mitä hemmetin särkylääkettä mulle myytiin apteekissa? tästähän tulee känniin !
no hammasta ei enää särje, mutta.. D
kiva olla 2-vuotiaan kanssa neljään asti, että isäntä tulee töistä kun päässä pörisee.
Kommentit (28)
Toivottavasti 21 ei ole lääkäri, joka leikkaa lääketokkurassa.
Mitä? Toi taitaa olla samaa, jota eräs lääkäri määräsi meidän silloin reilu 1-vuotiaalle, nyt vajaa 2-vuotiaalle, kun tuntui, että panadol tai burana ei oikein auttanut ja niistä tuli vain maha sekaisin. Ei olla kyllä tuota vielä kokeiltu eikä taideta uskaltaakaan ap:n kokemuksen takia?
Voisitko saada jonkun hoitamaan lasta?
Sain jotain vastaavaa (miranax tjsp) ja ei se kyllä aiheuttanut mitään erityisiä tunteita paitsi kivun vähenemisen. Vaikuttava aine on kyllä natriumnaproxen joten olisiko noilla jotain eroa.
Hain tätä äsken apteekista ja kauhia kuhina alkoi apteekin akkojen kesken. Hakivat jostain takahuoneesta paketin. Kallistakin oli. Farmaseutti kyseli vielä että mihinkäs vaivaan?
Nyt on tyypattu. Katsotaan josko hammassärky helpottaisi.
On kai se teoriassa mahdollista. Mulla on kaveri, joka sairastaa Ehlers-Danlosin syndroomaa, johon kuuluu mm lääkeaineiden pilkkoutuminen väärin. Tällä miltei mikä tahansa lääke useamman päivän ajan syötynä aiheuttaa outoja sivuvaikutuksia.
Mulla taas nousee kahvi päähän. Pari kuppia muiden mielestä laihaa kahvia saa pään surraamaan ja olon kuin olisi pari olutta ottanut. Ilmeisesti kofeiinin vaikutusta?
Töissä pakko juoda teetä, muuten ei pysty toimimaan jos kahvia ottaa.
Aika kova toleranssi sulla