Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua rumaan naiseen

Vierailija
24.09.2016 |

Vai onko miehen rakkaus vain pinnallista että rakastuu vain jos nainen on nätti ?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko miehet oikeasti, ettei miehen rupsahtaminen vaikuta naiseen. Mieheni on lihonut liiton aikana 40 kiloa. En pysty enää katsomaan häntä alasti. Itse olen samoissa mitoissa kuin tavatessamme, koska itsestäni huolehtiminen on minulle tärkeää.

Vierailija
82/116 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin eksyin tälle sivustolle. Arvelen, että en ole koskaan ollut kaunis. Olin likinäköinen, laiha pikkurintainen opiskelijatyttö, kun tapasin tulevan mieheni: pitkä komea urheilijanuorukainen, opiskelija hänkin. Jotenkin päädyimme kiivaaseen väittelyyn asiasta, jota en enää muista, mutta se väittely jatkui olosuhteden pakosta useamman viikon, tai ei ehkä sama asia, mutta niin... Sitten meitä lähti viiden hengen porukka interreilaamaan reput selässä pitkin Eurooppaa ja tutustuin tämän miehen kanssa paremmin. Yhtäkkiä hän pysyi koko ajan kanssani, muutui riivinraudasta huomioonottavaksi, minä rakastuin tulenpalavasti häneen  ja hän pyysi minut vaimokseen. Opiskelimme , saimme työpaikat. menimme naimisiin, saimme kaksi kaunista poikaa ja olimme onnellisia. Olimme olleet yhdessä 50 vuotta. kun hän sairastui vakavasti ja kuoli. Kuolinvuoteellaan hän kutsui minua " kauniiksi morsianmekseen".  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko miehet oikeasti, ettei miehen rupsahtaminen vaikuta naiseen. Mieheni on lihonut liiton aikana 40 kiloa. En pysty enää katsomaan häntä alasti. Itse olen samoissa mitoissa kuin tavatessamme, koska itsestäni huolehtiminen on minulle tärkeää.

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Vierailija
84/116 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Kuka sitten määrettelee rumuuden?

Tietysti joku Gallen-Kallelan Louhi lienee kaikkien mielestä ruma, mutta tavismammaa joku voi pitää totaalisen rumana ja joku toinen viehättävänä.

Ja sitten jos tutustuminen tapahtuu jossain muualla kuin iskupaikassa, jossa

ensivaikutelma ja ulkonäkö ovat ykkösroolissa...

Ihan varmasti moni mies rakastuu naiseen, jota joku toinen pitää rumana.

Äläs nyt! Louhi on hyvä, kun ei ole ylipainoinen. Suorastaan hoikka ja hiukset ei ole lyhyet kananp. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sammon_puolustus#/media/File:Sammon_puolu…

Vierailija
85/116 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Täällä on monta kommenttia, jossa sanotaan, että miehen rakkaus loppuu rupsahtamiseen. Miehet tuntuvat ajattelevan, ettei heidän ulkonäöllään ole mitään väliä.

Vierailija
86/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Kunhan on hoikka.

Ei miellyttävää seksiä parisuhteessa, niin silloin se on vaan kaverisuhde.

Petihommat voi hoitaa myös muualla kuin parisuhteessa !

Vierailija
87/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hemmetin vaikeeta olis kyllä.

T.Mies

Vierailija
88/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Miehet eivät tunne rakkautta vaan ainoastaan himoa. Se miehen julistama "rakkaus" ei ole muuta kuin jalkovälin kihelmöintiä. 

Vierailija
89/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta luulen, että monelle kelpaa ihan tavisnainenkin kun kokonaisuus on kunnossa. 

