Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua mammat! Kaadoin näppiksen päälle mehut...

Vierailija
06.03.2006 |

Toimii ainakin vielä, mutta menee varmaan ihan tahmeeks tuolta sisältä ja siit jää näppäimet pohjaan, jne. voinko tehdä mitään...? Mies saa raivarit...näppiksen hinta semmonen 50e...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä. kaadoin kaakaot muutama viikko sitten tähän, mutta toimii ihan hyvin.

Vierailija
2/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen kyllä, miksi hankitte noin kalliin näppiksen, kun 10 eurollkin saa ihan hyviä.

toinen ihmetyksen kohde on se, että kirjoituksessasi ei kuitenkaan jäänyt mikään kirjain jumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan näppiksiä 10e mutta kuka semmosta haluaa?

Vierailija
4/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei varmaan mee kauaa. nyt on vaan siis näpyteltävä kaikkia näppäimiä, jos eivät jäisi jumiin.

meillä on kallis näppis sen takia, kun tässä on semmonen sormitunnistin...

Vierailija
5/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun nostin tän näppiksen pystyyn, niin sitä mehua valu vähän joka raosta. olin varma että tää hajos, mutta ei onneks ainakaan vielä...

Vierailija
6/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin enköhän mä sitten kaatanut siiderit sen päälle ja tahmeeksihan se meni ja osa näppäimistä jäi lopullisesti jumiin. Sitten ostettiin 19,90 ja tämä on huomattavasti parempi kuin edellinen! Paljon kevyempi, sirompi ja näppärämpi!

Vierailija
7/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

langaton, joka on huono ja sitten semmonen ihan perusmalli, mutta pelkään tuon ukon reagtiota, kun se kuulee...

t.ap

Vierailija
8/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain pyyhit pohjan nihkeällä rätillä ja ladot kirjasimet takaisin paikoilleen.

Vierailija
9/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimet saat irtoamaan esim. veitsellä tai ruuvimeisselillä kevyesti kirjainten välistä nostamalla ylöspäin.

Vierailija
10/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö AIKUINEN IHMINEN oikeasti toisen AIKUISEN IHMISEN reaktiota, jos vahinko sattuu??

Okei, onhan se huolimattomuutta ja omaa tyhmyyttä, jos mehu kaatuu näppikselle, mutta ei se nyt elämää suurempi moka ole.

Mulla on tapahtunut kaikenmoista " vahinkoa" , mutta mies on lähinnä hymähtänyt ja todennut, että " sellaista sattuu."

Itse en kestäisi ollenkaan, jos pitäisi miettiä (tai jopa pelätä?), että mitähän se mies mahtaa nyt sanoa.

Ihan oikeasti: olette molemmat aikuisia ja vastuullisia ihmisiä -ei kai miehesi mikään kaitsijasi ja huoltajasi ole? Sanot vaan reippasti, että mehua kaatui näppikselle, mutta so what - elämä jatkuu ;)

Vierailija
11/11 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siihen olisit kaatanut mehua niin pahimmassa tapauksessa koko kone mennyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi