Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä hemmetin särkylääkettä mulle myytiin apteekissa? tästähän tulee känniin !

Vierailija
24.09.2016 |

no hammasta ei enää särje, mutta.. D

kiva olla 2-vuotiaan kanssa neljään asti, että isäntä tulee töistä kun päässä pörisee.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lukee yleensä siinä paketin kyljessä

Vierailija
2/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptillä? Veikkaisin Panacodia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Koeta kestää!

Vierailija
4/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä nimistä`?

Vierailija
5/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseptivapaa. Pronaxen.

'Ap

Vierailija
6/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lääkärin määräämä reseptilääke? Vai ihan perus särkylääkettä? Tosin jotkut on herkempiä särkylääkkeille jos eivät usein käytä. Koitat vaan leikkiä jotain leikkejä sisällä, ei kannata lähteä ulos :D

Vierailija
7/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reseptivapaa. Pronaxen.

'Ap

Montas söit?

Vierailija
8/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpä ostamassa tuota tänään, haluan halvan kännin.

Vierailija
9/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reseptivapaa. Pronaxen.

'Ap

Pronaxen eli naprokseeni on tulehduskipulääke, joka ei vaikuta lainkaan keskushermostoon. Eli jos luulet tulleesi siitä känniin, ei pidä paikkaansa. Joko kuvittelet tai olet jostain muusta syystä kännissä.

Vierailija
10/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle teki muuten ihan samaa, otin selkäkipuun ennen töihin lähtöä ja töissä alkoi tuntua siltä, että kahvi on terästetty ! olisimmeko me jotkut herkempiä tietyille lääkkeille?

t. ei enää ikinä Pronaxia

Vierailija
11/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle teki muuten ihan samaa, otin selkäkipuun ennen töihin lähtöä ja töissä alkoi tuntua siltä, että kahvi on terästetty ! olisimmeko me jotkut herkempiä tietyille lääkkeille?

t. ei enää ikinä Pronaxia

Arvaa vaan tyhjeneekö apteekin kyseisestä lääkkeestä näiden mainospuheiden jälkeen .)

Vierailija
12/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikea hammassärky, kodeiinit on loppu ja burana ei auta. Taidankin käydä ostamassa. Känni on plussaa.

Vierailija
13/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole varma muistanko väärin, mutta mielestäni se oli juurikin Pronaxen jota lääkäri määräsi nestemäisenä pojalle korvatulehdukseen, sanoi että Panadolia vahvempi ja saattaa vähän nukuttaa!

harmi ettei ole enää pulloa tallessa, tuosta on jo pari vuotta...

Vierailija
14/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikea hammassärky, kodeiinit on loppu ja burana ei auta. Taidankin käydä ostamassa. Känni on plussaa.

toivon että saat apua! hammassärky on kamalaa

Ap

Vierailija
15/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi olla se juomasi kossupullo joka sen kännin aiheutti.

Vierailija
16/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista. mulla on kyllä tosi huono viinapää, en ole juonut  viiteen vuoteen kun on kahdesta kaljasta menee nuppi niin sekas ettei tosikaan ! ja nyt sitten kävi tuo lääke päähän D olen vissii jiku sirkuskummajainen!

Ap

Vierailija
17/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole varma muistanko väärin, mutta mielestäni se oli juurikin Pronaxen jota lääkäri määräsi nestemäisenä pojalle korvatulehdukseen, sanoi että Panadolia vahvempi ja saattaa vähän nukuttaa!

harmi ettei ole enää pulloa tallessa, tuosta on jo pari vuotta...

muistat oikein. meillä tuota määrättiin, kun 2v tytöllä oli korvatulehdus-kierre ja kukaan ei nukkunut pikkuisen kurjan olon takia.  tosin pikkulapsi on eri asia kuin aikuinen! 

Vierailija
18/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos vastauksista. mulla on kyllä tosi huono viinapää, en ole juonut  viiteen vuoteen kun on kahdesta kaljasta menee nuppi niin sekas ettei tosikaan ! ja nyt sitten kävi tuo lääke päähän D olen vissii jiku sirkuskummajainen!

Ap

No ei siinä lääkkeessä ole mitään ainetta joka edes voisi nousta päähän millään tapaa, eli joku muu asia aiheuttaa nyt olotilasi . Itse otin samaa lääkeainetta eilen 1100mg + panadolia 1000mg ja tein iltavuoron äärimmäistä tarkkuutta vaativassa työssä...

Vierailija
19/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reseptivapaa. Pronaxen.

'Ap

Pronaxen eli naprokseeni on tulehduskipulääke, joka ei vaikuta lainkaan keskushermostoon. Eli jos luulet tulleesi siitä känniin, ei pidä paikkaansa. Joko kuvittelet tai olet jostain muusta syystä kännissä.

Eikö naprokseenilla ollut joku yhteys skitsofreniaan?

Vierailija
20/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reseptivapaa. Pronaxen.

'Ap

Pronaxenin haittavaikutuksina mainitaan mielialan muutokset, masennus, keskittymiskyvyn heikkeneminen, kognitiivinen toimintahäiriö, unettomuus ja unihäiriöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan