Ajatko omat lapsesi harrastuksiin
Minä ajan nykyään. On pakko. En uskalla päästää tyttöjäni yksin treeneihin illalla.
Syytä en tähän voi kertoa koska muuten ketju poistetaan.
Onko kohtalotovereita joilla bensakulut kasvaneet viimeisen vuoden aikana syystä jota ei voi palstalla kertoa?
Kommentit (11)
Äitinä halveksin ihmisiä jotka laiitavat lapset vaaraan oman aatteensa vuoksi, oli aate mikä hyvänsä. Meillä on ongelma vaikka sitä ei saisi myöntää. Kuinka monen lapsen elämä ollaan valmiita pilaamaan tämän ongelman takia?
Minulla on unelma. Siinä lapseni saa kasvaa turvallisesti aikuiseksi ilman turhia pelkoja.
Minä kävelin vielä 1970-luvulla harrastuksiini iltaisinkin yksin. Ei koskaan pelottanut. En ikimaailmassa päästäisi 14-vuotiasta tyttöäni yksin kotiin myöhäisimmästä harjoituksista. Aina haen pois tai sovin toisen tytön vanhempien kanssa kuljetukset.
Kyllä joku ajatuspoliisi tulkitsee tämän ketjun aivan järkyttävän rasistiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Onhan lasten kuljettaminen treeneihin jo saanut alapeukutuksia. Hyi minua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Onhan lasten kuljettaminen treeneihin jo saanut alapeukutuksia. Hyi minua. Ap
Nuo alapeukuttajat pitäisi viedä sen kuuluisan saunan taakse. Ei mulla muuta.
Niinhän se on. Tämäkään ajaja ei ole äiti eikä mitenkään mieti muuta kuin omaa rasistista agendaansa.
Ajatko lapsesi harrastukseen? Siis pakotatko.
Kannattaisi mieluummin kysyä kuljetatko.
Ja bensakulut. Voi voi.varmaan todella suuret kaikesta tästä ajamisesta
Säälittää tämä tämänpäiväinen agenda. Mikähän aloitus seuraavaksi tältä "äidiltä"?
Miksi ajat lapsesi pois kotoa? Eikö saa kotona olla?
Olen teinin äiti enkä kuljeta harrastuksiin. Nyt ajaa itse mopolla
Ei ole äidillä eikä tyttärellä vihaongelmaa tai suvaitsemattomuutta
Tänään tytöt lähtee päiväksi kaupungille. Heillä on varmasti hauskaa. Eikä kukaan äideistä aja mitään agendaa
Näin yleensä on, kun ihmiset on fiksuja ja koulutettuja
Itse en tunne yhtään agendan AJAJAA
Tästä ajamisesta tässä aloituksessa on kyse
Olen ap ja en ole äiti, olen isä. Tytöt ovat itse valinneet harrastuksensa. En ole kyseisen harrastuksen fani mutta tytöt tykkää. Itselläni bensakulut ei ole ongelma, työttömillä voi olla.
Ikävä että täällä on näitä vastenmielisiä suvaitsevaisia, fiksuja suvaitsevaisiakin kun löytyy.
Olen ajanut jo 90-luvulla.