mikä neuvoksi? (nykyisen ex hyppii silmille)
Tilanne siis se, että nykyisen avopuolisoni ex on alkanut kirjaimellisesti flipata!
Heillä on kaksi yhteistä lasta joita hoidamme vuoro viikoin.
Miehellä ja exällä on siis selkeät säveleet lasten suhteen, mutta silti asiat pitää tehdä helvetin hankalasti!
Ensinnäkin me emme kuulemma ota lapsista vastuuta, mitä nyt hoidamme joka toinen viikko, ostelemme vaatteita, käytämme lääkärissä jne jne.
Toisekseen biologinen äiti jaksaa vinkua lasten isälle sitä, että miten raskasta hänen elämänsä on ja on samalla alkanut vaatimaan ties mitä! "Jos et vaihda autooni renkaita et näe enään lapsia" ja tätä rataa.
Arvatkaa vaan että tekisikö mieli käydä kumauttaa ämmää hellästi tuolilla takaraivoon!
Kommentit (38)
Valitettavasti ei ole muuta lääkettä kuin hävittää tuollainen ihminen elämästään, vaikka se veisi myös muita ihmisiä.
Siementä on kuitenkin haluttu ajaa vakoon.
Täällä myös vähän saman tyyppinen tilanne.
Meillä nykyisen muksu on kyllä hieman vähemmän meillä mitä teillä, mutta muuten kuulostaa aivan omalta elämältä.
Mua ahdistaa aivan suunnattomasti nykyisen exän käytös ja ne sen jutut. Mä vaan koitan sulkea korvani ja silmäni kaikelta ja annan sinua lainaten ämmän lotkottaa leukojaan. Kai sillä on myös niin älyttömän rankka elämä tai muuten vaan on vähän kukkuu.
Koita säkin vaan olla kun exää ei olis olemassakaan :)
Miksi hyväksytte tuollaista käytöstä? Ei nainen sellainen olisi jos mies uskaltaisi hänelle suoraan sanoa, että tuollainen pitää loppua heti alkuunsa. Miksi mies on nyhverö? Kyllä mies exänsä tuntee ja nyt sinä menet heidän ongelmiinsa korvia myöten mukaan ja sekoitat ilmeisesti pakkaa vielä ymmärtämällä miehen nyhveryyttä. Nyt kaikki faktat paperille, keskustelut puhelimesta pos ja sähköpostiin ja lastenvalvojaan yhteyttä jos tulee ongelmia. Tämä myös exän tietoon selkeästi.
Ap
En minä ymmärrä enkä hyväksykkään tätä. Viimeksi eilen meillä oli miehen kanssa kehittävä keskustelu (lue: Minä raivosin) tästä, että mikä vittu siinä mahtaa olla että heti kun ex vinkasee niin paikalle juostaan. Jotain lässytti, että pelkää lasten menetystä.
Olen ehkä itsekäs mutta tein harvinaisen selväksi, että minä lähden ja komeesti lähdenkin jos ei ala ääni kellossa muuttumaan.
Muutin 700 km:n päähän. Sanoin ukolle, tule perässä, jos haluat. Tuli. Loppui exän pompottelu. Tästä on aikaa 17 vuotta, ja hyvin menee edelleenkin. Lapset, (nyt jo aikuiset), käy muutaman kerran vuodessa. Exästä ei ole kuulunut mitään vuosiin. Hallelujaa.
Ehkä se ex ei hyväksy sun ja miehen suhdetta?
Kai se vois kokea olonsa jotenkin uhatuksi?
Meillä miehen ex sai raivarin siitä että alettiin opettaa muksua yö kuivaksi, koska hän ei kuulemma nyt jaksaisi tämmöistä.
Veikkaan että todellisuudessa kokee jotain äidillistä alemmuuskompleksia kun toinen nainen opettaa hänen lastaan kuivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kai se vois kokea olonsa jotenkin uhatuksi?Meillä miehen ex sai raivarin siitä että alettiin opettaa muksua yö kuivaksi, koska hän ei kuulemma nyt jaksaisi tämmöistä.
Veikkaan että todellisuudessa kokee jotain äidillistä alemmuuskompleksia kun toinen nainen opettaa hänen lastaan kuivaksi.
Aika monella exällä tuntuu olevan joku tämmönen alemmuuskompleksi. Kai joidenkin naisten on vaan niin vaikea hyväksyä omalle jälkipolvelleen toista äidillistä hahmoa. Ja jos on yhtään masentunut tms niin varmaan vielä lisää kaivertaa ajatus "jos se onkin mua parempi, mitä jos lapsi/lapset tykkääkin siitä enemmän".
Vierailija kirjoitti:
Kai se vois kokea olonsa jotenkin uhatuksi?Meillä miehen ex sai raivarin siitä että alettiin opettaa muksua yö kuivaksi, koska hän ei kuulemma nyt jaksaisi tämmöistä.
Ei ole toisen naisen tehtävä tuo. Olet koulukiusaaja tyyppiä ja rikoit perheen. Nyt kiusaat äitiä lapsen kautta. Häpeäisit.
Onneksi minun lapsi oli iso kun ero tuli. Haistatti paskat perheenrikkojalle. Nyt meillä onnellinen perhe, minä ja lapsi ja mahtava isäpuoli. Exästä päästiin ja sen älykääpiö nyxästä.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne siis se, että nykyisen avopuolisoni ex on alkanut kirjaimellisesti flipata!
Miehellä ja exällä on siis selkeät säveleet lasten suhteen, mutta silti asiat pitää tehdä helvetin hankalasti!Ensinnäkin me emme kuulemma ota lapsista vastuuta, mitä nyt hoidamme joka toinen viikko, ostelemme vaatteita, käytämme lääkärissä jne jne.
Toisekseen biologinen äiti jaksaa vinkua lasten isälle sitä, että miten raskasta hänen elämänsä on ja on samalla alkanut vaatimaan ties mitä! "Jos et vaihda autooni renkaita et näe enään lapsia" ja tätä rataa.Arvatkaa vaan että tekisikö mieli käydä kumauttaa ämmää hellästi tuolilla takaraivoon!
Kuka vaihtaa sinun autosi renkaat?
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän että lapsi oppii itse yökuivaksi sitten kun lapsen elimistö on siihen kypsä. Sen opettaminen on lähinnä lapsen kidutusta.
Kuin tilauksesta tämä ketju tässä!!
Meinasin itse tulla avautumaan tänne ärsyttävästä exästä joka edelleen kontrolloi mieheni elämää (ja siinä samalla myös minun) ja käyttää toisinaan lasta sota-aseena.
Ja veikkaan, että syynä tähän on edellä mainittu alemmuuskompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ja exällä on siis selkeät säveleet lasten suhteen, mutta silti asiat pitää tehdä helvetin hankalasti!Ensinnäkin me emme kuulemma ota lapsista vastuuta, mitä nyt hoidamme joka toinen viikko, ostelemme vaatteita, käytämme lääkärissä jne jne.
Toisekseen biologinen äiti jaksaa vinkua lasten isälle sitä, että miten raskasta hänen elämänsä on ja on samalla alkanut vaatimaan ties mitä! "Jos et vaihda autooni renkaita et näe enään lapsia" ja tätä rataa.Arvatkaa vaan että tekisikö mieli käydä kumauttaa ämmää hellästi tuolilla takaraivoon!
Jos on siementä kylvänyt on asiallista auttaa eronkin jälkeen. Kenen valinta ero oli?
Itse olet miehesi valinnut ja kai tiesit että hänellä on lapsia ja heillä biologinen äiti. Tyydy rooliin äläkä marmata. Tämän vuoksi en koskaan ota miestä jolla on lapsia aikaisemmista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En minä ymmärrä enkä hyväksykkään tätä. Viimeksi eilen meillä oli miehen kanssa kehittävä keskustelu (lue: Minä raivosin) tästä, että mikä vittu siinä mahtaa olla että heti kun ex vinkasee niin paikalle juostaan. Jotain lässytti, että pelkää lasten menetystä.
Olen ehkä itsekäs mutta tein harvinaisen selväksi, että minä lähden ja komeesti lähdenkin jos ei ala ääni kellossa muuttumaan.
Olet jotenkin lapsentasolle jäänyt "aikuinen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaihtaa sinun autosi renkaat?
Ihan itse vaihdan renkaani. En ole niin onneton ettenkö tähän itse kykenisi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että todellisuudessa kokee jotain äidillistä alemmuuskompleksia kun toinen nainen opettaa hänen lastaan kuivaksi.Tiedäthän että lapsi oppii itse yökuivaksi sitten kun lapsen elimistö on siihen kypsä. Sen opettaminen on lähinnä lapsen kidutusta.
Juuri näin. Ei maho sitä tiedä. Piti ottaa toisen ukko ja lapsi.
Miten opetetaan yökuivaksi? T: neljän äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että todellisuudessa kokee jotain äidillistä alemmuuskompleksia kun toinen nainen opettaa hänen lastaan kuivaksi.Ei ole toisen naisen tehtävä tuo. Olet koulukiusaaja tyyppiä ja rikoit perheen. Nyt kiusaat äitiä lapsen kautta. Häpeäisit.
Onneksi minun lapsi oli iso kun ero tuli. Haistatti paskat perheenrikkojalle. Nyt meillä onnellinen perhe, minä ja lapsi ja mahtava isäpuoli. Exästä päästiin ja sen älykääpiö nyxästä.
Oikeesti?
Av:n yleisin neuvo! JÄTÄ MIES!!