Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja mulla on ihana vaimo. Kimppaa!

MackJack
23.09.2016 |

Juttu on tämä. Aika usein lämmittelemme videoilla ennen seksiä. Hyväilemme toisiamme, ja jokunen ajatuskin vaihdetaan. ;)

Molempien lempivideot on tyyliä mmf, eli kaksi miestä ja nainen. Mun rakas kastuu niistä hulluna ja siitä mennään kovaa leikkeihimme. Monesti sauva ja sormet apuna.

Vaimo haluaa, ja mulle se on ok. En tiedä mitään kiihottavampaa, kuin nähdä rakkaani katsomassa mua silmiin kun se saa. Nyt meidän leikeissä mua ja sauvaa yhtä aikaa.

Mutta oon mä valmis enempäänkin. Vaimo aina häpeilee jälkikäteen ja sanoo että vaikka ajatus on kiihottava, ei se voisi... en usko.

Toinen nainenkin on mukana vastaavasti, ja sen vaimo kokee helpompana ajatuksena toteuttaa. Kyllä, käy mulle sekin.

Mun vaimo on 30v mulatti. Älyttömän sexy. Mä sitä jonkun verran vanhempi ja urheilullinen mies. Tekisi mieli hakea seuraa jostain. Mutta on puhuttukin, että mistä.... ja sitä miestä tuo vielä epäröi....

Ehkä olisi fiksua mennä johonkin bileisiin ja katsella. Touhuta ehkä keskenämme, ja katsoa mihin etenee. Mutta sen kun tuota tunnen, se kuumenee sekunnissa. Ja kun se vaihde menee päälle, sitten tehdään kaikki. Mulle käy. :)

Ehkä ihan typerä juttu. Kerron kuitenkin!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan