Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä hemmetin särkylääkettä mulle myytiin apteekissa? tästähän tulee känniin !

Vierailija
24.09.2016 |

no hammasta ei enää särje, mutta.. D

kiva olla 2-vuotiaan kanssa neljään asti, että isäntä tulee töistä kun päässä pörisee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos vastauksista. mulla on kyllä tosi huono viinapää, en ole juonut  viiteen vuoteen kun on kahdesta kaljasta menee nuppi niin sekas ettei tosikaan ! ja nyt sitten kävi tuo lääke päähän D olen vissii jiku sirkuskummajainen!

Ap

No ei siinä lääkkeessä ole mitään ainetta joka edes voisi nousta päähän millään tapaa, eli joku muu asia aiheuttaa nyt olotilasi . Itse otin samaa lääkeainetta eilen 1100mg + panadolia 1000mg ja tein iltavuoron äärimmäistä tarkkuutta vaativassa työssä...

Aika kova toleranssi sulla

Vierailija
22/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti 21 ei ole lääkäri, joka leikkaa lääketokkurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18

Vierailija
24/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Toi taitaa olla samaa, jota eräs lääkäri määräsi meidän silloin reilu 1-vuotiaalle, nyt vajaa 2-vuotiaalle, kun tuntui, että panadol tai burana ei oikein auttanut ja niistä tuli vain maha sekaisin. Ei olla kyllä tuota vielä kokeiltu eikä taideta uskaltaakaan ap:n kokemuksen takia?

Voisitko saada jonkun hoitamaan lasta?

Vierailija
25/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jotain vastaavaa (miranax tjsp) ja ei se kyllä aiheuttanut mitään erityisiä tunteita paitsi kivun vähenemisen. Vaikuttava aine on kyllä natriumnaproxen joten olisiko noilla jotain eroa.

Vierailija
26/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain tätä äsken apteekista ja kauhia kuhina alkoi apteekin akkojen kesken. Hakivat jostain takahuoneesta paketin. Kallistakin oli. Farmaseutti kyseli vielä että mihinkäs vaivaan?

Nyt on tyypattu. Katsotaan josko hammassärky helpottaisi.

Vierailija
27/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se teoriassa mahdollista. Mulla on kaveri, joka sairastaa Ehlers-Danlosin syndroomaa, johon kuuluu mm lääkeaineiden pilkkoutuminen väärin. Tällä miltei mikä tahansa lääke useamman päivän ajan syötynä aiheuttaa outoja sivuvaikutuksia.

Vierailija
28/28 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas nousee kahvi päähän. Pari kuppia muiden mielestä laihaa kahvia saa pään surraamaan ja olon kuin olisi pari olutta ottanut. Ilmeisesti kofeiinin vaikutusta?

Töissä pakko juoda teetä, muuten ei pysty toimimaan jos kahvia ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme