK:ien tilojen vuokralleantajat ja aikuiskoulutusfirmojen omistajat?
Koska olen rauhallinen järki-ihminen.
Ennemmin olen huolestunut, kuinka Suomi on valmistautunut väenryntäyseen, joka suuntaa tänne kun Tanska ja Ruotsi pistävät rajansa kiinni. Millä tämä maksetaan, kun koulutuksesta, terveydenhuollosta ja infrasta joudutaan säästämään jatkuvasti? Haloo!
Joku tästä nettoaa - olisiko VOK:ien tilojen vuokralleantajat ja aikuiskoulutusfirmojen omistajat?
Mä laskin, että tolla tavalla riehumalla ei saa enää pimpsaa.
En osallistunut, koska olen täysjärkinen.
Mä olin työhaastettelussa, enkä päässyt paikalle. Aika moni on myös lauantaisin töissä.