Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä neuvoksi? (nykyisen ex hyppii silmille)

Vierailija
24.09.2016 |

Tilanne siis se, että nykyisen avopuolisoni ex on alkanut kirjaimellisesti flipata!

Heillä on kaksi yhteistä lasta joita hoidamme vuoro viikoin.
Miehellä ja exällä on siis selkeät säveleet lasten suhteen, mutta silti asiat pitää tehdä helvetin hankalasti!

Ensinnäkin me emme kuulemma ota lapsista vastuuta, mitä nyt hoidamme joka toinen viikko, ostelemme vaatteita, käytämme lääkärissä jne jne.
Toisekseen biologinen äiti jaksaa vinkua lasten isälle sitä, että miten raskasta hänen elämänsä on ja on samalla alkanut vaatimaan ties mitä! "Jos et vaihda autooni renkaita et näe enään lapsia" ja tätä rataa.

Arvatkaa vaan että tekisikö mieli käydä kumauttaa ämmää hellästi tuolilla takaraivoon!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin 700 km:n päähän. Sanoin ukolle, tule perässä, jos haluat. Tuli. Loppui exän pompottelu. Tästä on aikaa 17 vuotta, ja hyvin menee edelleenkin. Lapset, (nyt jo aikuiset), käy muutaman kerran vuodessa. Exästä ei ole kuulunut mitään vuosiin. Hallelujaa.

No ei ole kauhean kiva lapsille kuitenkaan, jos isä muuttaa kauas pois.

Vierailija
22/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten opetetaan yökuivaksi? T: neljän äiti

En tiedä miten sielä mutta täällä vaan mentiin ilman vaippaa nukkumaan ja sovittiin että mennään potalle pissalle jos tulee hätä.

Reipas 6kk takana vaipattomia öitä ja vahinkoja takana hurjat 2.

On joo hurjaa kidutusta! Aivan tuo lapsi kärsii tilanteesta kun aamulla ekana tarkistaa että onko pissannut, jos ei niin on kuule niin ylpeä itsestään että on ilo katsoa tätä pullistelua :) Vahingon käydessä vaan toruu itse itseään, joka unohtuu nopeasti kun sanon että ei se haittaa kun vahinkoja sattuu kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ex ei hyväksy sun ja miehen suhdetta?

Kai se vois kokea olonsa jotenkin uhatuksi?

Meillä miehen ex sai raivarin siitä että alettiin opettaa muksua yö kuivaksi, koska hän ei kuulemma nyt jaksaisi tämmöistä.

Veikkaan että todellisuudessa kokee jotain äidillistä alemmuuskompleksia kun toinen nainen opettaa hänen lastaan kuivaksi.

Tiedäthän että lapsi oppii itse yökuivaksi sitten kun lapsen elimistö on siihen kypsä. Sen opettaminen on lähinnä lapsen kidutusta.

Juuri näin. Ei maho sitä tiedä. Piti ottaa toisen ukko ja lapsi.

Täydelliset mutsit taas vauhdissa 😂 Kertokaapa! Tykkään raskaammasta musiikista, kasvaako lapsestani hautakiviä kaateleva hevari jos en soitata hälle räppiä? Tai jos soitatan pelkästeen räppiä niin tuleeko hänestä autosta aseella ampuva joujou?

Vierailija
24/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen ex sai raivarin siitä että alettiin opettaa muksua yö kuivaksi, koska hän ei kuulemma nyt jaksaisi tämmöistä.

Veikkaan että todellisuudessa kokee jotain äidillistä alemmuuskompleksia kun toinen nainen opettaa hänen lastaan kuivaksi.

Ei ole toisen naisen tehtävä tuo. Olet koulukiusaaja tyyppiä ja rikoit perheen. Nyt kiusaat äitiä lapsen kautta. Häpeäisit.

Onneksi minun lapsi oli iso kun ero tuli. Haistatti paskat perheenrikkojalle. Nyt meillä onnellinen perhe, minä ja lapsi ja mahtava isäpuoli. Exästä päästiin ja sen älykääpiö nyxästä.

Oikeesti?

Miksi aina oletetaan että se uusi puoliso on se perheenrikkoja?!

Kyllä meillä oltiin erottu jo hyvän aikaa ennen uutta suhdetta.

Vierailija
25/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole toisen naisen tehtävä tuo. Olet koulukiusaaja tyyppiä ja rikoit perheen. Nyt kiusaat äitiä lapsen kautta. Häpeäisit.

Onneksi minun lapsi oli iso kun ero tuli. Haistatti paskat perheenrikkojalle. Nyt meillä onnellinen perhe, minä ja lapsi ja mahtava isäpuoli. Exästä päästiin ja sen älykääpiö nyxästä.

Muista että vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
26/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja,vuosien kokemuksella samasta aiheesta: eroa. Ei se helpota. Ex jatkaa lapsilla kiristystä, jos mies ei kasva aikuiseksi ja kieltäydy osallistumasta eksän peleihin. (Tapaamissopimus ja mustaa valkoisella- yhteydenpito auttaa tässä.)

Vierailija
27/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka tunnistatte itsenne aloituksesta; mikä teitä vaivaa?! Auttakaa ap:tä kertomalla ongelmanne.

