Voiko mies rakastua rumaan naiseen
Vai onko miehen rakkaus vain pinnallista että rakastuu vain jos nainen on nätti ?
Kommentit (116)
Ei voi rakastua rumana pitämäänsä naiseen. Se onko nainen sitten todellisuudessa ruma vai kaunis on asia erikseen.
Tottakai voisin rakastua rumaan naiseen. Luonne, aktivisuus kaikilla elämän alueilla - myös sängyssä - ajaa helpoosti ulkokuoren ohitse.
M49 kirjoitti:
Tottakai voisin rakastua rumaan naiseen. Luonne, aktivisuus kaikilla elämän alueilla - myös sängyssä - ajaa helpoosti ulkokuoren ohitse.
Oletko ikinä rakastunut naiseen, jota itse pidit rumana? Vai ovatko kaikki kohdallesi osuneet hyväluontoiset ja aktiiviset naiset olleet sattumalta kauniitakin? Ei vain ole osunut hyväluontoista ja aktiivista ihastuttavaa rumilusta kohdalle? Anteeksi aika hyökkäävä asenne, mutta en oikein jaksa uskoa ihan sen perusteella, ettei rumilla naisilla jostain syystä ole yhtä paljon vientiä kuin kauniilla olivat kuinka ihania ihmisiä tahansa. On tietenkin kilttiä olla rumien puolella. - suht kaunis nainen
Vastauksissa on varmaan senkin osalta eroa, että moni mies kyllä rakastuu yleisesti rumana pidettyyn naiseen. Ja voihan mies tällöin itsekin tiedostaa, että oma kulta on ruma. Mutta mies tuskin näkee naista rumana siinä mielessä kun rumalla taroitetaan vastenmielistä. Sellaiseen naiseen mies vaan ei voi rakastua. Mutta yleisesti ottaen rumaan toki voikin. Samoin kuin nainen ei voi rakastua mieheen, jota ei arvosta pätkän vertaa.
Voi, jos suhde etenee rakkaussuhteen tasolle.
Ilmeisesti ei, sillä minuun ei ole kukaan mies koskaan ollut ihastunut tai rakastunut. Olen 25-vuotias enkä ole koskaan ollut parisuhteessa.
Olen kohtalaisen nuori ja todella ruma. Ei minusta ole koskaan kukaan ollut kiinnostunut ja näiden vastausten perusteella tuskin tulee olemaankaan. Jotkut jäävät vaille rakkautta tässä elämässä, pakko se on hyväksyä. En tule ikinä saamaan perhettä tai kokemaan läheisyyttä. Kyllä se ottaa koville.
Määritelkää ruma? Itse naisena viehätyn useammin vähän karumman tai särmikkäämmän näköisistä miehistä kuin kiiltokuvapojista...
Tässä puhutaankin rumista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää ruma? Itse naisena viehätyn useammin vähän karumman tai särmikkäämmän näköisistä miehistä kuin kiiltokuvapojista...
Nyt puhutaankin miehistä. Kyllä nainen voi aidosti rakastua vaikka minkänäköiseen mieheen, mutta miehilläpä se ei ole samalla tavalla.
No itse olen aika ruma kirveelläveistetty nainen, mutta olenihan päässyt valitsemaan komeista mieskandidaateista kumppanin. Sporttinen kyllä olen. Mutta ruma. Silti onnellisesti naimisissa kovatasoisen miehen kanssa ja yksi lapsikin on. Itsetunto on ollut minulla muuten kohdillaan enkä ole itse ottanut rumuudestani ongelmaa, kun en tee mallintöitä. Olisko siinä se juju sit. En häpeile. Kaikki ei voi eikä kaikkien tarvi olla kauniita!
Vierailija kirjoitti:
No itse olen aika ruma kirveelläveistetty nainen, mutta olenihan päässyt valitsemaan komeista mieskandidaateista kumppanin. Sporttinen kyllä olen. Mutta ruma. Silti onnellisesti naimisissa kovatasoisen miehen kanssa ja yksi lapsikin on. Itsetunto on ollut minulla muuten kohdillaan enkä ole itse ottanut rumuudestani ongelmaa, kun en tee mallintöitä. Olisko siinä se juju sit. En häpeile. Kaikki ei voi eikä kaikkien tarvi olla kauniita!
Luultavasti et miehesi mielestä ole ruma. :-)
Eli rumuus tai kauneus on usein katsojan silmässä. Mulla on itselläni käsittääkseni sellainen naama, että jonkun mielestä olen tosi kaunis, ja jonkun toisen mielestä aivan mitäänsanomaton tai jopa ruma.
Vierailija kirjoitti:
Rumaksi määritellään heidät, jotka miehet kokee uhkaavana. Esimerkiksi äärifeministit, joilta miehet ei saa. Naiset taas määrittelee usein hoikat naiset rumiksi jos ei ole pullanaama. Eli siis käytännössä rumaksi nimitellään hyvin kauniita naisia. Oikeasti rumia ei nimitellä, koska he sulautuvat massaan. Nämä usein näyttävät pyöreänaamaisilta ja pyöreähköiltä.
Äärifeministit on suurimpia jakorasioita. Heiltä saa aina.
T. Feministiä esittävä anti-feministi.
Meidän tiimissä on tilaa kaikille, jos olet feministi, olet ulkona.
Ei islamisteja Suomeen! Menkää armeijaan!
Masentava ketju. Itse en oikein tiedä mikä olen. Ehkä joku taviksen ja ruman välimaastossa oleva. Silti pelkään etten kelpaa. Itse en silti koskaan olen oikein ymmärtänyt tätä ruma/kaunis vertailua, koska ihmisillä on niin eri makuja. Joskus joku on kehunut jotain ihmistä kauniiksi joka omasta mielestä on ihan tavallinen.
Naiset rauhoittukaa. Me puolustamme teitä, olkaa meidän puolella
Niin typerä kysymys taas ja tulee joka viikko. Huoh.
Minä voisin.
Olen ollut ihastunut useampaankin rumaan naiseen (sekä yleisesti arvioiden, että myös heidän itsensä mielestä). Rakastumaan en ole kerennyt, kun ovat jättäneet minut ennen tätä. Jotkut etsineet parempaa jo suhteessa ollessamme.
Olen lukuisia kertoja komeaksi kehuttu, mutta pitkässä juoksussa TYLSÄ tapaus.
Niin ja ovat näyttäneet silmääni kauniilta silloin kun olen ollut heihin ihastunut. Eivät enää petetyksi tulemisen jälkeen.
Tisseillä ei niin väliä, eikä naamalla, mutta peppu on kyllä aika tärkeä. Ja reidet, ja lantio, ja vyötärö.