En ymmärrä miksi mies ei voisi rakastua ns. rumaan naisen? Kun ei rakkaus ole niin yksinkertaista sukupuolesta riippumatta. Tässä ei myöskään määritellä esim. sitä minkä näköisestä miehestä on kyse? Kysytäänkö nyt että voiko erityisen komea urheilullinen ja huoliteltu mies rakastua "rumaan naiseen"? vai voisko tavallinen mies rakastua "rumaan naiseen"? vai onko kyse vaikka ihan "rumasta" miehestä? kun miehiä on myös komeampia ja vähemmän komeita. Aika usein ihmiset pariutuvat sen ns. oman tasonsa mukaan, eivät välttämättä tietoisesti mutta kyllä se on niin että parisuhteen muodostamisessa on paljon seikkoja jotka ei välttämättä liity suoraan ulkonäköön. Mutta en usko että kukaan menee ja rakastuu rumana pitämäänsä ihmiseen. kyllä siinä joku vetovoima tai kaunis asia pitää toisessa olla että toinen kiinnostuu. Yleisesti ottaen taas henkilö saattaa olla ruma jos verrataan johonkin kiiltokuvaan. Ylipäänsä koko kysymys on ihan turha ja sillä saa toki aikaan itselleen vaan huonon olon ja fiiliksen. 

Vierailija
90/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi rakastua yleisesti rumana pidettyyn naiseen, oletteko käyneet Prismassa? Rumat naiset, ei hätää, joku mies on sokea rumuudellenne! Plussaa on miesten silmissä myös elämänilo ja hymy. Mutta jotta vastaaminen aloituksen kysymykseen ei olisi liian helppoa niin täsmennän, että mies _ei_ voi rakastua naiseen, jota itse pitää rumana ja epäviehättävänä. Ei vain voi.

Voihan nainenkin rakastua muiden mielestä täydelliseen surkimukseen. Mutta nainen ei rakastuessaan pidä miestä täydellisenä surkimuksena. Nainen ei voi rakastua mieheen, jota säälii miehen kyvykkyyteen liittyvistä syistä. Nainen voi rakastua vaikka linnakundiin, jota saattaa sääliä rankan taustan tms. vuoksi. Muttei voi rakastua mieheen, jota pitää heikkona ja epäonnistumaan tuomittuna surkimuksena tai, jota säälii muusta miehen kyvykkyyteen liittyvästä syystä. Nainen rakastuu mieheen, joka on tai jonka on mahdollista nousta korkealle joko yhteiskunnallisin mittarein tai sitten arvoissa, joita nainen itse pitää tärkeinä. Ehdoton edellytys

Vierailija
91/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka paksu lompakko naisella on.

92/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ruma ja ei kyllä ole kukaan mies ollut minuun ihastunut. Eikä kyllä naisetkaan. Mutta elämä jatkuu kaikesta huolimatta, onhan sitä muutakin sisältöä elämässä kuin parisuhteet. :)

Vierailija
93/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, ja hän vastasi, ettei voisi rakastua rumaan naiseen ellei jollakin tavalla pitäisi tätä viehättävänä. Sinänsä mielenkiintoista, sillä koen itse olevani vähän ruma. Mies on kehunut minua kauniiksi, seksikkääksi, ihanaksi ja suloiseksi lähes joka päivä viimeisen 15 vuoden ajan eli varmaan sitä hänen rakkauttaan ylläpitää jonkinlainen itsesuggerointi, jolla harhauttaa itsensä uskomaan minua viehättäväksi. Hauska seurata, milloin hänen käsityksensä minusta muuttuu ja onko sillä seurauksia parisuhteeseemme. Varmaan siinä vaiheessa, kun vartaloni lakkaa olemasta hyvä, hän alkaa hahmottamaan, ettei kasvotkaan ole kummoiset. Miehet ovat jossain asioissa valitettavan yksinkertaisia.

Vierailija
94/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltäni, ja hän vastasi, ettei voisi rakastua rumaan naiseen ellei jollakin tavalla pitäisi tätä viehättävänä. Sinänsä mielenkiintoista, sillä koen itse olevani vähän ruma. Mies on kehunut minua kauniiksi, seksikkääksi, ihanaksi ja suloiseksi lähes joka päivä viimeisen 15 vuoden ajan eli varmaan sitä hänen rakkauttaan ylläpitää jonkinlainen itsesuggerointi, jolla harhauttaa itsensä uskomaan minua viehättäväksi. Hauska seurata, milloin hänen käsityksensä minusta muuttuu ja onko sillä seurauksia parisuhteeseemme. Varmaan siinä vaiheessa, kun vartaloni lakkaa olemasta hyvä, hän alkaa hahmottamaan, ettei kasvotkaan ole kummoiset. Miehet ovat jossain asioissa valitettavan yksinkertaisia.