Terv: se naispuoleinen ex jolle uusi äidillinen hahmo lapsen elämässä ei ole ongelma.

Vierailija
28/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä ymmärrä enkä hyväksykkään tätä. Viimeksi eilen meillä oli miehen kanssa kehittävä keskustelu (lue: Minä raivosin) tästä, että mikä vittu siinä mahtaa olla että heti kun ex vinkasee niin paikalle juostaan. Jotain lässytti, että pelkää lasten menetystä.

Olen ehkä itsekäs mutta tein harvinaisen selväksi, että minä lähden ja komeesti lähdenkin jos ei ala ääni kellossa muuttumaan.

Jospa mies hakisi lähivanhemmuutta niin että nykyisen lähin tapaamiset vähenisivät ja äiti joutuisi maksamaan elarit? ? Toimisiko se pelotteena exälle?  Tapaamisten estämisen uhkailu lähin puolelta pitää dokumentoida ja kertoa että  mahdollisessa oikeudenkäynnistä se olisi miinusta  nykyiselle lähille.

Tapaamisten estämisestä voidaan nykylähille tuomita uhkasakkoa eli jos sellaista alkaa esiintyä, kanne vetämään koska lasten etu ei  moisessa toteudu.

Vierailija
29/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi alusta asti pitänyt tehdä selväksi ettei pompotella ja kaikenmoinen uhkailu välittömästi lastenvalvojan tietoon. Toki nytkin voi uuden asenteen ottaa, mutta siitä täytyy sanoa ja olla todella tiukka ettei ala mihinkään exän metkuihin mukaan.

Vierailija
30/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erittäin temperamenttinen ja sanavalmis persoona joka ei mieti että avaanko turparullani vai en.

Kuuntelin aikani miten miehen ex jakso märmättää millon mistäkin maan ja taivaan väliltä, ja lopulta sanoin pari valittua sanaa exälle.

Loppu ku seinään kaikki märmätys ja meillä rauha maassa.

Vierailija
31/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole eksässä, vaan miehessä. Siis, tietty eksä voi olla kahjo, mutta jos näin on, on miehen tehtävä laittaa rajat: katkaista kaikki muu yhteydenpito kuin lapsiin liittyvä.

Vierailija
32/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole eksässä, vaan miehessä. Siis, tietty eksä voi olla kahjo, mutta jos näin on, on miehen tehtävä laittaa rajat: katkaista kaikki muu yhteydenpito kuin lapsiin liittyvä.

Tarkennam: asiaan liittyvä keskustelu. Keskustellaan vain kuka hakee mistäkin.

Vierailija
33/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen, kun mies huomioi exäänsä. Mies haluaa hyvittää exälleen sen, että on pettänyt häntä kaltaisesi lorton kanssa. Myönnä tappiosi. He palaavat ydinperheenä yhteen.

Vierailija
34/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on mustasukkainen ap:sta ja yrittää lasten varjolla sabotoida suhdetta.

Vierailija
35/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen, kun mies huomioi exäänsä. Mies haluaa hyvittää exälleen sen, että on pettänyt häntä kaltaisesi lorton kanssa. Myönnä tappiosi. He palaavat ydinperheenä yhteen.

Ap

Juuri näin! Kiitos että avasit silmäni todellisuuteen ja muistutit minua siitä että olen kaltaisesi lortto :)

Myönnän tänään tappioni ääneen miehelle ja kehotan häntä oma-aloitteisesti muuttamaan takaisin exänsä luokse :)

Voisin jopa ojentaa auttavan käteni ja alkaa pakkaamaan miehen tavaroita ja soittaa exän vielä mukaan.

Vierailija
36/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä kuulostaa katkera nainen joka ei onnistunut pitämään perhettään kasassa, Suomeksi sama: mies lähti koska ei jaksanut naistaan 😊

Miltä nyt tuntuu?

Vierailija
37/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju taas osoittaa, että ihan hyvä että jotkut naiset tulevat jätetyksi, huhhuh. 

Vierailija
38/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne siis se, että nykyisen avopuolisoni ex on alkanut kirjaimellisesti flipata!

Heillä on kaksi yhteistä lasta joita hoidamme vuoro viikoin.

Miehellä ja exällä on siis selkeät säveleet lasten suhteen, mutta silti asiat pitää tehdä helvetin hankalasti!

Ensinnäkin me emme kuulemma ota lapsista vastuuta, mitä nyt hoidamme joka toinen viikko, ostelemme vaatteita, käytämme lääkärissä jne jne.

Toisekseen biologinen äiti jaksaa vinkua lasten isälle sitä, että miten raskasta hänen elämänsä on ja on samalla alkanut vaatimaan ties mitä! "Jos et vaihda autooni renkaita et näe enään lapsia" ja tätä rataa.

Arvatkaa vaan että tekisikö mieli käydä kumauttaa ämmää hellästi tuolilla takaraivoon!

Kuka vaihtaa sinun autosi renkaat?

Ihan itse vaihdan renkaani. En ole niin onneton ettenkö tähän itse kykenisi ;)

Ihan varmasti 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi