Onko Suomessa mielipidevankeja ?
Eli poliittisia vankeja ?
Onko vain Kiinassa muttei Suomessa ?
Mielipidevanki Risto Miinalainen keskustelu poistettiin. Liian arka aihe ?
Kommentit (139)
Kuka on seuraava mielipidevanki Suomessa.
Ja samalla EU:ssa ???
Mielipidevangit ovat Suomen juutalaisia 2000-luvulla, "niitä".
Eppu Torniainen on mielipidevanki
Eppuhan on natsiääliö. Soldier of odin -idiootti ym toimeentulotukipummi.
Vain Aleppossa on mielipidevankeja.
Suomen mielipidevangit siirtävät kelloa taaksepäin myös.
Suomessa todellakin on poliittisia vankja eli mielipidevankeja.
Otin selvää.
Aikamoinen yllätys ja suuri häpeäpilkku Suomelle.
Toki Anneli Auer ja muu viihteellinen kiinnostaa kansalaisia enemmän.
Vaan hyvä kun 2016 mielipidevangit tiedossa niin tietää kysellä mielipidevankien kohtalon perään vuonna 2050.
Suomenlinnan vankilassa taasen yksi mielipidevanki.
Valitus Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen vetämässä.
Mitenköhän pohjolan "demokratia" reagoi tulevaan langettavaan päätökseen.
Sulkee armas valtiovalta/ulkoministeri/oikeuskansleri/oikeusasiamies/piispat tms. demokraattiset silmänsä kuten tähänki asti.
Huolissaan edellämainitut pyrkyrit Burman/pohjoiskorean tms ihmisoikeuksista.
EIT ottaa aikanaan kantaa.
Ihmeenä pidän jos yksikin vanki pääsee vapaaksi.
Demokratia ns.
Hovioikeus piakkoin ottaa kantaa.
Hovioikeus vielä miettii päätöstä.
Eli puolustusministeri ei ole joutanut kirjoittamaan hovioikeuden ratkaisua.
Joko tuli hovioikeuden tuomio?
Miinalaisen tuomio EIT:ssa.
Poliittisten vankien määrää Suomessa voi verrata vaikkapa Kiinaan, jonka valtion virallisten tilastojen mukaan noin 3000 henkeä on vankilassa puhtaasti poliittisista "rikoksista".
Moni kiinalainen aktivisti saa tosin syytteitä "tavallisista" rikoksista, ja poliittisisten vankien enemmistö istuu "uudelleenkoulutusleireillä" ilman oikeudenkäyntiä.
Mutta vaikka "virallisten" poliittisten vankien lisäksi 5% uudellenkoulutusleirien noin 300 000 vangista olisi poliittisia, väkilukuun suhteutettuna Kiinassa olisi silti vain kaksi kertaa enemmän poliittisia vankeja kuin Suomessa, jossa tuomioiden määrän perusteella noin 50 totaalikieltäytyjää on poliittisena vankina, minä tahansa hetkenä, keskimäärin.
"En tiennyt" voit itsellesi sanoa ja selailla tv-opasta.
Ilja Janitskin on nyt aivat ilmiselvä tapaus.
Hänen lisäkseen päällä oleva armoton jahti arkadianmäen organisoimana ihmisiä kohtaan, jotka puhuvat ainoastaan totuuden ääneen.
Minä olen mielipide vanki. Tunnistan kaiken miten minua pidetään vankina mutta asia on liian monimutkainen ollakseen mielipidevanki. Jos menee näin monimutkaiseksi niin ilmeisesti olen mielipidevanki. Asia on jätetty näkemisen varaan. Toinen näkee toista ja toinen toista ja minua täytyy tunkea keskelle kuin näen ja puhun. Anteeksi kirjoitan.
Ilja Janitskin on nyt aivan ilmiselvä tapaus.
Hänen lisäkseen päällä oleva armoton jahti arkadianmäen organisoimana ihmisiä kohtaan, jotka puhuvat ainoastaan totuuden ääneen.
Joko Markus Marttyyri Jansson on kohta tuomiolla?
Vierailija kirjoitti:
Suomen mielipidevangit on kuitenkin enemmän tasa-arvoisia
kuin muiden maiden poliittiset vangit.
Toi nyt on vähän kuin luvattaisiin kuolemaantuomitulle kivuton loppu. Ihan hyvä parannut sinänsä, muttei ratkaise sitä varsinaista ongelmaa.
Kohta on! Haluan ensimmäiseksi!
Muslimit Afrikan laivaan. Hiiohoi!