Jännä juttu. Minulla kroppa aivan kamala, mutta kasvot aika kauniit. Ehkä jompi kumpi pitää olla, muuten rakkaus loppuu.

Vierailija
95/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus katoaa ja rumuus sen kun lisääntyy, oli mammallani tapana sanoa kun olin lapsi. Ainakin nuorena kauneus on tosi tärkeää. Kaikki luokan pojat ovat ihastuneet luokan kauneimpaan tyttöön ja tytöt taas vastaavasti luokan komeimpaan poikaan.

Olin nuorena oikein nätti ja monet miehet juoksivat perässäni. Yli kolmekymmentä vuotta myöhemmin on kiloja tullut lisää, enkä voi itseäni enää nätiksi kutsua. Mieheni ei kuitenkaan ole ottanut eroa, vaikka en enää olekaan se sama nuori tyttö, johon hän aikoinaan ihastui.

Luin keraan nuorena jostain, että ulkonäöllä on väliä vain suhteen alussa. Mutta jos tutustutkin toiseen työpaikalla, opiskelujen merkeissä yms. jolloin ihastus kasvaa ajan kanssa, on sillä enemmän merkitystä että toinen on mukava ja sen kanssa tulee juttuun ja viihtyy yhdessä.

Vierailija
96/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ei ollut ruma, vaikka muiden mielestä oli. Eipä tosin tullut vastakaikua, niin se siitä rakastumisesta.

Vierailija
97/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ihminen on aina kaunis, sitä mieltä on lähes jokainen. Tärkeintä olisikin löytää se onnellisuuden tunne, vaikka on kumppania vailla. Kauneus on muutakin kuin kasvojen symmetriaa tai kehon tiettyä mallia. Mutta kauniina täytyy ihmistä pitää omalla tavallaan, tietysti.

Se on hirvittävä harmi, että niin moni nainen ei itse pidä itseään kauniina. Silloin piiloutuu se valo ja aurinkoisuus, joka säteilee kauneutta.

Täytyy muistaa, että vaikka joku sanoo rumaksi niin hänellä on inhottava syy siinä takana sanoa niin.

Aito ihminen ei halua toisen itsetuntoa murskata.

Jokaisen kerran kun ulkonäköäsi moititaan, älä usko sitä, koska taustalla on aina huono tarkoitus. Miksi piittaisit sellaisen pahoin ajatuksin varustellun ihmisen sanoista?

Vierailija
98/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä on olemassa normit, mitä pidetään kauniina/komeana, niin kyllä moni onnistuu olemaan ihan eri mieltä ulkonäöstä. Esim. minun siskolla on aivan eri käsitys komeasta miehestä, kun mulla.

Joskus ajat sitten oli myös Maajussille morsian-ohjelmassa omasta mielestäni todella ruma mies (ja nainen), jotka taas pitivät toisiaan niiiin ihanan näkösinä.

Vierailija
99/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka meillä on olemassa normit, mitä pidetään kauniina/komeana, niin kyllä moni onnistuu olemaan ihan eri mieltä ulkonäöstä. Esim. minun siskolla on aivan eri käsitys komeasta miehestä, kun mulla.

Joskus ajat sitten oli myös Maajussille morsian-ohjelmassa omasta mielestäni todella ruma mies (ja nainen), jotka taas pitivät toisiaan niiiin ihanan näkösinä.

Toki siinä on makuvaihtelua, mutta kyllä siinä myös joku perusraja menee kaikilla. Kumpikaan teistä ei pitäisi Notre Damen kellonsoittajaa komeana.

Vierailija
100/116 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää ruma? Itse naisena viehätyn useammin vähän karumman tai särmikkäämmän näköisistä miehistä kuin kiiltokuvapojista...

Tuo on sama kuin jos minä sanoisin etten tykkää mallitytöistä vaan kurvikkaista naisista.

Ruma mies:

- lyhyt

- siro

- pienet naiselliset kädet

- ei lihaksia

- pullohartiat

- pyöreät/pienet "saaliseläimen" silmät

- vetäytynyt hiusraja

Jne.

Vieläkö ruma miellyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi