Hirveimmät ajatuksenne?
Kertokaa anonyyminä mitä olet joutunut ajattelemaan, mistä et ole järin ylpeä.
Aloitan: kunpa työkaveri jäisi auton alle.
Kommentit (73)
Kun yksi henkilö oli minulle hyvin tyly, olin alkuun niin raivona, että haaveilin että joku hakkaisi hänet...en enää.
Entinen ystävä teki itsemurhan. Hänelle jaettiin suunnilleen kaikin mahdollisin keinoin huonoimmat kortit elämään mitä olla saattaa. Aikuisena hänestä tuli pahasti mt-ongelmainen. Olen salaa ajatellut, että hän teki aivan oikean ratkaisun.
En halua edes kirjoittaa niitä anonyyminä tähän.
Kesympänä versioina, en koskaan jaksa tuntea mitään mistään eläinten pahoinpitelyjutuista. Ärsyynnyn, kun Facebook on täynnä jotain "pitäisi saada kiinni tämä p****pää ja tehdä sille sama" ja kyse on jostain hiton kissasta. Samaan aikaan lapsia pahoinpidellään ja vanhukset makaa vaipoissaan päiväkaudet ja joku itkee jotain kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähettää viesti erään varatun miehen vaimolle, koskien välistämme viestittelyä josta vaimo ei ihan kaikkea tiedä. Kutkuttava ajatus mitä kaikkea siellä kotona seuraisi.
Mulla taas on mieliteko ostaa yllätysseksiä ja kropan modifikaatio eräällekottaraiselle, joka on viestitellyt mieheni kanssa. Ajatus kutkuttaa aika-ajoin.
Vierailija kirjoitti:
En halua edes kirjoittaa niitä anonyyminä tähän.
Kesympänä versioina, en koskaan jaksa tuntea mitään mistään eläinten pahoinpitelyjutuista. Ärsyynnyn, kun Facebook on täynnä jotain "pitäisi saada kiinni tämä p****pää ja tehdä sille sama" ja kyse on jostain hiton kissasta. Samaan aikaan lapsia pahoinpidellään ja vanhukset makaa vaipoissaan päiväkaudet ja joku itkee jotain kissaa.
Monen arvomaailmassa se kissa on ihan samalla viivalla tuntemattomien ihmisten kanssa. Ihmisillä on aina lähisukua ja yhteiskunta tukena, sillä kissalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kamala juttu on se (joka myös vaivaa minua päivittäin) kun pelkään että lapseni kuolevat. Esim jos pyöräillään, ajattelen että kohta auto ajaa päältä ja näen kuinka lapsi lentää monta metriä ilmassa ja makaa sitten maassa elottomana. Näitä on lukemattomia erilaisia, yksi oksettavimmista on se kun laitan ruokaa uuniin, mietin että jos lapseni kidnapattaisi ja tämä hirviö laittaisi lapseni uuniin.
Sama. Kun lapseni käy isällään, ajattelen miten he päästävät hänet parvekkeelle ja hän putoaa sieltä. Usein myös päiväkodista lähtiessä ajattelen jotain kamalaa. Nämäkin siis pelkoja. Lohduttavaa kuulla, että muillakin on tällaisia ajatuksia.
Joskus tekisi mieli vedellä omaa lasta pitkin korvia, kun se on perseillyt tuntikausia. En tee kuitenkaan niin, enkä usko, että se edes auttaisi mitään, pahentaisi vain tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähettää viesti erään varatun miehen vaimolle, koskien välistämme viestittelyä josta vaimo ei ihan kaikkea tiedä. Kutkuttava ajatus mitä kaikkea siellä kotona seuraisi.
Mulla taas on mieliteko ostaa yllätysseksiä ja kropan modifikaatio eräällekottaraiselle, joka on viestitellyt mieheni kanssa. Ajatus kutkuttaa aika-ajoin.
Onhan siinä syynsä miksi mies katselee muualle kun se oma nalkuttaja kotona ei enää sytytä. Avioeron kalleuden vuoksi vaan miehet ei uskalla helposti tehdä ratkaisevaa siirtoa. Kuitenkin kerran täällä eletään, niin ei jaksa ymmärtää miksi ei saisi tavoitella onnellisuutta.
Aina kun näen jonkun pikkupojan keulivan pyörällään tai teinin ajavan mopolla alueilla joissa on moottoriajoneuvolla ajaminen kielletty toivon että he kaatuisivat tai jäisivät auton alle.
Kaupoissa kirkuvia lapsia tekisi mieli lyödä.
Toivoisin että lääkärit joutuisivat helvetissä syömään neurolepseja ikuisesti.